Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben echt superlelijk natuurlijk. Maar dan snap ik niet waarom er toch gestaag dagelijks 1 mooie vrouw me wel naar rechts veegt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef UnicornFarts het volgende:
Gaan we weerHet ligt waarschijnlijk niet aan Tinder maar aan jou.
Zit je toevallig als volwassen man op een speelgoed hijskraan in een zandbak met scouting outfit?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja ik ben echt superlelijk natuurlijk. Maar dan snap ik niet waarom er toch gestaag dagelijks 1 mooie vrouw me wel naar rechts veegt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zit je toevallig als volwassen man op een speelgoed hijskraan in een zandbak met scouting outfit?
Dan is het misschien de nieuwsgierigheid, heb ik ook last van, ik wil graag weten wat die mensen bezielt.
N-nee.. Ik sta wel met Mickey Mouse op de foto, weet niet of dat in dezelfde categorie valt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zit je toevallig als volwassen man op een speelgoed hijskraan in een zandbak met scouting outfit?
Dan is het misschien de nieuwsgierigheid, heb ik ook last van, ik wil graag weten wat die mensen bezielt.
'quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
N-nee.. Ik sta wel met Mickey Mouse op de foto, weet niet of dat in dezelfde categorie valt.
HHeb ik ook wel eens last van, om even later lekker non-stop te kunnnen swipen. Hetzelfde geldt voor de matches. De ene week heb ik er 0, en de andere heb ik er opeens 20 op 1 dag.. Tindertaferelen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Mja ik word volgens mij gewoon niet getoond hoor bij de meesten. Vanmiddag geprobeerd met een vriendin op de studie, straal van 1 km maar volgens haar app "Geen personen in de buurt". Ik krijg ook maar hooguit 1 match per dag ofzo sinds dat ik eraan ben begonnen (14 dagen terug)
Ik ook, seks is vies.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb hem ook op tot en met 38 staan maar krijg nooit van dat gedoe
Maar ik kap het oom meteen af als iemand zijn voelsprieten over seks uitwerpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat moeilijke gedoe altijd. Als de klik er is en we vinden elkaar beide aantrekkelijk (en die kans is vrij groot aangezien we elkaar beide geliked hebben) dan wordt het als het aan mij ligt gewoon seks op de eerste date.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb hem ook op tot en met 38 staan maar krijg nooit van dat gedoe
Maar ik kap het oom meteen af als iemand zijn voelsprieten over seks uitwerpt
daar ben ik ook niet in principe op tegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ach, dat moeilijke gedoe altijd. Als de klik er is en we vinden elkaar beide aantrekkelijk (en die kans is vrij groot aangezien we elkaar beide geliked hebben) dan wordt het als het aan mij ligt gewoon seks op de eerste date.
Ah, ok. Dan ben je inderdaad ook wel een tactloze lul. Sowieso in een chat over seks praten vind ik not-done.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet in principe op tegen
Maar ik vind berichtjes van 'wat vind je lekker' weinig charmant
Vooral omdat ze altijd out of the blue komen en veel te vroeg in het gesprek
nou ik 9 uit 10 keer dus ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan ben je inderdaad ook wel een tactloze lul. Sowieso in een chat over seks praten vind ik not-done.
Hoe moet je zoiets beginnen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik 9 uit 10 keer dus ook
Of het moet heel natuurlijk gaan of zo
Nou niet dus als het aan mij ligtquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets beginnen dan?
Hebben ze het niet over eten danquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet in principe op tegen
Maar ik vind berichtjes van 'wat vind je lekker' weinig charmant
Vooral omdat ze altijd out of the blue komen en veel te vroeg in het gesprek
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ook, seks is vies.De fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Goede vraag, ik denk dat zoiets automatisch gaat. Het voordeel van tinder is natuurlijk wel dat je bij een match weet dat je beiden qua uiterlijk al akkoord bent met hoe de ander eruit ziet en de stap dus niet heel groot is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets beginnen dan?
Yats, jij gekkie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk dat zoiets automatisch gaat. Het voordeel van tinder is natuurlijk wel dat je bij een match weet dat je beiden qua uiterlijk al akkoord bent met hoe de ander eruit ziet en de stap dus niet heel groot is.
Het is wel mijn week geloof ik, dit is nu al de derde keer deze week dat iemand me gekkie noemt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 04:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats, jij gekkie.
Dat was helemaal geen serieuze vraag.
Ik was er gewoon benieuwd naar omdat zij aangaf dat het natuurlijk moet gaan.
BAM.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Mannen liken nou eenmaal alles wat tieten en een kut heeft
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:11 schreef BeamofLight het volgende:
OK, waargebeurd:
ik straks nog even op de tel van een vrouwelijke collega getinderd. Ze was er een week of 2 niet meer op geweest...
resultaat:
na minimaal 750 likes en niet-likes nog steeds bij iedere willekeurige liker een match, Echt gvd, wtf. Ondertussen (minimaal een half uur geswiped) ik weet niet hoeveel berichten van die nieuwe matches...
Misschien liken ze zelfs wel alles wat een van beide heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
Misschien zijn jullie beiden wel gewoon razend knap.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook
Nou ja ik tel ze niet maar ik heb letterlijk nog nooit gehad dat ik iemand geliked heb en dat het niet meteen was van 'je hebt een match'
niet dat ik mij enige illusies daaromtrent maak hoor:
[..]
Misschien liken ze zelfs wel alles wat een van beide heeft![]()
Nu snap ik wat ik verkeerd doe, ik like misschien 1 op de 5 die langs komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wil je best een ego-boost geven. Je ziet er prima uit.quote:
Ik like ook echt niet veel. Best wel kieskeurig eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nu snap ik wat ik verkeerd doe, ik like misschien 1 op de 5 die langs komt.
NAWWWquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn jullie zijn beiden wel gewoon razend knap.
Weer een beetje goed gemaakt zo?
Haha Yats, jij gekkiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil je best een ego-boost geven. Je ziet er prima uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook best kieskeurig....
Tenzij je een (stoppel)baard hebt, dat vind ik woest aantrekkelijk.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Haha Yats, jij gekkie
Het moet echt niet gekker worden met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook best kieskeurig....
Tenzij je een (stoppel)baard hebt, dat vind ik woest aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso verder wat one of the few zegt. Ik ben er ook een beetje klaar mee om me om de halve dag te moeten scheren vanwege opkomende stoppels en ben nu aan mijn baardje een stuk minder tijd kwijt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Flinke rondleiding in je be.. ohnee vrouwen doen dat niet op eerste dates.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vrouwen die niks met baarden hebben worden hem sowieso niet bij mij. Vanochtend voor een sollicitatie geschoren, nu al weer redelijke stoppels. Gelukkig met een paar dagen weer een baardje.
Nu een Australische op tinder die graag een rondleiding door Rotterdam wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yats, wie waren die andere 2 die je gekkie noemde?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mannen met baarden...Als je niet zo frigide overkwam had je nu een DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje, wat een ontzettend groot verlies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet zo frigide overkwam had je nu een DM
Dat valt reuze meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jeetje, wat een ontzettend groot verlies.
Baseer jij dat op het feit dat mannen mij niet mogen onder pissen of aan mijn tenen mogen sabbelen btw?quote:
Dat samen op de wc zitten vond ik ook wat ver gaan, maar stel we douchen samen. Zou ik dan over je been mogen plassen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Baseer jij dat op het feit dat mannen mij niet mogen onder pissen of aan mijn tenen mogen sabbelen btw?
Nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat samen op de wc zitten vond ik ook wat ver gaan, maar stel we douchen samen. Zou ik dan over je been mogen plassen?
Waarom niet? Het spoelt gelijk weg en ik ben m'n oerdriften kwijt. Je weet wel, territorium afbakenen. Dat je van mij bentquote:
Dat is eigenlijk wel een verdomd goed excuus, dat territorium afbakenen. Ik ben verkochtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het spoelt gelijk weg en ik ben m'n oerdriften kwijt. Je weet wel, territorium afbakenen. Dat je van mij bent
[..]
Flinke rondleiding in je be.. ohnee vrouwen doen dat niet op eerste dates.
Collega van mij vind mannen met baarden viesze heeft liever het type eeuwige student met halflang haar + babyface + kokosolie geur.
Mannen met baarden...Twee dames die ik vanmorgen en gistermorgen op de universiteit tegen kwam waar ik een praatje mee maakte. Leuke dames, maar net iets te jong voor mij (beiden 20)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yats, wie waren die andere 2 die je gekkie noemde?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Wie is de gelukkige koper?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een verdomd goed excuus, dat territorium afbakenen. Ik ben verkocht
Ik haat die mensen met foto's uit Afrika:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:49 schreef VacaLoca het volgende:
Damn wat zijn er veel mid twintig dametjes die zo'n foto met arme zwarte kindertjes in Afrika hebben.
Heb uit SOG trouwens al wel 750+ geliked inmiddels... matchrate van 1% ofzo#uglyiguess
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:49 schreef VacaLoca het volgende:
Damn wat zijn er veel mid twintig dametjes die zo'n foto met arme zwarte kindertjes in Afrika hebben.
Heb uit SOG trouwens al wel 750+ geliked inmiddels... matchrate van 1% ofzo#uglyiguess
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou Unicorn insmeren met vloeibare chocola en dan met slagroom en aardbeien het toetje compleet maken
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?
Veel info, in dat zinnetje. Hij vindt je wel leuk iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?
Meivakantie wellichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
[..]
De kans wordt wel steeds groter, Utreggg! Gisteren toevallig een huisfeestje bezocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat samen op de wc zitten vond ik ook wat ver gaan, maar stel we douchen samen. Zou ik dan over je been mogen plassen?
Haha deze Panzer imitatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het spoelt gelijk weg en ik ben m'n oerdriften kwijt. Je weet wel, territorium afbakenen. Dat je van mij bent
Nee, ik weet namelijk wel zeker dat poolbal mij niet heeft gespot.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben ik de enige hier die Unicorn niet heeft gezien?
[..]
Mannen met baarden...Ik heb ook een baard maar daar reageerde je niet zo opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mist nog ongeveer 10 jaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb ook een baard maar daar reageerde je niet zo op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandagavond een date, ben benieuwd![]()
Ik ben ook nog een broekie hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:19 schreef Ireyon het volgende:
Om één of andere reden ga ik er altijd standaard van uit dat vrouwen op het internet ook 18-25 jaar oud zijn
Hoe dan? De kans dat iemand die die persoon echt kent is wel heel heel kleinquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Exentric90 het volgende:
Zijn er een paar mannen die even via dm een verrificatie kunnen doen van een Tinder profiel?
Twijfel namelijk heel erg of deze wel echt is en aangezien ik niks kan vinden via reverse image search zou er hier iemand misschien iets kunnen verifiëren
Tinderrelatie is voorbij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Exentric90 het volgende:
Zijn er een paar mannen die even via dm een verrificatie kunnen doen van een Tinder profiel?
Twijfel namelijk heel erg of deze wel echt is en aangezien ik niks kan vinden via reverse image search zou er hier iemand misschien iets kunnen verifiëren
Ik voel me ook enorm vereerd daarmee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, ik weet namelijk wel zeker dat poolbal mij niet heeft gespot.
Yats is de enige op fok die mijn hoofd heeft gezien
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mist nog ongeveer 10 jaarMaar je hebt wel een goeie baard
Via tinder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandagavond een date, ben benieuwdMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Wat is weinig? Misschien ben je kieskeurig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar kan wel, ben uberlekker en nog steeds te weinig matches naar mijn mening.
quote:
dat heb ik ookquote:Op zondag 23 maart 2014 07:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Paiq maar vind Tinder fijner. Laatste dates waren allemaal via Tinder.
Ik heb sinds gisteravond mijn vrouwenfilter ook aangezet maar ben nog geen vrouw tegengekomen. Weet iemand hoe dat kan?
Doet ie waarschijnlijk omdat niemand die filter boven de 40 jaar zet, hij wil gewoon kleine meisjes hosselenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Net een kerel die op zijn profiel had staan dat hij 27 was en in de tekst dat hij eigenlijk 45 was
Jeetje! Ook gewoon speciaal daarvoor een Facebook aanmaken en zo
ja precies maar dat is wel enorm enorm sadquote:Op zondag 23 maart 2014 11:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Doet ie waarschijnlijk omdat niemand die filter boven de 40 jaar zet, hij wil gewoon kleine meisjes hosselen
Wel als hij eruit ziet als Jason Stathamquote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies maar dat is wel enorm enorm sad
En het werkt vast toch niet
niet bepaaldquote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel als hij eruit ziet als Jason Statham![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Net een kerel die op zijn profiel had staan dat hij 27 was en in de tekst dat hij eigenlijk 45 was
Jeetje! Ook gewoon speciaal daarvoor een Facebook aanmaken en zo
Have fun! Na de zoveelste bug (tinder wilde niet meer opstarten) heb ik hem verwijderd. Gek genoeg heb ik ondanks het de-installeren de komende week over dates niets te klagen.quote:Op zondag 23 maart 2014 07:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Paiq maar vind Tinder fijner. Laatste dates waren allemaal via Tinder.
Ik heb sinds gisteravond mijn vrouwenfilter ook aangezet maar ben nog geen vrouw tegengekomen. Weet iemand hoe dat kan?
nee natuurlijk niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:36 schreef yats het volgende:
[..]Is gewoon een kroeg in duiken dan niet effectiever?
Alsof iemand op een date niet meteen ziet dat hij geen 27 is.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet?
Hoe gaat ie daar nou weer verkopen dat ie 27 is?
Op tinder gooi je er gewoon een onduidelijke foto bij en klaar
Ik kan jou garanderen dat als ik mijn leeftijd op FB wijzig naar 18 en dat doorloopt naar Tinder, dat alle mannen ook gerust denken dat ik 18 ben. Ik zie soms mannen die zijn rond de 35 en die kunnen makkelijk voor 24 door, maar ik zie ze ook heel jong en die lijken veel ouder maar het is echt wel te doen hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof iemand op een date niet meteen ziet dat hij geen 27 is.
natuurlijk wel maar dan heeft hij toch al lang met ze kunnen chattenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof iemand op een date niet meteen ziet dat hij geen 27 is.
Ik denk dat je gelijk hebt. Bij mij wisselt het ook heel erg, op sommige foto's lijk ik ouder dan ik ben en op andere foto's weer jonger.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kan jou garanderen dat als ik mijn leeftijd op FB wijzig naar 18 en dat doorloopt naar Tinder, dat alle mannen ook gerust denken dat ik 18 ben. Ik zie soms mannen die zijn rond de 35 en die kunnen makkelijk voor 24 door, maar ik zie ze ook heel jong en die lijken veel ouder maar het is echt wel te doen hoor.
In de kroeg kan het best dat ze met hem praten, zeker als hij er jonger dan zijn leeftijd uit ziet. En zelfs als dat niet zo is, er zijn ook jonge vrouwen die een (fors) oudere man interessanter vinden dan iemand van hun eigen leeftijd.quote:natuurlijk wel maar dan heeft hij toch al lang met ze kunnen chatten
Misschien is dat zijn doel
Of probeert hij meisjes eerst te charmeren. Weet ik het
In de kroeg gaan ze niet eens met hem praten
Ja. Er zit gewoon een dwarsdoorsnede van de vrouwelijke bevolking op, dus als jij werkelijk iedereen naar links swipet ben je idd te kieskeurig.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, ik heb het ook eens geprobeerd maar veeg echt ALLES naar linksBen te kieskeurig zeker.
![]()
Ik heb er een dertigtal gehad. Zat wel wat tussen waarbij ik twijfelde, misschien bij twijfel ja zeggenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Er zit gewoon een dwarsdoorsnede van de vrouwelijke bevolking op, dus als jij werkelijk iedereen naar links swipet ben je idd te kieskeurig.![]()
Tenminste, geloof er niks van dat het systeem zo werkt dat jij echt alleen maar lelijke wijven te zien krijgt.
Bij twijfel sowieso jaquote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er een dertigtal gehad. Zat wel wat tussen waarbij ik twijfelde, misschien bij twijfel ja zeggen
quote:
quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 18:47:31 ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ook, seks is vies.HAHAH wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vragen mannen dat soort dingen aan je?
![]()
Waz met jou!
Vreselijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf man als ik al die berichtjes zo lees.
Ik zeg altijd normale berichtjes: "hey hoe gaat het?" maar nooit reactie.
Jonge, hoe moeilijk is het om iets te zeggen over gemeenschappelijke interesses of over iets wat je opvalt aan de foto's. Doe ik altijd en heb nog nooit gehad dat iemand niet reageert.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf man als ik al die berichtjes zo lees.
Ik zeg altijd normale berichtjes: "hey hoe gaat het?" maar nooit reactie.
Heb geen gemeenschappelijke interesses en dat laatste heb ik ook gedaan maar zelfde resultaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jonge, hoe moeilijk is het om iets te zeggen over gemeenschappelijke interesses of over iets wat je opvalt aan de foto's. Doe ik altijd en heb nog nooit gehad dat iemand niet reageert.
Klopt, maar gewoon iets vragen over een interesse is zo moeilijk toch niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt liever een 'Hoe gaat het' dan een slecht uitgevoerde andere zin hoor
bij mij wel want ik heb er maar 1quote:Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar gewoon iets vragen over een interesse is zo moeilijk toch niet?
Ja dat is je eigen foutquote:
ik heb er geen last van hoorquote:
Hoe begin jij dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey hoe gaat het is ook een beetje... afgezaagd
Vraag nav interesses bij voorkeur. Geen geforceerde openingszinnen, dat is niet leukquote:
Meeste openingszinnenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag nav interesses bij voorkeur. Geen geforceerde openingszinnen, dat is niet leuk
Dat bedoel ik precies. Dan -maar- hoi. En whatnot.quote:
maar waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag nav interesses bij voorkeur. Geen geforceerde openingszinnen, dat is niet leuk
"Hou je van mexicano's?"quote:
Hou je van frikandellen.quote:
quote:
Lekker scherp.quote:
Hee, Hi, Hai, Yo, Ey, Heey voor nog meer variatiequote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Devv het volgende:
Ik wissel "hoi" gewoon regelmatig af met "hallo". Zo hou je de variatie er een beetje in.
Alleen per Tinder of DM ook goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Tenzij je een (stoppel)baard hebt, dat vind ik woest aantrekkelijk.
Geef mij maar een mexicanoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker scherp.
Vooral met uitjes.
Die krijg je nog steeds van me hè.quote:
Yupquote:Op maandag 24 maart 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die krijg je nog steeds van me hè.
Nou, wanneer zullen we dat eens regelen?quote:
Binnenkortquote:Op maandag 24 maart 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, wanneer zullen we dat eens regelen?
Wtf, ik google dus een match met de voornaam en woonplaats.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als het even kan probeer ik diegene ook eerst op te zoeken op Facebook. Geniaal hoe makkelijk je iemand kunt vinden met alleen een voornaam.
Als je FB op Engels hebt ingesteld is het een kwestie van zoeken op: "People named [voornaam] that like [gemeenschappelijke interesse 1] and [gemeenschappelijke interesse 2]"
Fuck privacy
Heyquote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hee, Hi, Hai, Yo, Ey, Heey voor nog meer variatie
dm eensquote:Op maandag 24 maart 2014 12:48 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een bazen openingszin, maar die hou ik voor mezelf!
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dm eensik ben benieuwd of ik hem al gehoord heb
Je vergeet: nanananananaaaaquote:Op maandag 24 maart 2014 12:48 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een bazen openingszin, maar die hou ik voor mezelf!
Ik kom maar niet verder dan het tweede honk, daarna zit er een of andere beveiliging in tinder. Dus die eindbazin heb ik nog niet getroffen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:48 schreef BeamofLight het volgende:
Hey, Tinder ook nog niet uitgespeeld?
Wtf.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben net geblokt omdat mijn openingszin te vunzig zou zijn
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat is je openingszin dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh jawel hoor, ben ook al een keer geblokkeerd op Paiq vanwege een ijsbrekerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:40 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Nu maak je me nieuwsgierig. Overigens hoor je niet vaak dat je als vrouw geblokkeerd word.
Deze kende ik nietquote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als het even kan probeer ik diegene ook eerst op te zoeken op Facebook. Geniaal hoe makkelijk je iemand kunt vinden met alleen een voornaam.
Als je FB op Engels hebt ingesteld is het een kwestie van zoeken op: "People named [voornaam] that like [gemeenschappelijke interesse 1] and [gemeenschappelijke interesse 2]"
Fuck privacy
Dat is nou juist de bedoeling! Als je met 2 enorme bowling ballen voor je lichaam staat vráág je er gewoon omquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is niet vanwege te vunzig gok ik maar vanwege gewoon erg slecht
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ben ook al een keer geblokkeerd op Paiq vanwege een ijsbreker![]()
Maar de betreffende man had op zijn Tinder foto 2 bowlingballen vast en ik zei alleen maar "Wat heb jij enorme ballen!"
Pats, weg was ie
Dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:09 schreef Basxt het volgende:
Is die tinder in een keer kut geworden met zoeken of wat.
Om de 4 swipes opnieuw zoeken naar chicks en zo gaat het maar door..
En?quote:
Ja en dat doet iedereenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is nou juist de bedoeling! Als je met 2 enorme bowling ballen voor je lichaam staat vráág je er gewoon om!
Leuke date hoor, niet heel bijzonder..quote:
[ Bericht 18% gewijzigd door UnicornFarts op 25-03-2014 18:46:46 ]
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 19:35:28 ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik tinder nu in newcastle. Wat een geile snollen daar allemaal, en ook veel meisjes met hun snapchat in hun tagline. Ik heb er al 33 bemachtigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Leuke date hoor, niet heel bijzonder..Oh, er is ongetwijfeld geneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Nou je word overstroomt met de vreemdste verzoeken hoor. Ik snap het welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Het valt mij op dat op tinder expliciet de wat lelijkere meisjes in hun tagline hebben staan dat ze niet op zoek zijn naar 'fun'. Wat denken ze wel niet.
Ga nou niet kritiek hebben, Dima.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Het valt mij op dat op tinder expliciet de wat lelijkere meisjes in hun tagline hebben staan dat ze niet op zoek zijn naar 'fun'. Wat denken ze wel niet.
Kun je dat in die zoekbalk invoeren? Probeerde het eens, maar vooralsnog ben ik er nog niet achter hoe het precies moet.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Fuck privacy
Nou dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
meisje in kwestie zegt al na 1 dag dat ze mij ''lief'' vind.
Jezus.
Jezus, als dat geen neuken wordt dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jezus.
Ja, maar daarvoor moet je Facebook wel op English (US) hebben ingesteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef zerak het volgende:
[..]
Kun je dat in die zoekbalk invoeren? Probeerde het eens, maar vooralsnog ben ik er nog niet achter hoe het precies moet.
2 a 4 per dag.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is weinig? Misschien ben je kieskeurig?
Lolquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef Plofkipje het volgende:
Altijd leuk als je een match hebt met je gigaknappe studentmentor
Zo ken ik ze ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jezus.
Haha dit is gewoon een oudere jaars student, die begeleiding doet. Dat soort 'begeleiders' kom ik vrij veel tegen haha.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zou mijn lekkere lerassen op school wel willen tegenkomen op Tinder.
Ah, ik gebruik 'm altijd als English (UK). Effe kijken. Thanks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor moet je Facebook wel op English (US) hebben ingesteld.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
Met 10 zou het zomaar pech kunnen zijn
Kan zijn dat de app blijft hangen. Gewoon een paar keer hallo roepen met veel vraagtekens erachter en waarom ze niet reageren. Uiteindelijk krijg je wel een reactie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:10 schreef Creeg het volgende:
Ik wordt facking gek van deze app. Niemand reageert? Al een paar dagen bezig en al zeker 10 matches gehad, maar niemand reageert op mijn berichten. Ligt dit aan de app of heb ik gewoon pech?? Tinder zelf reageert namelijk ook niet op mails en berichten![]()
Een (niet bijster intelligente) meid geloofde zelfs dat ik bij AIVD werkte en daarom haar achternaam, woonplaats, opleiding e.d. wistquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:33 schreef zerak het volgende:
[..]
Ah, ik gebruik 'm altijd als English (UK). Effe kijken. Thanks.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een (niet bijster intelligente) meid geloofde zelfs dat ik bij AIVD werkte en daarom haar achternaam, woonplaats, opleiding e.d. wist![]()
Geniaal gesprek was dat wel.
[..]
Een (niet bijster intelligente) meid geloofde zelfs dat ik bij AIVD werkte en daarom haar achternaam, woonplaats, opleiding e.d. wist![]()
[..]
Misschien ligt het aan je spelling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:10 schreef Creeg het volgende:
Ik wordt facking gek van deze app. Niemand reageert? Al een paar dagen bezig en al zeker 10 matches gehad, maar niemand reageert op mijn berichten. Ligt dit aan de app of heb ik gewoon pech?? Tinder zelf reageert namelijk ook niet op mails en berichten![]()
Sorry man. Was vergeten lopen/smurfen tussen te zetten. Emotie, jeweettochquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je spelling.
Ja zeker, ik voel je man! Goed dat je nu wel reactie hebt gekregen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Sorry man. Was vergeten lopen/smurfen tussen te zetten. Emotie, jeweettoch
Ja. M'n leven is compleet. Ik heb het gemaakt, toch was het irriterend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja zeker, ik voel je man! Goed dat je nu wel reactie hebt gekregen.
Dat is omdat mannen er daar zo uitzien:quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
sinds gister avond wezen tinderen in newcastle
9 matches met mooie meisjes
in nl amper matches met amper mooie meisjes
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is omdat mannen er daar zo uitzien:
[ afbeelding ]
Omdat Engelse vrouwen over het algemeen ons 'vastelanders' een stuk leuker vinden dan hun eigen mannen.quote:
Ik ben niet Nederlands.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat Engelse vrouwen over het algemeen ons 'vastelanders' een stuk leuker vinden dan hun eigen mannen.
Maar ook niet Engels toch?quote:
Dat scheelt al veel.quote:
Dacht het wel, veel snollen daarquote:
Maar sturen ze ook pics. Mijn snapgame is 0.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dacht het wel, veel snollen daarop die pics, snapchat is echt populair daar ook lol, heb er 91 nu. Ik houd een excel sheet bij en sommige tag ik als sletje. Er was er ook eentje zij had allemaal push up decolletee pics en eentje close up, met dr boezem vol in beeld. Ik heb haar dan ook getagged als supersletje.
Heb maar paar toegevoegd, beetje standaard gesprekjes gesnapped met een enkeling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar sturen ze ook pics. Mijn snapgame is 0.
Wat snap je dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb maar paar toegevoegd, beetje standaard gesprekjes gesnapped met een enkeling.
Uiteindelijk is het natuurlijk wel Looks x Game = Scorequote:Op woensdag 26 maart 2014 17:54 schreef yats het volgende:
In Engeland heb je toch geen tinder nodig?
Laat ik het zo zeggen, ik ben verre van een Brad Pitt en toch heb ik nooit moeite gehad om een nummer of een zoen te scoren in Engeland. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens die kant op gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het natuurlijk wel Looks x Game = Score
Dus als 1 van beide keihard zuigt dan ben je nog nergens...
Yats lekker batsen in Engelandquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben verre van een Brad Pitt en toch heb ik nooit moeite gehad om een nummer of een zoen te scoren in Engeland. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens die kant op gaan.
Haha, met een potje batsen is niets mis natuurlijk. De voorgaande keren dat ik in Engeland was, was ik geen vrijgezel dus dat word een nieuwe ervaring.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats lekker batsen in Engeland![]()
Geordie shore is idd Newcastle
Maar wel nummers en kusjes scoren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, met een potje batsen is niets mis natuurlijk. De voorgaande keren dat ik in Engeland was, was ik geen vrijgezel dus dat word een nieuwe ervaring.
p.s. Hoe bevalt de tatoeage?
Guilty as chargedquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar wel nummers en kusjes scoren?![]()
Een kus op je wang telt niet hè Yats.
Welke tattoo? ik heb er zoveel
pics in dm gaarnequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het verbreden van de range van 21-25 naar 18-25 heeft wel wat teweeg gebracht
Weet niet of je in z'n algemeenheid kan stellen dat 17/18-jarigen wat 'makkelijker' zijn, maar ik heb morgen een date met potentie met een 18-jarige blondine. Samen een fles whisky soldaat maken. Ik durf het bijna niet zeggen, maar als dat geen... wordt![]()
Kotsen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het verbreden van de range van 21-25 naar 18-25 heeft wel wat teweeg gebracht
Weet niet of je in z'n algemeenheid kan stellen dat 17/18-jarigen wat 'makkelijker' zijn, maar ik heb morgen een date met potentie met een 18-jarige blondine. Samen een fles whisky soldaat maken. Ik durf het bijna niet zeggen, maar als dat geen... wordt![]()
Hehe, mooi mooiquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:06 schreef ArnosL het volgende:
Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om foto's toe te voegen die niet openbaar zijn op Facebook?
Dat had ik gedaan, maar Tinder vind dan geen foto's. Zijn er nog andere manieren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Album maken en vervolgens instellen dat alleen jij dat album kan zien.
Dat probleem had ik ook, je moet Tinder even updaten en daarna naar je tinderprofiel --> foto's. Dan vraagt hij om toegang tot je Facebook updates. Daarna werkt het.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:22 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, maar Tinder vind dan geen foto's. Zijn er nog andere manieren?
Je moet ook zelf veel beoordelen. Als je liked krijgen die chicks jou als eerste te zienquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef chroestjov het volgende:
Na meer dan een week opeens weer geen enkele match gekregen te hebben terwijl ik toch wel elke dag een keer inlogde om minimaal de eerste paar die voorbij kwamen te keuren kreeg ik zojuist achteraf een melding van een match die ik nog maar net enkele minuten daarvoor had gekeurd.
Dit is ook de eerste keer dat ik achteraf een melding heb gekregen dat het een match is geworden, voorheen was ik altijd de tweede die moest keuren en was het meteen een match.
Het kan zijn dat ik nu aan de andere kant van de database zit maar volgens mij zit er absoluut geen logica achter en zit de hele app gewoon vol met bugs.
Ja, maar voorheen heb ik dus nog niet eerder achteraf een melding gekregen van een nieuwe match wat statistisch gezien vrijwel onmogelijk is als het systeem zou werken zoals het zou moeten werken en ik het afleg tegen de matches die ik heb vergaard doordat zij mij als eerste hebben geliked.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet ook zelf veel beoordelen. Als je liked krijgen die chicks jou als eerste te zien
Dit had ik beter niet kunnen doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, je moet Tinder even updaten en daarna naar je tinderprofiel --> foto's. Dan vraagt hij om toegang tot je Facebook updates. Daarna werkt het.
Hoe doe je dit?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Fuck privacy
Mijn Tinder doet het op dit moment ook niet, misschien een storing ofzo? Het ging de hele dag + avond goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dit had ik beter niet kunnen doen![]()
Tinder doet het nu helemaal niet meer, is al een kwartier lang alleen maar aan het zoeken naar personen in de buurt
Ja, Maar zoals gezegd, je moet de taal (via Settings->General) op 'English (US)' instellen. Anders werkt het niet. En je kunt alleen maar op likes zoeken wanneer diegene de likes ook op zichtbaar voor iedereen heeft ingesteld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Basxt het volgende:
[..]
Hoe doe je dit?
Ik typ dan bijvoorbeeld:
People named [Vul wat in] that like [Dumpert] and [Powned]
Zo?
Ja de beschikbaarheid en de gemakkelijkheid van de vrouwen in de populatie waar je je ding doet is ook zeker van invloed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben verre van een Brad Pitt en toch heb ik nooit moeite gehad om een nummer of een zoen te scoren in Engeland. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens die kant op gaan.
Ik werd er wel een beetje opgewonden van hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef Poolbal het volgende:
Ik verwachte uiteraard niet dat in een Tinder topic mensen ook maar enige interesse voor zoiets hebben, ik doe dat voor mijn eigen lol. Dus tinder weer vrolijk verder mensen, no sweat.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ja de beschikbaarheid en de gemakkelijkheid van de vrouwen in de populatie waar je je ding doet is ook zeker van invloed.
Looks: [1-10] waarbij 1 = bizar lelijk; 10 = goddelijk mooi
Game: [1-10] waarbij 1 = de meest verlegen kneus ooit; 10 = de meest soepele casanova ooit
F/M: [aantal vrouwen/mannen] geeft het aantal vrouwen per man aan in de populatie
Slet: [0-1] de gemiddelde sletterigheid van de vrouwenpopulatie, waarbij 0 = alle vrouwen dragen een kuisheidsgordel en 1 = ze bieden zich naakt aan, smekend om sex
Sigma [-4 - 4] : een indicatie van het gemiddelde van (Looks x Game) van de andere aanwezige mannen. Waarbij -4 = de andere mannen zijn gemiddeld gigantische kneuzen; 4 = de mannen zijn gemiddeld ongelofelijk lekker.
((Looks x Game)/(4,1 + Sigma)) x Slet x (F/M)) = score
Verder zou je kunnen stellen dat de variabele Slet gecorrigeerd wordt door het gemiddelde aantal alcoholconsumpties die de aanwezige vrouwen hebben gedronken.
[ afbeelding ]
x = alcohol consumpties, y = Slet
De uitersten (uiterst kansrijk):
Jij, een god, (looks = 10, game = 10) komt ergens waar 10 vrouwen/man (F/M = 10/1 = 10) zijn. Zij zijn allemaal botergeil (Slet = 1) en de rest van de mannen is ongelofelijk kneus (Sigma = -4).
Invullen:
((10 x 10)/(4,1 - 4 )) x 1 x 10 = 10000
De uitersten (uiterst kansloos):
Jij, de grootste loser ooit, (looks = 1, game = 1) komt ergens waar 1 vrouw per 100 mannen is (F/M = 1/100 = 0,01) zijn. Zij zijn allemaal preuts (Slet = 0,1) en de rest van de mannen is ongelofelijk aantrekkelijk (Sigma = 4).
Invullen:
((1 x 1)/8,1) x 0,1 x 0,01 = 0,00012 (nadert dus 0)
Dan een realistischere situatie:
Een redelijk knappe jongen (Looks = 8) die goed kan versieren (Game = 7) komt in een kroeg waar 4 op de 10 vrouw is (F/M = 0,4). De vrouwen hebben echter flink gezopen en staan in de kroeg sowieso wel open voor contacten (Slet = 0,6). De aanwezige mannen zijn gemiddeld een beetje lomp, maar niet verkeerd (Sigma = -0,5).
Invullen:
((8 x 7) / (4,1 - 0,5)) x 0,6 x 0,4 = 3,73
Hmm, ok met deze formule is de aantrekkelijkheid van de aanwezige mannenpopulatie wel heel belangrijk voor de uiteindelijke score. Die kan er beter in verwerkt worden. Maar ik denk dat je wel kan stellen dat zodra je score groter is dan 1 de kans op scoren die avond aanzienlijk wordt.
Het is druk op werk vandaag, zeg.
Ja jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik werd er wel een beetje opgewonden van hoor
Ben ik toch in de verkeerde stad gaan studeren.quote:
Het klinkt eigenlijk best logisch, al zou ik het eerder of twee zesjes inschatten. Dan nu de vraag, werkt de science ook in praktijk?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:02 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ja ja
Ik doe hem overigens nog even voor het Engeland voorbeeld. Kijken wat er dan gebeurt:
(Looks x Game x Slet x (F/M)) / (4,1 + Sigma) = score
Hij vind zichzelf geen Brad Pitt, laten we zeggen (looks = 6,5) maar ik denk wel dat hij wat game heeft (Game = 7). In Engeland zijn ze mogelijk sletteriger dan in NL en ze zuipen meer (Slet = 0,7). vrouw/man verhouding (tot 64 jaar): 24748417/25438465 = 0,973. De mannen uit Engeland zijn gemiddeld een beetje lomp (Sigma = -0,3).
(6,5 x 7 x 0,7 x 0,973) / (4,1 - 0,3) = 8,16
Vergelijken met Nederland:
Looks: 6,5
Game: 7
Iets minder sletterig (0,5).
Bevolking tot 64 jaar: 7022871/7198323 = 0,976
Iets minder lompe mannen, dus laten we zeggen Sigma = 0.
(6,5 x 7 x 0,5 x 0,976) / 4,1 = 5,42
Met deze aannames heb je in beide landen goede kansen, maar in Engeland wel behoorlijk wat meer. Sciencee!!!
Oftewel, zoek veel dronken sletterige vrouwen om meer kans te hebben. What else is newquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:00 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Moraal van het verhaal, zoek een plek waar er een vrouwenoverschot is, de vrouwen een losse moraal hebben en er flink gedronken word. Iemand een suggestie?
Jep, HTC + tinder zuigt. Dit is al de derde keer.quote:
Tijd voor een iPhonequote:Op donderdag 27 maart 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, HTC + tinder zuigt. Dit is al de derde keer.
Hm, eens zien of ik die bij een klant kan declarerenquote:
Ik zei tegen haar sorry ik ben wat terughoudender. Nu praat ze sinds vandaag kortaf of gewoon niet terwijl ze gister constant praatte.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jezus, als dat geen neuken wordt dan weet ik het ook niet meer.
Ja wat denk je zelf?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zei tegen haar sorry ik ben wat terughoudender. Nu praat ze sinds vandaag kortaf of gewoon niet terwijl ze gister constant praatte.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zei tegen haar sorry ik ben wat terughoudender. Nu praat ze sinds vandaag kortaf of gewoon niet terwijl ze gister constant praatte.
he ik zou dat nooit zeggen als ze mijn type was. Ik heb haar ook op FB en daar staan andere foto's op dan op tinder... en meanders bedoel ik; ze is dik.quote:
Dus je bent niet terughoudender, je wilt haar gewoon niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
he ik zou dat nooit zeggen als ze mijn type was. Ik heb haar ook op FB en daar staan andere foto's op dan op tinder... en meanders bedoel ik; ze is dik.
Goede smoes toch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dus je bent niet terughoudender, je wilt haar gewoon niet.
Blokkeren dat soort hoeren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Goede smoes toch.
Ook is haar verhaal wel apart hoor. Ze had bijna 2 jaar een relatie, bijna een maand uit, op FB staat nog steeds dat ze een ''relatie'' heeft, en ze doen nog gewoon dingen samen.
Ok, klinkt inderdaad als een apart verhaal. Dat soort types moet je niet willen, die kunnen niet alleen zijn en hangen volledig aan jou.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Goede smoes toch.
Ook is haar verhaal wel apart hoor. Ze had bijna 2 jaar een relatie, bijna een maand uit, op FB staat nog steeds dat ze een ''relatie'' heeft, en ze doen nog gewoon dingen samen.
Ja hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:57 schreef Basxt het volgende:
Nogmaals.. kan ik uitloggen en inloggen zonder mijn matches te verliezen?![]()
Uitloggen wel, account verwijderen niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:57 schreef Basxt het volgende:
Nogmaals.. kan ik uitloggen en inloggen zonder mijn matches te verliezen?![]()
Welke? Ben ik je vergeten Yats?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, klinkt inderdaad als een apart verhaal. Dat soort types moet je niet willen, die kunnen niet alleen zijn en hangen volledig aan jou.
@unicorn : Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag?
Schandalig unicorn, word ik gewoon genegeerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Welke? Ben ik je vergeten Yats?
Zandpad is dicht, was echt iets voor jou geweestquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Schandalig unicorn, word ik gewoon ge-negerdIk had je om tips gevraagd in Utrecht.
Grapjurk, dan maar liever zonder.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zandpad is dicht, was echt iets voor jou geweest
Ja. ze doet ook echt raar vandaag. heb er geen zin in. In combi dat ze waarschijnlijk mijn type niet is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, klinkt inderdaad als een apart verhaal. Dat soort types moet je niet willen, die kunnen niet alleen zijn en hangen volledig aan jou.
@unicorn : Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag?
ik ben wel benieuwd wat voor hunk jij dan bent?quote:
je moet even een uurtje wachten. Bij mij komen ze dan steeds gewoon terugquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Alle matches weg![]()
Alleen omdat ik een dag uitgelogd was. Pfff.
Een uur ingelogd zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet even een uurtje wachten. Bij mij komen ze dan steeds gewoon terug
Sinds ik m'n range vanaf 20 jaar naar vanaf 18 jaar heb veranderd krijg ik een stuk meer matches. Blijkbaar lig ik een beetje beter in de markt van 18-jarigen. Ach, voor 'n keertje.quote:
95% niet maar 80 sowieso..quote:
Ja, ze heeft je waarschijnlijk geblokt gelijk nadat je een match werd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
Hmm ik kreeg net een match maar zie dit niet terug in m'n Alle Matches overzicht. Andere matches staan er nog wel maar die nieuwe dus nietiemand een idee hoe dit kan?
Ahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, ze heeft je waarschijnlijk geblokt gelijk nadat je een match werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |