Omdat hij zich als een enge volksmenner gedraagt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft er zo'n constant grote schijtstroom komen over Wilders? Het zou al helpen als je hem minder aandacht geeft.
Omdat hij discriminerende uitspraken doet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft er zo'n constant grote schijtstroom komen over Wilders? Het zou al helpen als je hem minder aandacht geeft.
Zelfs op de NOS-site gaat het stukken harder dan op TV.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waar haal jij de uitslagen binnen.
Nos app geeft bij mij enschede nog niet aan.
der untergang?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:11 schreef OProg het volgende:
Geert lijkt op die acteur die ik onlangs nog in een filmpje zag.
Meh dat extreem expliciet uitspreken is toch iets van de laatste tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
Want niemand had nog door dat het al de hele tijd over Marokkanen ging.
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Mansjester het volgende:
Is Herman de Schermman in vorm vanavond jongens?
Ja, en kan 'ie weer lekker gaan huilen dat 'ie buitengesloten wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef vuvuzela het volgende:
Geert wil dus niet in de colleges. Goede manier om te voorkomen zo
SPquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Emiel RRRRRRRRRRRRroemer country
Walgelijk idd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh dat extreem expliciet uitspreken is toch iets van de laatste tijd.
Hij had het altijd over straattuig etc dit is gewoon een complete bevolkingsgroep afschrijven op basis van afkomst.
Wij zijn de slaven van Geertje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Uccie het volgende:
Joh mensen, dit is precies wat Wilders wil. Provoceren en dan achterover leunen en kijken hoe iedereen over elkaar duikelt het te veroordelen
En het lukt prima.
Dat TK2012 veranderde gedurende de avond, dus ga ervan uit dat het gewoon de zetelverdeling is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is TK2012.
Enschede volgt dus Amsterdam, voor het eerst geen PvdA als grootste, maar D66
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
Als Wilders niet vergeleken wil worden met Hitler, moet ie vooral zo doorgaan. Tering wat een idioot..
Of de staatsomroep niet kritisch is op rechts......pfffquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef De_Guidance het volgende:
Goh Dominique durft kritisch te zijn op Geert.
Ik bedoelde meer de NOS en overige mediaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn de slaven van Geertje.
Ah ja, nu kijk ik weer scheef. Zoveel zetels zijn er niet eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat TK2012 veranderde gedurende de avond, dus ga ervan uit dat het gewoon de zetelverdeling is.
(En OPA zit niet in de TK)
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik gun PP een zeteltje
Ik heb dit keer niet voor ze gestemd. Ik vraag me af wat ze met Zwolle moeten, op het flyertje stonden alleen hun landelijke ideeën
De NOS is de slaaf van Geertje!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de NOS en overige media
Het zou me werkelijk niet verbazen als hij dit jaar een keer door een radicale randdebiel neergeschoten wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Stapje voor stapje gaat Wilders steeds verder, ongelofelijk. Heb zijn toespraak gemist, zo even terugkijken...
Makkelijk college maken idd. Heb je dan zeker 5 of 6 partijen voor nodig?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
10 van de 11 partijen komen in de raad in Katwijk. Lekkere chaos wordt dat.
Terecht dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niet verbazen als hij dit jaar een keer door een radicale randdebiel neergeschoten wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |