Dat is eigenlijk wel een verdomd goed excuus, dat territorium afbakenen. Ik ben verkochtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het spoelt gelijk weg en ik ben m'n oerdriften kwijt. Je weet wel, territorium afbakenen. Dat je van mij bent
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Flinke rondleiding in je be.. ohnee vrouwen doen dat niet op eerste dates.
Collega van mij vind mannen met baarden viesze heeft liever het type eeuwige student met halflang haar + babyface + kokosolie geur.
Mannen met baarden...Twee dames die ik vanmorgen en gistermorgen op de universiteit tegen kwam waar ik een praatje mee maakte. Leuke dames, maar net iets te jong voor mij (beiden 20)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yats, wie waren die andere 2 die je gekkie noemde?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wie is de gelukkige koper?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een verdomd goed excuus, dat territorium afbakenen. Ik ben verkocht
Ik haat die mensen met foto's uit Afrika:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:49 schreef VacaLoca het volgende:
Damn wat zijn er veel mid twintig dametjes die zo'n foto met arme zwarte kindertjes in Afrika hebben.
Heb uit SOG trouwens al wel 750+ geliked inmiddels... matchrate van 1% ofzo#uglyiguess
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:49 schreef VacaLoca het volgende:
Damn wat zijn er veel mid twintig dametjes die zo'n foto met arme zwarte kindertjes in Afrika hebben.
Heb uit SOG trouwens al wel 750+ geliked inmiddels... matchrate van 1% ofzo#uglyiguess
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou Unicorn insmeren met vloeibare chocola en dan met slagroom en aardbeien het toetje compleet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?
Veel info, in dat zinnetje. Hij vindt je wel leuk iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik kan hier hele vunzige dingen op zeggen maar dat doe ik niet, wanneer ben je in Utrecht?
Meivakantie wellichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
[..]
De kans wordt wel steeds groter, Utreggg! Gisteren toevallig een huisfeestje bezocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat samen op de wc zitten vond ik ook wat ver gaan, maar stel we douchen samen. Zou ik dan over je been mogen plassen?
Haha deze Panzer imitatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het spoelt gelijk weg en ik ben m'n oerdriften kwijt. Je weet wel, territorium afbakenen. Dat je van mij bent
Nee, ik weet namelijk wel zeker dat poolbal mij niet heeft gespot.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben ik de enige hier die Unicorn niet heeft gezien?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mannen met baarden...Ik heb ook een baard maar daar reageerde je niet zo opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mist nog ongeveer 10 jaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb ook een baard maar daar reageerde je niet zo op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandagavond een date, ben benieuwd![]()
Ik ben ook nog een broekie hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:19 schreef Ireyon het volgende:
Om één of andere reden ga ik er altijd standaard van uit dat vrouwen op het internet ook 18-25 jaar oud zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |