Ik werd er wel een beetje opgewonden van hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef Poolbal het volgende:
Ik verwachte uiteraard niet dat in een Tinder topic mensen ook maar enige interesse voor zoiets hebben, ik doe dat voor mijn eigen lol. Dus tinder weer vrolijk verder mensen, no sweat.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ja de beschikbaarheid en de gemakkelijkheid van de vrouwen in de populatie waar je je ding doet is ook zeker van invloed.
Looks: [1-10] waarbij 1 = bizar lelijk; 10 = goddelijk mooi
Game: [1-10] waarbij 1 = de meest verlegen kneus ooit; 10 = de meest soepele casanova ooit
F/M: [aantal vrouwen/mannen] geeft het aantal vrouwen per man aan in de populatie
Slet: [0-1] de gemiddelde sletterigheid van de vrouwenpopulatie, waarbij 0 = alle vrouwen dragen een kuisheidsgordel en 1 = ze bieden zich naakt aan, smekend om sex
Sigma [-4 - 4] : een indicatie van het gemiddelde van (Looks x Game) van de andere aanwezige mannen. Waarbij -4 = de andere mannen zijn gemiddeld gigantische kneuzen; 4 = de mannen zijn gemiddeld ongelofelijk lekker.
((Looks x Game)/(4,1 + Sigma)) x Slet x (F/M)) = score
Verder zou je kunnen stellen dat de variabele Slet gecorrigeerd wordt door het gemiddelde aantal alcoholconsumpties die de aanwezige vrouwen hebben gedronken.
[ afbeelding ]
x = alcohol consumpties, y = Slet
De uitersten (uiterst kansrijk):
Jij, een god, (looks = 10, game = 10) komt ergens waar 10 vrouwen/man (F/M = 10/1 = 10) zijn. Zij zijn allemaal botergeil (Slet = 1) en de rest van de mannen is ongelofelijk kneus (Sigma = -4).
Invullen:
((10 x 10)/(4,1 - 4 )) x 1 x 10 = 10000
De uitersten (uiterst kansloos):
Jij, de grootste loser ooit, (looks = 1, game = 1) komt ergens waar 1 vrouw per 100 mannen is (F/M = 1/100 = 0,01) zijn. Zij zijn allemaal preuts (Slet = 0,1) en de rest van de mannen is ongelofelijk aantrekkelijk (Sigma = 4).
Invullen:
((1 x 1)/8,1) x 0,1 x 0,01 = 0,00012 (nadert dus 0)
Dan een realistischere situatie:
Een redelijk knappe jongen (Looks = 8) die goed kan versieren (Game = 7) komt in een kroeg waar 4 op de 10 vrouw is (F/M = 0,4). De vrouwen hebben echter flink gezopen en staan in de kroeg sowieso wel open voor contacten (Slet = 0,6). De aanwezige mannen zijn gemiddeld een beetje lomp, maar niet verkeerd (Sigma = -0,5).
Invullen:
((8 x 7) / (4,1 - 0,5)) x 0,6 x 0,4 = 3,73
Hmm, ok met deze formule is de aantrekkelijkheid van de aanwezige mannenpopulatie wel heel belangrijk voor de uiteindelijke score. Die kan er beter in verwerkt worden. Maar ik denk dat je wel kan stellen dat zodra je score groter is dan 1 de kans op scoren die avond aanzienlijk wordt.
Het is druk op werk vandaag, zeg.
Ja jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik werd er wel een beetje opgewonden van hoor
Ben ik toch in de verkeerde stad gaan studeren.quote:
Het klinkt eigenlijk best logisch, al zou ik het eerder of twee zesjes inschatten. Dan nu de vraag, werkt de science ook in praktijk?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:02 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ja ja
Ik doe hem overigens nog even voor het Engeland voorbeeld. Kijken wat er dan gebeurt:
(Looks x Game x Slet x (F/M)) / (4,1 + Sigma) = score
Hij vind zichzelf geen Brad Pitt, laten we zeggen (looks = 6,5) maar ik denk wel dat hij wat game heeft (Game = 7). In Engeland zijn ze mogelijk sletteriger dan in NL en ze zuipen meer (Slet = 0,7). vrouw/man verhouding (tot 64 jaar): 24748417/25438465 = 0,973. De mannen uit Engeland zijn gemiddeld een beetje lomp (Sigma = -0,3).
(6,5 x 7 x 0,7 x 0,973) / (4,1 - 0,3) = 8,16
Vergelijken met Nederland:
Looks: 6,5
Game: 7
Iets minder sletterig (0,5).
Bevolking tot 64 jaar: 7022871/7198323 = 0,976
Iets minder lompe mannen, dus laten we zeggen Sigma = 0.
(6,5 x 7 x 0,5 x 0,976) / 4,1 = 5,42
Met deze aannames heb je in beide landen goede kansen, maar in Engeland wel behoorlijk wat meer. Sciencee!!!
Oftewel, zoek veel dronken sletterige vrouwen om meer kans te hebben. What else is newquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:00 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Moraal van het verhaal, zoek een plek waar er een vrouwenoverschot is, de vrouwen een losse moraal hebben en er flink gedronken word. Iemand een suggestie?
Jep, HTC + tinder zuigt. Dit is al de derde keer.quote:
Tijd voor een iPhonequote:Op donderdag 27 maart 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, HTC + tinder zuigt. Dit is al de derde keer.
Hm, eens zien of ik die bij een klant kan declarerenquote:
Ik zei tegen haar sorry ik ben wat terughoudender. Nu praat ze sinds vandaag kortaf of gewoon niet terwijl ze gister constant praatte.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jezus, als dat geen neuken wordt dan weet ik het ook niet meer.
Ja wat denk je zelf?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zei tegen haar sorry ik ben wat terughoudender. Nu praat ze sinds vandaag kortaf of gewoon niet terwijl ze gister constant praatte.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zei tegen haar sorry ik ben wat terughoudender. Nu praat ze sinds vandaag kortaf of gewoon niet terwijl ze gister constant praatte.
he ik zou dat nooit zeggen als ze mijn type was. Ik heb haar ook op FB en daar staan andere foto's op dan op tinder... en meanders bedoel ik; ze is dik.quote:
Dus je bent niet terughoudender, je wilt haar gewoon niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
he ik zou dat nooit zeggen als ze mijn type was. Ik heb haar ook op FB en daar staan andere foto's op dan op tinder... en meanders bedoel ik; ze is dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |