quote:
En over 4 jaar janken dat het zo'n zooitje is in Roermond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Het proletariaat wil vooral schoppen tegen de gevestigde politiek. Dan is zo iemand die daar een beetje uitgekosts wordt natuurlijk wel leuk.
HAHAHA en de HOOGE HEEREN IN Den haag maar #_&&"$& insert willekeurige debiele uitspraken.
Goed voor Amsterdamquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Shreyas het volgende:
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA PvdA NIET MEER DE GROOTSTE IN AMSTERDAM
![]()
![]()
Slaat NERGENS opquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Godver.....
[ afbeelding ]
https://twitter.com/DonBasco
We zitten er anders mooi mee opgescheeptquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie anders (helaas) parallellen tussen een vooroorlogse Hitler en Wilders
Guus Hiddink aanstellen als adviseurquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef sonnyspek het volgende:
De vraag is nu: wat doet de PvdA top?
Zoals Elton John zou zeggen its the circle of elections.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En over 4 jaar janken dat het zo'n zooitje is in Roermond.
66 jaar, geen toeval uiteraard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef HiZ het volgende:
Yes, na 66 jaar is PvdA niet meer de grootste partij in Amsterdam !!!!
Inderdaad.... Gefrustreerde man...quote:
Fijn voor jou. Ik ben er helemaal NIET blij mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op de PVV gestemd heb en dat hij het zo goed doet in Den Haag en hier koploper is.
voor de Jehova partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef vuvuzela het volgende:
Daar knap je toch direct op af. Politici aan de deur
"Paalvast"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef DW457 het volgende:
Ook hij heeft stemmen beïnvloed...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |