Kun je dat in die zoekbalk invoeren? Probeerde het eens, maar vooralsnog ben ik er nog niet achter hoe het precies moet.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als het even kan probeer ik diegene ook eerst op te zoeken op Facebook. Geniaal hoe makkelijk je iemand kunt vinden met alleen een voornaam.
Als je FB op Engels hebt ingesteld is het een kwestie van zoeken op: "People named [voornaam] that like [gemeenschappelijke interesse 1] and [gemeenschappelijke interesse 2]"
Fuck privacy
Nou dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
meisje in kwestie zegt al na 1 dag dat ze mij ''lief'' vind.
Jezus.
Jezus, als dat geen neuken wordt dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jezus.
Ja, maar daarvoor moet je Facebook wel op English (US) hebben ingesteld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef zerak het volgende:
[..]
Kun je dat in die zoekbalk invoeren? Probeerde het eens, maar vooralsnog ben ik er nog niet achter hoe het precies moet.
2 a 4 per dag.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is weinig? Misschien ben je kieskeurig?
Lolquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef Plofkipje het volgende:
Altijd leuk als je een match hebt met je gigaknappe studentmentor
Zo ken ik ze ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jezus.
Haha dit is gewoon een oudere jaars student, die begeleiding doet. Dat soort 'begeleiders' kom ik vrij veel tegen haha.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zou mijn lekkere lerassen op school wel willen tegenkomen op Tinder.
Ah, ik gebruik 'm altijd als English (UK). Effe kijken. Thanks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor moet je Facebook wel op English (US) hebben ingesteld.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
Met 10 zou het zomaar pech kunnen zijn
Kan zijn dat de app blijft hangen. Gewoon een paar keer hallo roepen met veel vraagtekens erachter en waarom ze niet reageren. Uiteindelijk krijg je wel een reactie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:10 schreef Creeg het volgende:
Ik wordt facking gek van deze app. Niemand reageert? Al een paar dagen bezig en al zeker 10 matches gehad, maar niemand reageert op mijn berichten. Ligt dit aan de app of heb ik gewoon pech?? Tinder zelf reageert namelijk ook niet op mails en berichten![]()
Een (niet bijster intelligente) meid geloofde zelfs dat ik bij AIVD werkte en daarom haar achternaam, woonplaats, opleiding e.d. wistquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:33 schreef zerak het volgende:
[..]
Ah, ik gebruik 'm altijd als English (UK). Effe kijken. Thanks.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een (niet bijster intelligente) meid geloofde zelfs dat ik bij AIVD werkte en daarom haar achternaam, woonplaats, opleiding e.d. wist![]()
Geniaal gesprek was dat wel.
[..]
Een (niet bijster intelligente) meid geloofde zelfs dat ik bij AIVD werkte en daarom haar achternaam, woonplaats, opleiding e.d. wist![]()
[..]
Misschien ligt het aan je spelling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:10 schreef Creeg het volgende:
Ik wordt facking gek van deze app. Niemand reageert? Al een paar dagen bezig en al zeker 10 matches gehad, maar niemand reageert op mijn berichten. Ligt dit aan de app of heb ik gewoon pech?? Tinder zelf reageert namelijk ook niet op mails en berichten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |