Dat is eigenlijk wel een verdomd goed excuus, dat territorium afbakenen. Ik ben verkochtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het spoelt gelijk weg en ik ben m'n oerdriften kwijt. Je weet wel, territorium afbakenen. Dat je van mij bent
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Flinke rondleiding in je be.. ohnee vrouwen doen dat niet op eerste dates.
Collega van mij vind mannen met baarden viesze heeft liever het type eeuwige student met halflang haar + babyface + kokosolie geur.
Mannen met baarden...Twee dames die ik vanmorgen en gistermorgen op de universiteit tegen kwam waar ik een praatje mee maakte. Leuke dames, maar net iets te jong voor mij (beiden 20)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yats, wie waren die andere 2 die je gekkie noemde?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wie is de gelukkige koper?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een verdomd goed excuus, dat territorium afbakenen. Ik ben verkocht
Ik haat die mensen met foto's uit Afrika:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:49 schreef VacaLoca het volgende:
Damn wat zijn er veel mid twintig dametjes die zo'n foto met arme zwarte kindertjes in Afrika hebben.
Heb uit SOG trouwens al wel 750+ geliked inmiddels... matchrate van 1% ofzo#uglyiguess
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:49 schreef VacaLoca het volgende:
Damn wat zijn er veel mid twintig dametjes die zo'n foto met arme zwarte kindertjes in Afrika hebben.
Heb uit SOG trouwens al wel 750+ geliked inmiddels... matchrate van 1% ofzo#uglyiguess
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou Unicorn insmeren met vloeibare chocola en dan met slagroom en aardbeien het toetje compleet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?
Veel info, in dat zinnetje. Hij vindt je wel leuk iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?
Meivakantie wellichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
[..]
De kans wordt wel steeds groter, Utreggg! Gisteren toevallig een huisfeestje bezocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat samen op de wc zitten vond ik ook wat ver gaan, maar stel we douchen samen. Zou ik dan over je been mogen plassen?
Haha deze Panzer imitatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het spoelt gelijk weg en ik ben m'n oerdriften kwijt. Je weet wel, territorium afbakenen. Dat je van mij bent
Nee, ik weet namelijk wel zeker dat poolbal mij niet heeft gespot.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben ik de enige hier die Unicorn niet heeft gezien?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mannen met baarden...Ik heb ook een baard maar daar reageerde je niet zo opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mist nog ongeveer 10 jaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb ook een baard maar daar reageerde je niet zo op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandagavond een date, ben benieuwd![]()
Ik ben ook nog een broekie hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:19 schreef Ireyon het volgende:
Om één of andere reden ga ik er altijd standaard van uit dat vrouwen op het internet ook 18-25 jaar oud zijn
Hoe dan? De kans dat iemand die die persoon echt kent is wel heel heel kleinquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Exentric90 het volgende:
Zijn er een paar mannen die even via dm een verrificatie kunnen doen van een Tinder profiel?
Twijfel namelijk heel erg of deze wel echt is en aangezien ik niks kan vinden via reverse image search zou er hier iemand misschien iets kunnen verifiëren
Tinderrelatie is voorbij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Exentric90 het volgende:
Zijn er een paar mannen die even via dm een verrificatie kunnen doen van een Tinder profiel?
Twijfel namelijk heel erg of deze wel echt is en aangezien ik niks kan vinden via reverse image search zou er hier iemand misschien iets kunnen verifiëren
Ik voel me ook enorm vereerd daarmee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, ik weet namelijk wel zeker dat poolbal mij niet heeft gespot.
Yats is de enige op fok die mijn hoofd heeft gezien
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mist nog ongeveer 10 jaarMaar je hebt wel een goeie baard
Via tinder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandagavond een date, ben benieuwdMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wat is weinig? Misschien ben je kieskeurig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar kan wel, ben uberlekker en nog steeds te weinig matches naar mijn mening.
quote:
dat heb ik ookquote:Op zondag 23 maart 2014 07:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Paiq maar vind Tinder fijner. Laatste dates waren allemaal via Tinder.
Ik heb sinds gisteravond mijn vrouwenfilter ook aangezet maar ben nog geen vrouw tegengekomen. Weet iemand hoe dat kan?
Doet ie waarschijnlijk omdat niemand die filter boven de 40 jaar zet, hij wil gewoon kleine meisjes hosselenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Net een kerel die op zijn profiel had staan dat hij 27 was en in de tekst dat hij eigenlijk 45 was
Jeetje! Ook gewoon speciaal daarvoor een Facebook aanmaken en zo
ja precies maar dat is wel enorm enorm sadquote:Op zondag 23 maart 2014 11:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Doet ie waarschijnlijk omdat niemand die filter boven de 40 jaar zet, hij wil gewoon kleine meisjes hosselen
Wel als hij eruit ziet als Jason Stathamquote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies maar dat is wel enorm enorm sad
En het werkt vast toch niet
niet bepaaldquote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel als hij eruit ziet als Jason Statham![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
Net een kerel die op zijn profiel had staan dat hij 27 was en in de tekst dat hij eigenlijk 45 was
Jeetje! Ook gewoon speciaal daarvoor een Facebook aanmaken en zo
Have fun! Na de zoveelste bug (tinder wilde niet meer opstarten) heb ik hem verwijderd. Gek genoeg heb ik ondanks het de-installeren de komende week over dates niets te klagen.quote:Op zondag 23 maart 2014 07:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Paiq maar vind Tinder fijner. Laatste dates waren allemaal via Tinder.
Ik heb sinds gisteravond mijn vrouwenfilter ook aangezet maar ben nog geen vrouw tegengekomen. Weet iemand hoe dat kan?
nee natuurlijk niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:36 schreef yats het volgende:
[..]Is gewoon een kroeg in duiken dan niet effectiever?
Alsof iemand op een date niet meteen ziet dat hij geen 27 is.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet?
Hoe gaat ie daar nou weer verkopen dat ie 27 is?
Op tinder gooi je er gewoon een onduidelijke foto bij en klaar
Ik kan jou garanderen dat als ik mijn leeftijd op FB wijzig naar 18 en dat doorloopt naar Tinder, dat alle mannen ook gerust denken dat ik 18 ben. Ik zie soms mannen die zijn rond de 35 en die kunnen makkelijk voor 24 door, maar ik zie ze ook heel jong en die lijken veel ouder maar het is echt wel te doen hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof iemand op een date niet meteen ziet dat hij geen 27 is.
natuurlijk wel maar dan heeft hij toch al lang met ze kunnen chattenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof iemand op een date niet meteen ziet dat hij geen 27 is.
Ik denk dat je gelijk hebt. Bij mij wisselt het ook heel erg, op sommige foto's lijk ik ouder dan ik ben en op andere foto's weer jonger.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kan jou garanderen dat als ik mijn leeftijd op FB wijzig naar 18 en dat doorloopt naar Tinder, dat alle mannen ook gerust denken dat ik 18 ben. Ik zie soms mannen die zijn rond de 35 en die kunnen makkelijk voor 24 door, maar ik zie ze ook heel jong en die lijken veel ouder maar het is echt wel te doen hoor.
In de kroeg kan het best dat ze met hem praten, zeker als hij er jonger dan zijn leeftijd uit ziet. En zelfs als dat niet zo is, er zijn ook jonge vrouwen die een (fors) oudere man interessanter vinden dan iemand van hun eigen leeftijd.quote:natuurlijk wel maar dan heeft hij toch al lang met ze kunnen chatten
Misschien is dat zijn doel
Of probeert hij meisjes eerst te charmeren. Weet ik het
In de kroeg gaan ze niet eens met hem praten
Ja. Er zit gewoon een dwarsdoorsnede van de vrouwelijke bevolking op, dus als jij werkelijk iedereen naar links swipet ben je idd te kieskeurig.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, ik heb het ook eens geprobeerd maar veeg echt ALLES naar linksBen te kieskeurig zeker.
![]()
Ik heb er een dertigtal gehad. Zat wel wat tussen waarbij ik twijfelde, misschien bij twijfel ja zeggenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Er zit gewoon een dwarsdoorsnede van de vrouwelijke bevolking op, dus als jij werkelijk iedereen naar links swipet ben je idd te kieskeurig.![]()
Tenminste, geloof er niks van dat het systeem zo werkt dat jij echt alleen maar lelijke wijven te zien krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |