Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben echt superlelijk natuurlijk. Maar dan snap ik niet waarom er toch gestaag dagelijks 1 mooie vrouw me wel naar rechts veegt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef UnicornFarts het volgende:
Gaan we weerHet ligt waarschijnlijk niet aan Tinder maar aan jou.
Zit je toevallig als volwassen man op een speelgoed hijskraan in een zandbak met scouting outfit?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja ik ben echt superlelijk natuurlijk. Maar dan snap ik niet waarom er toch gestaag dagelijks 1 mooie vrouw me wel naar rechts veegt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zit je toevallig als volwassen man op een speelgoed hijskraan in een zandbak met scouting outfit?
Dan is het misschien de nieuwsgierigheid, heb ik ook last van, ik wil graag weten wat die mensen bezielt.
N-nee.. Ik sta wel met Mickey Mouse op de foto, weet niet of dat in dezelfde categorie valt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zit je toevallig als volwassen man op een speelgoed hijskraan in een zandbak met scouting outfit?
Dan is het misschien de nieuwsgierigheid, heb ik ook last van, ik wil graag weten wat die mensen bezielt.
'quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
N-nee.. Ik sta wel met Mickey Mouse op de foto, weet niet of dat in dezelfde categorie valt.
HHeb ik ook wel eens last van, om even later lekker non-stop te kunnnen swipen. Hetzelfde geldt voor de matches. De ene week heb ik er 0, en de andere heb ik er opeens 20 op 1 dag.. Tindertaferelen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Mja ik word volgens mij gewoon niet getoond hoor bij de meesten. Vanmiddag geprobeerd met een vriendin op de studie, straal van 1 km maar volgens haar app "Geen personen in de buurt". Ik krijg ook maar hooguit 1 match per dag ofzo sinds dat ik eraan ben begonnen (14 dagen terug)
Ik ook, seks is vies.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb hem ook op tot en met 38 staan maar krijg nooit van dat gedoe
Maar ik kap het oom meteen af als iemand zijn voelsprieten over seks uitwerpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat moeilijke gedoe altijd. Als de klik er is en we vinden elkaar beide aantrekkelijk (en die kans is vrij groot aangezien we elkaar beide geliked hebben) dan wordt het als het aan mij ligt gewoon seks op de eerste date.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb hem ook op tot en met 38 staan maar krijg nooit van dat gedoe
Maar ik kap het oom meteen af als iemand zijn voelsprieten over seks uitwerpt
daar ben ik ook niet in principe op tegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ach, dat moeilijke gedoe altijd. Als de klik er is en we vinden elkaar beide aantrekkelijk (en die kans is vrij groot aangezien we elkaar beide geliked hebben) dan wordt het als het aan mij ligt gewoon seks op de eerste date.
Ah, ok. Dan ben je inderdaad ook wel een tactloze lul. Sowieso in een chat over seks praten vind ik not-done.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet in principe op tegen
Maar ik vind berichtjes van 'wat vind je lekker' weinig charmant
Vooral omdat ze altijd out of the blue komen en veel te vroeg in het gesprek
nou ik 9 uit 10 keer dus ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan ben je inderdaad ook wel een tactloze lul. Sowieso in een chat over seks praten vind ik not-done.
Hoe moet je zoiets beginnen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik 9 uit 10 keer dus ook
Of het moet heel natuurlijk gaan of zo
Nou niet dus als het aan mij ligtquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets beginnen dan?
Hebben ze het niet over eten danquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar ben ik ook niet in principe op tegen
Maar ik vind berichtjes van 'wat vind je lekker' weinig charmant
Vooral omdat ze altijd out of the blue komen en veel te vroeg in het gesprek
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ook, seks is vies.De fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Goede vraag, ik denk dat zoiets automatisch gaat. Het voordeel van tinder is natuurlijk wel dat je bij een match weet dat je beiden qua uiterlijk al akkoord bent met hoe de ander eruit ziet en de stap dus niet heel groot is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets beginnen dan?
Yats, jij gekkie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef yats het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk dat zoiets automatisch gaat. Het voordeel van tinder is natuurlijk wel dat je bij een match weet dat je beiden qua uiterlijk al akkoord bent met hoe de ander eruit ziet en de stap dus niet heel groot is.
Het is wel mijn week geloof ik, dit is nu al de derde keer deze week dat iemand me gekkie noemt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 04:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats, jij gekkie.
Dat was helemaal geen serieuze vraag.
Ik was er gewoon benieuwd naar omdat zij aangaf dat het natuurlijk moet gaan.
BAM.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Mannen liken nou eenmaal alles wat tieten en een kut heeft
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:11 schreef BeamofLight het volgende:
OK, waargebeurd:
ik straks nog even op de tel van een vrouwelijke collega getinderd. Ze was er een week of 2 niet meer op geweest...
resultaat:
na minimaal 750 likes en niet-likes nog steeds bij iedere willekeurige liker een match, Echt gvd, wtf. Ondertussen (minimaal een half uur geswiped) ik weet niet hoeveel berichten van die nieuwe matches...
Misschien liken ze zelfs wel alles wat een van beide heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
Misschien zijn jullie beiden wel gewoon razend knap.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook
Nou ja ik tel ze niet maar ik heb letterlijk nog nooit gehad dat ik iemand geliked heb en dat het niet meteen was van 'je hebt een match'
niet dat ik mij enige illusies daaromtrent maak hoor:
[..]
Misschien liken ze zelfs wel alles wat een van beide heeft![]()
Nu snap ik wat ik verkeerd doe, ik like misschien 1 op de 5 die langs komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wil je best een ego-boost geven. Je ziet er prima uit.quote:
Ik like ook echt niet veel. Best wel kieskeurig eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nu snap ik wat ik verkeerd doe, ik like misschien 1 op de 5 die langs komt.
NAWWWquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn jullie zijn beiden wel gewoon razend knap.
Weer een beetje goed gemaakt zo?
Haha Yats, jij gekkiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil je best een ego-boost geven. Je ziet er prima uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook best kieskeurig....
Tenzij je een (stoppel)baard hebt, dat vind ik woest aantrekkelijk.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Haha Yats, jij gekkie
Het moet echt niet gekker worden met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook best kieskeurig....
Tenzij je een (stoppel)baard hebt, dat vind ik woest aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso verder wat one of the few zegt. Ik ben er ook een beetje klaar mee om me om de halve dag te moeten scheren vanwege opkomende stoppels en ben nu aan mijn baardje een stuk minder tijd kwijt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Flinke rondleiding in je be.. ohnee vrouwen doen dat niet op eerste dates.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vrouwen die niks met baarden hebben worden hem sowieso niet bij mij. Vanochtend voor een sollicitatie geschoren, nu al weer redelijke stoppels. Gelukkig met een paar dagen weer een baardje.
Nu een Australische op tinder die graag een rondleiding door Rotterdam wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yats, wie waren die andere 2 die je gekkie noemde?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mannen met baarden...Als je niet zo frigide overkwam had je nu een DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje, wat een ontzettend groot verlies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet zo frigide overkwam had je nu een DM
Dat valt reuze meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jeetje, wat een ontzettend groot verlies.
Baseer jij dat op het feit dat mannen mij niet mogen onder pissen of aan mijn tenen mogen sabbelen btw?quote:
Dat samen op de wc zitten vond ik ook wat ver gaan, maar stel we douchen samen. Zou ik dan over je been mogen plassen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Baseer jij dat op het feit dat mannen mij niet mogen onder pissen of aan mijn tenen mogen sabbelen btw?
Nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat samen op de wc zitten vond ik ook wat ver gaan, maar stel we douchen samen. Zou ik dan over je been mogen plassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |