Je kan het hebben over tuig maar niet over Marokkanen alsof elke Marokkaan een of andere terrorist is die de winkels leegrooft. Zo ga je niet met mensen om.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een gejank over Wilders.
Als Samsom nou eens eerlijk zou zijn, dan zou hij gewoon toegeven dat er inderdaad opvallend veel Marokkaans tuig is, in plaats van datzelfde tuig lekker dood te knuffelen
En dan zouden Marokkaanse acteurtjes niet blij met paspoortjes op de foto gaan, maar gewoon zeggen: "hey, fuck die Marokkaanse tassenrovertjes, afknallen of opsluiten"...
Wat is dat toch, dat iemand omdat hij toevallig dezelfde "nationaliteit" heeft het meent te moeten opnemen voor ze? Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?
Kijk, als je niet luistert houdt het op natuurlijk. Dan kan je wel fijn je stropoppen gaan aanvallen maar daar wordt niemand wijzer van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Als Samsom nou eens eerlijk zou zijn, dan zou hij gewoon toegeven dat er inderdaad opvallend veel Marokkaans tuig is, in plaats van datzelfde tuig lekker dood te knuffelen
Ik vond een klinken als iemand die net een biertje teveel op heeft en heel krampachtig doet nuchter over te komenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zit toch geen alcohol in.
hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
En dan zouden Marokkaanse acteurtjes niet blij met paspoortjes op de foto gaan, maar gewoon zeggen: "hey, fuck die Marokkaanse tassenrovertjes, afknallen of opsluiten"...
Wat is dat toch, dat iemand omdat hij toevallig dezelfde "nationaliteit" heeft het meent te moeten opnemen voor ze? Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |