Precies. Discriminerend dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?
Zeker iemand die tegen Hitler/Wilders ageert?quote:
Je volgt de politiek echt niet, of wel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt, daarom is Wilders ook een kneus. Maar het zou Samsom en co sieren als ze een durfden toe te geven dat er idd een probleem lijkt te zijn. In plaats van eromheen te draaien.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Travel. het volgende:
Ze hebben echt alles onderzocht wat er maar te onderzoeken valt
Ferry heeft daar de oplossing reeds voor gevonden.quote:
Marokkanen zijn geen ras ha!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?
Klopt. Maar ik vind het wel een vermakelijke schreeuwerd in het multicultigeweldquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Wilders niet met de oplossingen komt.
Niemand ontkent een probleem. Maar Wilders discrimineert.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad dus het zal mij een rotzorg wezen. Maar dat suffe ontkennen van een probleem wordt ondertussen een beetje triest.
iiluminadiequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Alrac4 het volgende:
Ze laten wel wat weinig horen van D66, toch zowat de grootste winnaar van vandaag
Zo dom inderdaad, stem dan gewoon links of rechtsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Zaktabak het volgende:
Dom. "Mijn stem doet er toch niet toe". Als iedereen zo denkt dan kom je nooit verder......!
Tja het is jammer dat Geertje een beetje doorslaat. Het allochtonenprobleem is gewoon groot en wordt door veel andere partijen nog altijd afgewimpeld. Maar om dan hele bevolkingsgroepen zo weg te zetten, zonder 'criminele' ervoor...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Paspoort afpakken, naar Marokko sturen lijkt me toch een prima oplossing. Als we maar willen kan het.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
Gaat D66 zo in ongeveer elke studentenstad de grootste worden?
Zou een interessante zijn ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
Gaat D66 zo in ongeveer elke studentenstad de grootste worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |