Paultje...twitter:paulinthedark twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:03:21Waarom hebben zoveel mensen #d66 gestemd? reageer retweet
Kan vanaf nu alleen maar beter worden....of een andere dooddoener.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef OProg het volgende:
Samsom gaat straks zeggen dat de kiezer heeft gesproken en dat het een zwarte dag is voor de PvdA. Maar dat ze van hieruit gaan bouwen aan een beter Nederland!
Of zoiets.
Hilbrand Nawijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef DW457 het volgende:
Ook hij heeft stemmen beïnvloed...
[ afbeelding ]
Is een heel terechte vraag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef Zaktabak het volgende:
Paultje...twitter:paulinthedark twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:03:21Waarom hebben zoveel mensen #d66 gestemd? reageer retweet
Voet tussen de deur, je weet toch.quote:
I knowquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
We zitten er anders mooi mee opgescheept
De "ik weet niet wat ik moet stemmen dus doe die maar" optie.quote:
Nogmaals, het is wel te verklaren waarom hij zoveel stemmen krijgt. Ondernemers zijn Jos van Rey.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees net overigens dat Jos van Rey in Roermond een monsterzege heeft geboekt.
Werkelijk onbegrijpelijk dat er zo massaal gestemd wordt op zo'n onbetrouwbare, corrupte, politicus die bovendien niet eens voor de belangen van 'Jan Modaal' opkomt.
Ach ja, Limburg.
Heel hard waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hard al die stemmers op Van Rey gaan huilen als echt bevestigd wordt dat hij zo corrupt als de neten is
En dan krijgen ze intern ruzie en is het een enorme klerebende.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef Friek_ het volgende:
Zeevangs Belang haalt absolute meerderheid in Zeevang, Noord Holland. Het is de eerste lokale partij die een absolute meerderheid haalt.
Zeevangs Belang 52,2% (7 zetels)
PvdA 18,1% (2 zetels)
VVD 18,4% (3 zetels)
CDA 9,9% (1 zetels)
Overigen 0,0%
quote:
Sorry, heb ik iets over het hoofd gezien?quote:
En dat voor nog niet eens vier jaar...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef Friek_ het volgende:
Zeevangs Belang haalt absolute meerderheid in Zeevang, Noord Holland. Het is de eerste lokale partij die een absolute meerderheid haalt.
Zeevangs Belang 52,2% (7 zetels)
PvdA 18,1% (2 zetels)
VVD 18,4% (3 zetels)
CDA 9,9% (1 zetels)
Overigen 0,0%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |