Sorry man. Was vergeten lopen/smurfen tussen te zetten. Emotie, jeweettochquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je spelling.
Ja zeker, ik voel je man! Goed dat je nu wel reactie hebt gekregen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Sorry man. Was vergeten lopen/smurfen tussen te zetten. Emotie, jeweettoch
Ja. M'n leven is compleet. Ik heb het gemaakt, toch was het irriterend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja zeker, ik voel je man! Goed dat je nu wel reactie hebt gekregen.
Dat is omdat mannen er daar zo uitzien:quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
sinds gister avond wezen tinderen in newcastle
9 matches met mooie meisjes
in nl amper matches met amper mooie meisjes
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is omdat mannen er daar zo uitzien:
[ afbeelding ]
Omdat Engelse vrouwen over het algemeen ons 'vastelanders' een stuk leuker vinden dan hun eigen mannen.quote:
Ik ben niet Nederlands.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat Engelse vrouwen over het algemeen ons 'vastelanders' een stuk leuker vinden dan hun eigen mannen.
Maar ook niet Engels toch?quote:
Dat scheelt al veel.quote:
Dacht het wel, veel snollen daarquote:
Maar sturen ze ook pics. Mijn snapgame is 0.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dacht het wel, veel snollen daarop die pics, snapchat is echt populair daar ook lol, heb er 91 nu. Ik houd een excel sheet bij en sommige tag ik als sletje. Er was er ook eentje zij had allemaal push up decolletee pics en eentje close up, met dr boezem vol in beeld. Ik heb haar dan ook getagged als supersletje.
Heb maar paar toegevoegd, beetje standaard gesprekjes gesnapped met een enkeling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar sturen ze ook pics. Mijn snapgame is 0.
Wat snap je dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb maar paar toegevoegd, beetje standaard gesprekjes gesnapped met een enkeling.
Uiteindelijk is het natuurlijk wel Looks x Game = Scorequote:Op woensdag 26 maart 2014 17:54 schreef yats het volgende:
In Engeland heb je toch geen tinder nodig?
Laat ik het zo zeggen, ik ben verre van een Brad Pitt en toch heb ik nooit moeite gehad om een nummer of een zoen te scoren in Engeland. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens die kant op gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het natuurlijk wel Looks x Game = Score
Dus als 1 van beide keihard zuigt dan ben je nog nergens...
Yats lekker batsen in Engelandquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben verre van een Brad Pitt en toch heb ik nooit moeite gehad om een nummer of een zoen te scoren in Engeland. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens die kant op gaan.
Haha, met een potje batsen is niets mis natuurlijk. De voorgaande keren dat ik in Engeland was, was ik geen vrijgezel dus dat word een nieuwe ervaring.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats lekker batsen in Engeland![]()
Geordie shore is idd Newcastle
Maar wel nummers en kusjes scoren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, met een potje batsen is niets mis natuurlijk. De voorgaande keren dat ik in Engeland was, was ik geen vrijgezel dus dat word een nieuwe ervaring.
p.s. Hoe bevalt de tatoeage?
Guilty as chargedquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar wel nummers en kusjes scoren?![]()
Een kus op je wang telt niet hè Yats.
Welke tattoo? ik heb er zoveel
pics in dm gaarnequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het verbreden van de range van 21-25 naar 18-25 heeft wel wat teweeg gebracht
Weet niet of je in z'n algemeenheid kan stellen dat 17/18-jarigen wat 'makkelijker' zijn, maar ik heb morgen een date met potentie met een 18-jarige blondine. Samen een fles whisky soldaat maken. Ik durf het bijna niet zeggen, maar als dat geen... wordt![]()
Kotsen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het verbreden van de range van 21-25 naar 18-25 heeft wel wat teweeg gebracht
Weet niet of je in z'n algemeenheid kan stellen dat 17/18-jarigen wat 'makkelijker' zijn, maar ik heb morgen een date met potentie met een 18-jarige blondine. Samen een fles whisky soldaat maken. Ik durf het bijna niet zeggen, maar als dat geen... wordt![]()
Hehe, mooi mooiquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Een (niet bijster intelligente) meid geloofde zelfs dat ik bij AIVD werkte en daarom haar achternaam, woonplaats, opleiding e.d. wist![]()
Geniaal gesprek was dat wel.
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:06 schreef ArnosL het volgende:
Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om foto's toe te voegen die niet openbaar zijn op Facebook?
Dat had ik gedaan, maar Tinder vind dan geen foto's. Zijn er nog andere manieren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Album maken en vervolgens instellen dat alleen jij dat album kan zien.
Dat probleem had ik ook, je moet Tinder even updaten en daarna naar je tinderprofiel --> foto's. Dan vraagt hij om toegang tot je Facebook updates. Daarna werkt het.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:22 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, maar Tinder vind dan geen foto's. Zijn er nog andere manieren?
Je moet ook zelf veel beoordelen. Als je liked krijgen die chicks jou als eerste te zienquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef chroestjov het volgende:
Na meer dan een week opeens weer geen enkele match gekregen te hebben terwijl ik toch wel elke dag een keer inlogde om minimaal de eerste paar die voorbij kwamen te keuren kreeg ik zojuist achteraf een melding van een match die ik nog maar net enkele minuten daarvoor had gekeurd.
Dit is ook de eerste keer dat ik achteraf een melding heb gekregen dat het een match is geworden, voorheen was ik altijd de tweede die moest keuren en was het meteen een match.
Het kan zijn dat ik nu aan de andere kant van de database zit maar volgens mij zit er absoluut geen logica achter en zit de hele app gewoon vol met bugs.
Ja, maar voorheen heb ik dus nog niet eerder achteraf een melding gekregen van een nieuwe match wat statistisch gezien vrijwel onmogelijk is als het systeem zou werken zoals het zou moeten werken en ik het afleg tegen de matches die ik heb vergaard doordat zij mij als eerste hebben geliked.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet ook zelf veel beoordelen. Als je liked krijgen die chicks jou als eerste te zien
Dit had ik beter niet kunnen doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook, je moet Tinder even updaten en daarna naar je tinderprofiel --> foto's. Dan vraagt hij om toegang tot je Facebook updates. Daarna werkt het.
Hoe doe je dit?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als het even kan probeer ik diegene ook eerst op te zoeken op Facebook. Geniaal hoe makkelijk je iemand kunt vinden met alleen een voornaam.
Als je FB op Engels hebt ingesteld is het een kwestie van zoeken op: "People named [voornaam] that like [gemeenschappelijke interesse 1] and [gemeenschappelijke interesse 2]"
Fuck privacy
Mijn Tinder doet het op dit moment ook niet, misschien een storing ofzo? Het ging de hele dag + avond goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dit had ik beter niet kunnen doen![]()
Tinder doet het nu helemaal niet meer, is al een kwartier lang alleen maar aan het zoeken naar personen in de buurt
Ja, Maar zoals gezegd, je moet de taal (via Settings->General) op 'English (US)' instellen. Anders werkt het niet. En je kunt alleen maar op likes zoeken wanneer diegene de likes ook op zichtbaar voor iedereen heeft ingesteld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Basxt het volgende:
[..]
Hoe doe je dit?
Ik typ dan bijvoorbeeld:
People named [Vul wat in] that like [Dumpert] and [Powned]
Zo?
Ja de beschikbaarheid en de gemakkelijkheid van de vrouwen in de populatie waar je je ding doet is ook zeker van invloed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben verre van een Brad Pitt en toch heb ik nooit moeite gehad om een nummer of een zoen te scoren in Engeland. Misschien moet ik binnenkort maar weer eens die kant op gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |