Dit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
Als Wilders niet vergeleken wil worden met Hitler, moet ie vooral zo doorgaan. Tering wat een idioot..
Er zijn amper Hongaren, Bulgaren en Roemenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Minder Marokkanen, hongaren, bulgaren, polen en roemenen.
Ga eens op de wallen kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn amper Hongaren, Bulgaren en Roemenen.
Wilders is een volslagen idioot.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef voederbietel het volgende:
Maar los van vrijheid van meningsuiting en tolerantie tot het gaatje, dit is toch gewoon een een absoluut diepte punt van omgangsnormen?
Ja, daar is de GBL goed in, steeds weer een nieuw dieptepunt creëren. En zijn stemvee vindt het geweldig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef voederbietel het volgende:
Maar los van vrijheid van meningsuiting en tolerantie tot het gaatje, dit is toch gewoon een een absoluut diepte punt van omgangsnormen?
Jammer dan, Wilders is veel slimmer dan je denkt. Het is helaas geen Pim Fortuyn, maar hij doet het stukken slimmer dan Hans Janmaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wilders is een volslagen idioot.
En de Nederlandse stemmer blijkbaar net zo idioot.
Gewoon tegen al die dingen. Ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Ik ben het overzicht kwijt: is Wilders nou tegen Moslims, tegen de Islam, tegen Europa, tegen hoofddoekjes of tegen Marokkanen?
In de Randstad hier wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn amper Hongaren, Bulgaren en Roemenen.
Ik vraag me vooral af waar ie voor is...iemand die het weet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Ik ben het overzicht kwijt: is Wilders nou tegen Moslims, tegen de Islam, tegen Europa, tegen hoofddoekjes of tegen Marokkanen?
Hij is tegen alles waar zijn stemvee ook tegen is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Dat is een mysterie. Blijft een vage man. Veel mooie woorden, maar weinig inhoud.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Tegen de uitwassen van de islam. Lees terreur, criminaliteit, vrouwenonderdrukking, onfatsoen enz.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |