Bij twijfel sowieso jaquote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er een dertigtal gehad. Zat wel wat tussen waarbij ik twijfelde, misschien bij twijfel ja zeggen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 18:47:31 ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ook, seks is vies.HAHAH wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vragen mannen dat soort dingen aan je?
![]()
Waz met jou!
Vreselijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf man als ik al die berichtjes zo lees.
Ik zeg altijd normale berichtjes: "hey hoe gaat het?" maar nooit reactie.
Jonge, hoe moeilijk is het om iets te zeggen over gemeenschappelijke interesses of over iets wat je opvalt aan de foto's. Doe ik altijd en heb nog nooit gehad dat iemand niet reageert.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf man als ik al die berichtjes zo lees.
Ik zeg altijd normale berichtjes: "hey hoe gaat het?" maar nooit reactie.
Heb geen gemeenschappelijke interesses en dat laatste heb ik ook gedaan maar zelfde resultaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jonge, hoe moeilijk is het om iets te zeggen over gemeenschappelijke interesses of over iets wat je opvalt aan de foto's. Doe ik altijd en heb nog nooit gehad dat iemand niet reageert.
Klopt, maar gewoon iets vragen over een interesse is zo moeilijk toch niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt liever een 'Hoe gaat het' dan een slecht uitgevoerde andere zin hoor
bij mij wel want ik heb er maar 1quote:Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar gewoon iets vragen over een interesse is zo moeilijk toch niet?
Ja dat is je eigen foutquote:
ik heb er geen last van hoorquote:
Hoe begin jij dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey hoe gaat het is ook een beetje... afgezaagd
Vraag nav interesses bij voorkeur. Geen geforceerde openingszinnen, dat is niet leukquote:
Meeste openingszinnenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag nav interesses bij voorkeur. Geen geforceerde openingszinnen, dat is niet leuk
Dat bedoel ik precies. Dan -maar- hoi. En whatnot.quote:
maar waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag nav interesses bij voorkeur. Geen geforceerde openingszinnen, dat is niet leuk
"Hou je van mexicano's?"quote:
Hou je van frikandellen.quote:
quote:
Lekker scherp.quote:
Hee, Hi, Hai, Yo, Ey, Heey voor nog meer variatiequote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Devv het volgende:
Ik wissel "hoi" gewoon regelmatig af met "hallo". Zo hou je de variatie er een beetje in.
Alleen per Tinder of DM ook goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Tenzij je een (stoppel)baard hebt, dat vind ik woest aantrekkelijk.
Geef mij maar een mexicanoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker scherp.
Vooral met uitjes.
Die krijg je nog steeds van me hè.quote:
Yupquote:Op maandag 24 maart 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die krijg je nog steeds van me hè.
Nou, wanneer zullen we dat eens regelen?quote:
Binnenkortquote:Op maandag 24 maart 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, wanneer zullen we dat eens regelen?
Wtf, ik google dus een match met de voornaam en woonplaats.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als het even kan probeer ik diegene ook eerst op te zoeken op Facebook. Geniaal hoe makkelijk je iemand kunt vinden met alleen een voornaam.
Als je FB op Engels hebt ingesteld is het een kwestie van zoeken op: "People named [voornaam] that like [gemeenschappelijke interesse 1] and [gemeenschappelijke interesse 2]"
Fuck privacy
Heyquote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hee, Hi, Hai, Yo, Ey, Heey voor nog meer variatie
dm eensquote:Op maandag 24 maart 2014 12:48 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een bazen openingszin, maar die hou ik voor mezelf!
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dm eensik ben benieuwd of ik hem al gehoord heb
Je vergeet: nanananananaaaaquote:Op maandag 24 maart 2014 12:48 schreef Leonos het volgende:
Ik heb een bazen openingszin, maar die hou ik voor mezelf!
Ik kom maar niet verder dan het tweede honk, daarna zit er een of andere beveiliging in tinder. Dus die eindbazin heb ik nog niet getroffen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:48 schreef BeamofLight het volgende:
Hey, Tinder ook nog niet uitgespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |