Dit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
Als Wilders niet vergeleken wil worden met Hitler, moet ie vooral zo doorgaan. Tering wat een idioot..
Er zijn amper Hongaren, Bulgaren en Roemenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Minder Marokkanen, hongaren, bulgaren, polen en roemenen.
Ga eens op de wallen kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn amper Hongaren, Bulgaren en Roemenen.
Wilders is een volslagen idioot.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef voederbietel het volgende:
Maar los van vrijheid van meningsuiting en tolerantie tot het gaatje, dit is toch gewoon een een absoluut diepte punt van omgangsnormen?
Ja, daar is de GBL goed in, steeds weer een nieuw dieptepunt creëren. En zijn stemvee vindt het geweldig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef voederbietel het volgende:
Maar los van vrijheid van meningsuiting en tolerantie tot het gaatje, dit is toch gewoon een een absoluut diepte punt van omgangsnormen?
Jammer dan, Wilders is veel slimmer dan je denkt. Het is helaas geen Pim Fortuyn, maar hij doet het stukken slimmer dan Hans Janmaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wilders is een volslagen idioot.
En de Nederlandse stemmer blijkbaar net zo idioot.
Gewoon tegen al die dingen. Ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Ik ben het overzicht kwijt: is Wilders nou tegen Moslims, tegen de Islam, tegen Europa, tegen hoofddoekjes of tegen Marokkanen?
In de Randstad hier wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn amper Hongaren, Bulgaren en Roemenen.
Ik vraag me vooral af waar ie voor is...iemand die het weet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Ik ben het overzicht kwijt: is Wilders nou tegen Moslims, tegen de Islam, tegen Europa, tegen hoofddoekjes of tegen Marokkanen?
Hij is tegen alles waar zijn stemvee ook tegen is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Dat is een mysterie. Blijft een vage man. Veel mooie woorden, maar weinig inhoud.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Tegen de uitwassen van de islam. Lees terreur, criminaliteit, vrouwenonderdrukking, onfatsoen enz.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef manifold het volgende:
Jawel maar de one liners zijn soms taaltechnisch nog wel sterk gevonden, maar wat mij betreft overschrijdt dit alles waar wij als maatschappij, in mijn ogen, voor moeten staan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daar is de GBL goed in, steeds weer een nieuw dieptepunt creëren. En zijn stemvee vindt het geweldig.
Noorse en Finse mogen ook nog, echter moeten zij wel aan een uitgebreide screening worden onderworpen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Minder buitenlanders.
Met uitzondering van Zweedse meisjes.
Is dat zo? Ik meen gelezen te hebben dat ze nauwelijks naar Nederland gekomen zijn sinds ze zich hier gewoon kunnen vestigen.quote:
Daar profiteren die 'prima gasten' ook alleen maar van want hun hebben last van een slecht imago dankzij de straatratten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Bij mij op de hogeschool (ja hbo) lopen er best veel van rond, prima gasten eigenlijk.
Ja hee waarom denk je dat ik zojuist 'mee'r' heb gezegd? Anders heb ik niets meer om op te haten en moet ik me op jou richten! Wil je dat? Nee he. Nee dat wil je niet. Laffe zeehondenknuppelaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga eens wat met je xenofobie doen anders, lafbek.
MINDER MINDER MINDER MINDER MINDERquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef Strani het volgende:
Het irritante is dat je niet eens meer kritiek kunt leveren op immigratie zonder dat je dankzij mensen als Wilders direct wordt weggezet als neonazi.
Er is ook onwijs veel inbraak. Veel busjes met Bulgaars kenteken etc. Ook als ze zich hier kunnen vestigen komt er gewoon ( ongezien ) familie langs die hier iets te lang blijft dan toegestaa.nquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik meen gelezen te hebben dat ze nauwelijks naar Nederland gekomen zijn sinds ze zich hier gewoon kunnen vestigen.
mooie woordenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat is een mysterie. Blijft een vage man. Veel mooie woorden, maar weinig inhoud.
Wij posten in dezelfde seconde!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MINDER MINDER MINDER MINDER MINDER
Dan zorgen we daar voor.
Enge man. Enge mensen
.
Nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haten op buitenlanderser zitten ook goede mensen tussen ongeveer
Dan hangen we die apart opquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Haten op buitenlanderser zitten ook goede mensen tussen ongeveer
Ja mooie woorden, dat lees je toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Daarom is een substantieel gedeelte van de PVV stemmers ook hoogopgeleid bedoel je?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef Strani het volgende:
Je kunt best intelligent zijn en kritiek hebben op de huidige multiculturele samenleving. Maar je kunt niet intelligent zijn en PVV stemmen. Dat kan echt niet.
Crimineel volk het land uit willen zetten. Wat een schande.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
Als Wilders niet vergeleken wil worden met Hitler, moet ie vooral zo doorgaan. Tering wat een idioot..
Kom vechten dan wollaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij gaat nou al in meerdere posts veel te ver kerel.
Dat is een beetje mijn idee inderdaad. Kritiek is prima, extremisme is prima maar deze vorm van omgaan met elkaar is gewoon verwerpelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef Strani het volgende:
Je kunt best intelligent zijn en kritiek hebben op de huidige multiculturele samenleving. Maar je kunt niet intelligent zijn en PVV stemmen. Dat kan echt niet.
Ik wil graag die statistieken zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarom is een substantieel gedeelte van de PVV stemmers ook hoogopgeleid bedoel je?
Alle Marokkanen zijn crimineel inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Crimineel volk het land uit willen zetten. Wat een schande.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er is ook onwijs veel inbraak. Veel busjes met Bulgaars kenteken etc. Ook als ze zich hier kunnen vestigen komt er gewoon ( ongezien ) familie langs die hier iets te lang blijft dan toegestaa.n
quote:DEN HAAG - Een grote toestroom van Roemenen en Bulgaren naar onze regio blijft tot nu toe uit. Sinds het begin van dit jaar zijn de grenzen geopend voor arbeidsmigranten uit Roemenië en Bulgarije waardoor het voor hen makkelijker is geworden om in Nederland te werken. Maar van een massale intocht is geen sprake.
In Zuid-Holland kunnen niet-ingezetenen zich bij twee loketten inschrijven. Het gaat om een loket in Den Haag en eentje in Leiden. In Den Haag hebben zich tot en met woensdag, 34 Roemenen en 9 Bulgaren ingeschreven. Daarmee lijkt het aantal kleiner dan vorig jaar januari, toen zich in totaal 100 Roemenen en Bulgaren inschreven. In Leiden was het aantal nieuwe inschrijvers nog lager. Slechts 1 Roemeen meldde zich en geen enkele Bulgaar.
De vrees van onder andere PvdA-minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid dat Nederland te maken zou krijgen met een grote toestroom van nieuwe arbeidsmigranten, lijkt vooralsnog niet uit te komen.
'Geen handjes nodig'
Dat verbaast voorzitter Jos van der Knaap van LTO Glaskracht Westland niet. Van der Knaap: ‘Asscher sprak van een ‘code oranje’ maar dat vond ik nogal overdreven. Wij hadden van contacten uit Roemenië en Bulgarije al begrepen dat de meeste arbeidsmigranten die naar het buitenland wilden, al uit deze landen zijn vertrokken. Bovendien werken de tuinders in het Westland al lange tijd met Polen en dat gaat prima. Ze hebben geen behoefte aan nieuwe handjes.’
Ook wethouder Marnix Norder (PvdA) van Den Haag verwachtte geen massale toestroom. ‘Uit gesprekken met de Bulgaarse en Roemeense ambassadeur hadden wij opgemaakt dat de meeste Roemen en Bulgaren die in ons land willen werken, hier al zijn. Zij mochten vorig jaar namelijk ook al naar Den Haag komen maar nu is het verschil dat de tewerkstellingsvergunning is vervallen. Maar dat betekent slechts een kleine procedurele hobbel die is verdwenen. Er is dus weinig veranderd sinds januari 2014.’
Storm in een glas water
Norder noemt de ophef die minister Asscher veroorzaakte met zijn uitspraken ‘een storm in een glas water’. ‘Het is goed dat het kabinet zich druk maakt om de migratiestroom maar het moment waarop de discussie werd gestart was wat ongelukkig. In 2007 werd voor de Polen al de tewerkstellingsvergunning afgeschaft en toen zag je net als nu dat er geen verschil ontstond met het aantal mensen dat zich inschrijft.’
Toch kan er niet achterover geleund worden, vindt de wethouder. ‘Zeker niet, want de migratie vanuit Midden- en Oost-Europa en ook Zuid-Europa neemt nog steeds toe. En dat betekent dat je moet oppassen voor illegale huisvesting, overlast en uitbuiting.’
PVV ongerust
Ondanks de cijfers maakt de PVV in de Haagse gemeenteraad zich nog altijd ongerust. ‘Bij de Polen werd ook eerst gezegd dat het wel mee zou vallen met de toestroom maar dat viel niet mee. De PVV verwacht dat het aantal Roemen en Bulgaren in Den Haag nog fors zal toenemen met alle gevolgen en overlast van dien.’
http://www.omroepwest.nl/(...)-den-haag-blijft-uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |