Of zoals HMF zegt: "DAT IS EEN KANKER LEKKER WIJF JA. ZO'N EENTJE KRIJG JIJ NOOIT!"quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat lul je, dat is gewoon een mooi vrouwtje.
Ik heb jouw foto wel eens gezien ja. HMF liegt in dat geval nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of zoals HMF zegt: "DAT IS EEN KANKER LEKKER WIJF JA. ZO'N EENTJE KRIJG JIJ NOOIT!"
Stuur eens foto van jou dan puistenkop.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien ja. HMF liegt in dat geval niet
Jij krijgt ook geen klein wijf met die lengte van jou.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou wel een prima IPH'tje zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij krijgt ook geen klein wijf met die lengte van jou.
Om te laten zien dat......?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stuur eens foto van jou dan puistenkop.
Hoe kom je hier in godsnaam bij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat GGMM Nicki alleen maar ziet als seks object, en niet als filosofe.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor onzin. Hoe verklaar je dit dan???quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat GGMM Nicki alleen maar ziet als seks object, en niet als filosofe.
[ afbeelding ]
Nicki heeft een oogje op GGMM en vergeeft hem zijn banaliteit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin. Hoe verklaar je dit dan???
[ afbeelding ]
GGMM is geen mod te noemen die kan er niks van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef Pistone het volgende:
Wie zijn momenteel eigenlijk de mods van vbl, ggmm en karina ?
Drizzt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef Pistone het volgende:
"Er was net een interessante Feyenoord-Ajax discussiequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is geen mod te noemen die kan er niks van.
En ik. Maar ik doe het pro-deo undercover.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef Pistone het volgende:
En jij bent een teringdebiel, zo heeft iedereen zijn gebreken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is geen mod te noemen die kan er niks van.
Ik ben geen jood hé. Die rennen altijd wegquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten ja.
Als dat niet zo is zou ik echt weggaan als ik jou was.
Nou, nou, nou.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent een teringdebiel, zo heeft iedereen zijn gebreken.
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Er was net een interessante Feyenoord-Ajax discussie"
Alsof jij geniaal kan schrijven op paint met een muisquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt het handschrift van een 12 jarige wist je dat?
Er zitten halve gare Fokkers in zijn slowchat, dus is dit een logische actie-reactie reactie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, jij post in VBL. Dit ken ik niet van je.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij geniaal kan schrijven op paint met een muis.
Maar hij post mbt VBL niet op dit forum, gr gr.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten halve gare Fokkers in zijn slowchat, dus is dit een logische actie-reactie reactie.
Ene johannes_v. Wat een lul is dat!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten halve gare Fokkers in zijn slowchat, dus is dit een logische actie-reactie reactie.
Bedankt voor deze eye opener gr grquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij post mbt VBL niet op dit forum, gr gr.
Je haalt zelf telkens Alba uit de OP, dus terecht.quote:
Vroeger zou zo'n gozer gewoon op het veld worden gecorrigeerd door Theo en Rinus, wereldgozers waren dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ene johannes_v. Wat een lul is dat!
100%. Das grote klasse.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger zou zo'n gozer gewoon op het veld worden gecorrigeerd door Theo en Rinus, wereldgozers waren dat.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten niet te gaan stemmen.
Ik heb geen eens een stembiljet gehad
Je stond nog ingeschreven bij je ouders en ze vertrouwen jou niet met een dusdanig grote verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
Oh, en nu moeten wij 'm zeker inkoppen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
Hij zal idd wel naar m'n oude adres gestuurd zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stond nog ingeschreven bij je ouders en ze vertrouwen jou niet met een dusdanig grote verantwoordelijkheid.
Dat mag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het Feedbacktopic van VBL wel vermakelijk.
Mensen werken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Landelijke opkomst ligt weer historisch laag 40% of zo?
Ik geniet van zijn scherpe analyses.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij Lambiek ook zo'n geweldige analist? Ik smul van zijn tik tak boem gebazel
De stembus moet gewoon naar de Nederlander toegaan, niet de Nederlander naar de stembus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
Landelijke opkomst ligt weer historisch laag 40% of zo?
Via internet stemmen zou wel schelen ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De stembus moet gewoon naar de Nederlander toegaan, niet de Nederlander naar de stembus.
Google is je vriend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar je kunt tot 21:00 stemmen toch?
Waterreus lacht hem opnieuw uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet van zijn scherpe analyses.
Toen zag hij al dat Sissi uit zou groeien tot één van de beste spelers van de wereld.
Lekker hacken met z'n allen. 150 zetels voor de PVV bam bam bam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Via internet stemmen zou wel schelen ja.
Tot 21:00 inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was een retorische vraag infantiel stukje addergebroed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Google is je vriend.
Ik heb echt een hekel aan mensen die meest idiote vragen stellen.
Doe eens normaal joh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was een retorische vraag infantiel stukje addergebroed.
Gewoon via je DigiD schijt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker hacken met z'n allen. 150 zetels voor de PVV bam bam bam.
Zal vooral hard gaan met de PVDA. Stemmen onder dwangquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker hacken met z'n allen. 150 zetels voor de PVV bam bam bam.
Ben jij autist?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Google is je vriend.
Ik heb echt een hekel aan mensen die meest idiote vragen stellen.
Wel op die baas met die snor hé.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal vooral hard gaan met de PVDA. Stemmen onder dwang
Maar ik ga eens stemmen, dag.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel op die baas met die snor hé.
Neuh. Die gozer spoort en komt er toch wel in, sterker nog. Hij zit al in de gemeenteraad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel op die baas met die snor hé.
Je had het beloofdquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Neuh. Die gozer spoort en komt er toch wel in, sterker nog. Hij zit al in de gemeenteraad.
Tja die is wel 16 jaar lang gebruikt opeens werkte het niet meer. Of al die tijd werkte het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stemcomputer was ook een groot succes inderdaad.
Maarh ij is van gedachten veranderd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
dwang?Hij koos er zelf voor dit zo te doen.
Precies, vandaar dat ik hem uitkots omdat hij zn belofte niet nakom.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maarh ij is van gedachten veranderd.
Uh, nee meneer Alzheimer/korsakoff. Dit zeg je nou al voor de 4x en je haalt mijn naam ten onrechte door het slijk.quote:
Zo, nu met bewijs.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Feyenoord wint stem ik op de gemeenteraadsverkiezing op een partij naar jullie keuze.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee meneer Alzheimer/korsakoff. Dit zeg je nou al voor de 4x en je haalt mijn naam ten onrechte door het slijk.
[..]
Zo, nu met bewijs.
En ik heb inmiddels mijn stemlokaal ook gelokaliseerd dus nu echt weg.
deze ken ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen functioneert Lambiek wat minder goed sinds hij met Helene Hendriks moet samenwerken.
[ afbeelding ]
Maar de FOK!er die mij had gezien durft geeneens hoi te zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef Elan het volgende:
Rens stond net met iemand van FOK! in de bus
Alsof iemand jou gedag durft te zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar de FOK!er die mij had gezien durft geeneens hoi te zeggen.
Beetje flauw inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb net gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van John van Lottum heb ik tegenwoordig weinig meer vernomen, die VI Hooligans kunnen inderdaad als beesten tekeer gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven.
Straks eindig ik in het ziekenhuis.
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ge-succes-bayern.htmquote:
Als dat niet zo ver van je vandaan is woon je ook in de buurt van Rensquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik overweeg te verhuizen naar Heino als morele steun aan Knut. Het ligt hier niet zo heel ver vandaan.
[ afbeelding ]
Het spijt me, ik heb me vergist.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee meneer Alzheimer/korsakoff. Dit zeg je nou al voor de 4x en je haalt mijn naam ten onrechte door het slijk.
[..]
Zo, nu met bewijs.
En ik heb inmiddels mijn stemlokaal ook gelokaliseerd dus nu echt weg.
quote:Een opstootje bij een stembureau in de Schilderswijk in Den Haag. Dat gebeurde nadat een vrouw had ontdekt dat ze, vermoedelijk uit onwetendheid, niet één maar alle vakjes van een partij had ingevuld met het stempotlood. Haar stembiljet zat echter al in de stembus, dus ze kon niet opnieuw stemmen. Toen de vrouw van streek raakte, moesten agenten de boel sussen. 'Buiten heeft ze ook nog een tijd staan schreeuwen. Ik weet niet wat ze riep, het was niet in het Nederlands. Een vervelende situatie.'
quote:De stembureauleden van een stemlokaal in Zoetermeer moeten gek hebben opgekeken toen Bobbie Herbig haar entree maakte. De medewerkster van Stadsboerderij De Balijhoeve ging stemmen met een ezel aan haar zijde.
quote:In een stembureau in het Brabantse Oosterhout is vanmiddag een bejaarde man van 85 overleden. Volgens een woordvoerder van de gemeente werd de man onwel in het stemhokje tijdens het invullen van twee stemformulieren. Er was snel hulp en er is nog lang gereanimeerd maar zonder resultaat.
quote:Een man met een nikab - een sluier die het grootste deel van het gezicht bedekt - heeft in Amsterdam-West als vrouw zijn stem proberen uit te brengen. Hij toonde de stempas en het paspoort van een jonge vrouw, bevestigde een woordvoerster van de gemeente een bericht in Het Parool.
Het schijnt dat Rensie wel eens bij het station in Zwolle rondloopt. De kans is groot dat ik hem wel eens gezien heb.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat niet zo ver van je vandaan is woon je ook in de buurt van Rens
Waarom heb je niet eens even gedag gezegd joh
Zo volgens zijn ene twitter profiel fotoquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het schijnt dat Rensie wel eens bij het station in Zwolle rondloopt. De kans is groot dat ik hem wel eens gezien heb.
Ik heb echter geen flauw idee hoe hij eruit ziet.
Ik citeer de heer Rabbit:quote:
Je hebt zijn naam 4 maal ten onrechte door het slijk gehaald, en dan reken ik ook op vier maal excusesquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik citeer de heer Rabbit:
[..]
Je hebt zijn naam 4 maal ten onrechte door het slijk gehaald, en dan reken ik ook op vier maal excuses
ik wordtquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen ga ik nasi ala Johannes maken maar dan met een vleugje kano
Ik wou ook niet gaan stemmen, maar zag zo juist een flyer met daarop een bijzonder smakelijke dame. Die heeft mijn stem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:17 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmen. Ik volg het hele gebeuren niet.
Volgens mij ligt m'n stempas al bij het oud papier.
Dit is lekken van achter de schermen knul. Ik ga naar Yvonne toe en deze keer zal je er niet mals vanaf komen.quote:
Ijzeren-Rita doet toch al een tijdje niet meer mee ?:{quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik wou ook niet gaan stemmen, maar zag zo juist een flyer met daarop een bijzonder smakelijke dame. Die heeft mijn stem.
Breek z'n vingers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is lekken van achter de schermen knul. Ik ga naar Yvonne toe en deze keer zal je er niet mals vanaf komen.
Overigens is ik met een hoofdletter![]()
Jij krijgt denk ik meer gedaan bij Yvonne aangezien jij wel een abo hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is lekken van achter de schermen knul. Ik ga naar Yvonne toe en deze keer zal je er niet mals vanaf komen.
Hmm klinkt heerlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen ga ik nasi ala Johannes maken maar dan met een vleugje kano
Huh? Ik praat gewoon z'n algemeenheid. Jammer dat jij hier moet verraden wat er achter de schermen gebeurtquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij ben jij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ijzeren-Rita doet toch al een tijdje niet meer mee ?:{
En Denny dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Ik praat gewoon z'n algemeenheid. Jammer dat jij hier moet verraden wat er achter de schermen gebeurt
Dit gaat Danny van mij horen.
Paul-89.quote:
Dit heb ik wel gekregenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Eén keer lijkt mij ruimschoots voldoende. Ik snap dat jij er op kickt omdat je ooit zelf op zoek was naar een excuus van mij wat je nooit hebt gekregen uiteindelijk, maar littlerabbit en ik lossen onze problemen prima zonder jouw bemoeienis op.
WZV ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul-89.
Langzaam maar zeker is heel WZV weer terug aan het komen. Zo zag ik vandaag ook Rellende_rotscholier al posten.
Oké. Dat was wel een kwaliteitsuser vond ik. Hopelijk pakt hij de draad weer op. De kromme alweer ergens gespot?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul-89.
Langzaam maar zeker is heel WZV weer terug aan het komen. Zo zag ik vandaag ook Rellende_rotscholier al posten.
Zolang je het zelf maar gelooft i guess.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heb ik wel gekregen
Bedankt nog daarvoor
Bovendien: toen LR en ik ooit een klein meningsverschil hadden ging jij je er ook ruimschoots mee bemoeien.quote:
Het recht heeft gezegevierd uiteindelijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar gelooft i guess.
Ik zwaffel ze kapotquote:
Dat komt niet door mijn ABO hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Jij krijgt denk ik meer gedaan bij Yvonne aangezien jij wel een abo hebt.
Ik ga het eerst even helemaal zelf proberen. Maar als 't niet smaakt dan ga ik Knut of jou om advies vragen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm klinkt heerlijk
Ik zou ook per dm aan Knut wat advies vragen, de vorige keer had hij echt heerlijke touches bedacht.
Je luist me erin. Vuile jood!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Ik praat gewoon z'n algemeenheid. Jammer dat jij hier moet verraden wat er achter de schermen gebeurt
Dit gaat Danny van mij horen.
Ik denk het niet nee, google brengt mij niet verder dan de waalwijkse zwemvereniging, en daar heb ik mij nooit mee geassocieerd.quote:
Een geband persoon vraagt mij per DM of ik aan jou wil vragen of hij in aanmerking komt voor een vervroegde vrijlating?quote:
#FreeDvenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:46 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Een geband persoon vraagt mij per DM of ik aan jou wil vragen of hij in aanmerking komt voor een vervroegde vrijlating?
Het is verboden een DM te posten en het is verboden om namens een gebande te posten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:46 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Een geband persoon vraagt mij per DM of ik aan jou wil vragen of hij in aanmerking komt voor een vervroegde vrijlating?
bears can't be stoppedquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is verboden een DM te posten en het is verboden om namens een gebande te posten.
Niet meer doen dus
Oké. Oprechte excuses. Ik zal het de betreffende persoon meedelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is verboden een DM te posten en het is verboden om namens een gebande te posten.
Niet meer doen dus
Als een geband persoon mij vraagt iets totaal niet te posten, en dan doe ik het wel, mag dat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet meer doen dus
Jij post daar toch ook onder je oude naam?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ah juist ja, wel eerder van gehoord. Even bestuderen.
Graag zelfs. Zeker als hij hier mee bedoelt dat je helemaal niet moet posten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een geband persoon mij vraagt iets totaal niet te posten, en dan doe ik het wel, mag dat?
Nope.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij post daar toch ook onder je oude naam?
Wat een ingewikkelde vraag Johannes. En als je het toch doet en je vraagt dit niet dan weet ook niemand het. Als je me nog snaptquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een geband persoon mij vraagt iets totaal niet te posten, en dan doe ik het wel, mag dat?
Is niet zoveel aan daar eigenlijk. Veel topics zijn behoorlijk dood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nope.
Ik zie er zo op het eerste oog wel een hoop users die hier ook actief zijn/waren.
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul-89.
Ja, ik dacht alleen dat hij op WZV zat. Dat had ik hier ooit eens gelezen.quote:
FOKquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alleen dat hij op WZV zat. Dat had ik hier ooit eens gelezen.
Kom zelf niet op dat slappe aftreksel van FOK.
haha. aftreksel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alleen dat hij op WZV zat. Dat had ik hier ooit eens gelezen.
Kom zelf niet op dat slappe aftreksel van FOK.
Is inderdaad niet heel levendig, maar er hangt mij vaag iets bij dat hun ooit zijn ontstaan na wat relletjes hier ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niet zoveel aan daar eigenlijk. Veel topics zijn behoorlijk dood.
Deze post heb ik moeten rapporteren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jou ken ik ook. Broertje van Stijn zeker? Aan je naam te zien?
Oh noes. Shaking in my boots.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post heb ik moeten rapporteren.
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Is inderdaad niet heel levendig, maar er hangt mij vaag iets bij dat hun ooit zijn ontstaan na wat relletjes hier ?
Anti-fok zelfs ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Zijn de afvalligen of zo. Anti-FOK! en shit tamelijk lachwekkend allemaal.
Against Modern VBLquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Zijn de afvalligen of zo. Anti-FOK! en shit tamelijk lachwekkend allemaal.
Dit kan overigens, nu de vis voormalig bekend als Don geen naam meer heeft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat GGMM ook een vis naar jou vernoemt
Die drie dagen zijn dan razendsnel voorbij geschoten, zonet postte je nog over Heino.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef Pascalus het volgende:
Ik kreeg een ban van drie dagen voor die grap die ik maakte over JR-Style en kinderporno.
Wat kinderachtig, godverdomme.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die zelfs ergensWacht effe.
Deze snap ik niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij dat GGMM ook een vis naar jou vernoemt
Ik dacht dat die vis nu Bombel heet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit kan overigens, nu de vis voormalig bekend als Don geen naam meer heeft.
Dat was vorige week.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die drie dagen zijn dan razendsnel voorbij geschoten, zonet postte je nog over Heino.
110% Anti-Bannyquote:
Pics van jou in je bootsquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die zelfs ergensWacht effe.
[ afbeelding ]
Ja heb daar met Tjack een keertje gepost maar was allemaal kut met peren hier op FOK! maar zelf hadden ze wel bijnaampjes voor Danny verzonnen.quote:
Het zit zo, GGMM heeft een aquarium.quote:
KnutdeIJsbeer en johannes_v hebben vandaag anders nog gezellig bijgekletstquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja heb daar met Tjack een keertje gepost maar was allemaal kut met peren hier op FOK! maar zelf hadden ze wel bijnaampjes voor Danny verzonnen.
Beetje gaar maar ieder zijn of haar ding.
Ik heb er toen ook zitten meelezen. Moest wel lachenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja heb daar met Tjack een keertje gepost maar was allemaal kut met peren hier op FOK! maar zelf hadden ze wel bijnaampjes voor Danny verzonnen.
Die zitten wel erg klein en lood in je aquarium.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zit zo, GGMM heeft een aquarium.
Zijn vissen vernoemt hij naar zijn grootste online vrienden, dus ze heten Johannes, Daan, Karina, Stijn en Don.
Maar de Don vis is helaas weggezwommen.
Wat een focking lelijke vissen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zit zo, GGMM heeft een aquarium.
Zijn vissen vernoemt hij naar zijn grootste online vrienden, dus ze heten Johannes, Daan, Karina, Stijn en Don.
Maar de Don vis is helaas weggezwommen.
Wat voor bijnaampjes?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Onjuist. In mijn 2 vervolgfilmpjes kun je zien dat het aquarium veel groter is dan op filmpje één is te zien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:59 schreef Pistone het volgende:
[..]
Die zitten wel erg klein en lood in je aquarium.
Eerst had het aquarium ook geen reinigingssyteem dus toen waren alle vissen bijna dood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:59 schreef Pistone het volgende:
[..]
Die zitten wel erg klein en lood in je aquarium.
Rot jij maar weer op naar WZVquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een focking lelijke vissen!
Hoi Karina ik kan je deze film van harte aanbevelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er toen ook zitten meelezen. Moest wel lachenOh ja toen kwam R_R ook hiernaartoe gevlucht als ik me goed herinner.
Jezus. Dierenmishandeling.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst had het aquarium ook geen reinigingssyteem dus toen waren alle vissen bijna dood.
Die heb ik al gezien. Dus je kent mijn smaakquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Karina ik kan je deze film van harte aanbevelen![]()
Prisoners (2013) - IMDb
Knut en ik vinden het jammer dat er geen Japans wordt gesproken in die film.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Dus je kent mijn smaak![]()
Ik heb voor van het weekend 47 Ronin klaarliggen.
Christian lijkt mij een mooie naam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Overigens zijn er nog twee vissen naamloos.
Enig idee hoe groot die beesten kunnen/moeten worden ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist. In mijn 2 vervolgfilmpjes kun je zien dat het aquarium veel groter is dan op filmpje één is te zien.
Dagodanny of zo dat die alleen voor geld gaat niks doet voor de community blablabla maar goed als je die lay-out dan vervolgens ziet daar is FOK! echt een pareltje van een website.quote:
Ik vernoem mijn vis liever naar jou.quote:
Nou heb je wel gelijk in. Dit is dacht ik een remake van een Japanse film. Misschien het origineel ook eens kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut en ik vinden het jammer dat er geen Japans wordt gesproken in die film.
(deze post is gebaseerd op een aanname)
Beetje in de stijl van Seven he. Maar dan wel minder natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Dus je kent mijn smaak![]()
Ik heb voor van het weekend 47 Ronin klaarliggen.
Moeten die er uit ja?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef Pistone het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot die beesten kunnen/moeten worden ?
En waarom laat je je planten in potjes of aan een loodje(niet gezond voor je water/vissen) ?
Hoe heten je vissen die al wel een naam hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dagodanny of zo dat die alleen voor geld gaat niks doet voor de community blablabla maar goed als je die lay-out dan vervolgens ziet daar is FOK! echt een pareltje van een website.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Tyron is best een mooie naam inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vernoem mijn vis liever naar jou.
Hiervoor is het echter wel noodzakelijk dat ik je echte voornaam weet.
Ik vond hem niet zo heel geweldig. Volgens mij een beetje traag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje in de stijl van Seven he. Maar dan wel minder natuurlijk
Daan, Johannes, Karina en Stijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoe heten je vissen die al wel een naam hebben?
Jezus man. Als vissen al te moeilijk voor je zijn, neem dan geen hond alsjeblieftquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten die er uit ja?![]()
Er zat ook geen instructieboekje bij
Om het forum nog enig niveau te geven ben ik daar blijven zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef Pascalus het volgende:
Het ziet er wel gezellig uit, dat Wij Zijn Voetbal.
Die johannes_v post alleen maar zinnige teksten.
Review van die serie die Tyron zo leuk vindtquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van Dusk till Dawn gezien.
Wel aardig, maar vraag me af hoe ze hier een hele serie van gaan maken.
Voor meer reviews van films en series kan ik altijd geDMt worden.
Heb ik al gehad, maar die sliep gewoon 5 dagen dus toen heb ik hem weggedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus man. Als vissen al te moeilijk voor je zijn, neem dan geen hond alsjeblieft
http://www.aquariumhollan(...)_plantenplanten.htmlquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten die er uit ja?![]()
Er zat ook geen instructieboekje bij
Vikings heb ik nog nooit gezien, sorry.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Review van die serie die Tyron zo leuk vindt
Dat zijn er veel hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Review van die serie die Tyron zo leuk vindt
Ja maar wel op een lekkere manier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo heel geweldig. Volgens mij een beetje traag.
Bedanktquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Pistone het volgende:
[..]
http://www.aquariumhollan(...)_plantenplanten.html
Doe er je voordeel mee.
Vond hem niet slecht, maar een half uur korter had makkelijk gekund. Trouwens, is met veel films tegenwoordig, duren allemaal te lang.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wel op een lekkere manier.
Ging niet snel vervelen in ieder geval
Grootste beginnersfout volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
BedanktBlij dat er blijkbaar nog andere mensen zin die te dom zijn om een plant in het aquarium te zetten
Inso, Nicki, Sierd, Elan, Strootgodquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daan, Johannes, Karina en Stijn.
Stijn blijft steeds in het huisje wat ik in m'n aquarium heb.
True.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond hem niet slecht, maar een half uur korter had makkelijk gekund. Trouwens, is met veel films tegenwoordig, duren allemaal te lang.
Nou die helemaal, was blij dat ik die niet in de bios had gekeken. Dat houd ik niet vol.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
True.
Wolf on Wall Street was ook al zo'n enorm lange zit.
Denk niet dat ik die eer krijg misschien als er eentje vroegtijdig komt te overlijden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Inso, Nicki, Sierd, Elan
Een paar suggesties voor de twee naamloze vissen.
Inso is een forumnaam, daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Inso, Nicki, Sierd, Elan
Een paar suggesties voor de twee naamloze vissen.
en karina danquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
Inso is een forumnaam, daar doe ik niet aan.
Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die helemaal, was blij dat ik die niet in de bios had gekeken. Dat houd ik niet vol.
Rens, Heino, Pascalquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki zou de andere vissen te jaloers maken.
Sierd vind ik een vervelende babbelzieke dikke naam
Elan is gewoon heel dom.
HAHAHA GODVER WAT GRAPPIG JIJ MOET KAPERETIER WORDENquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ben bang dat als ik één van mijn vissen HMF noem hij met een jetpack naar buiten vliegt.
Schouwburgplein klapstoeltjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.
Wat dacht je van Louis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki zou de andere vissen te jaloers maken.
Sierd vind ik een vervelende babbelzieke dikke naam
Elan is gewoon heel dom.
Mijn nichtje was naar Wolf geweest en inderdaad geen pauze. Best raar trouwens, daar verdienen ze toch ook aan met verkoop van frisdrank en zo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.
Het was jouw grap, alleen dan gerecycled.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHA GODVER WAT GRAPPIG JIJ MOET KAPERETIER WORDEN
NET ALS DEZE MAN
Ik heb het nooit over jetpacks gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was jouw grap, alleen dan gerecycled.
Ik ben het met je eens dat het een bijzonder matige grap is.
Lijkt me ook ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn nichtje was naar Wolf geweest en inderdaad geen pauze. Best raar trouwens, daar verdienen ze toch ook aan met verkoop van frisdrank en zo?
Haha, okequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over jetpacks gehad.
Heb je die niet dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over jetpacks gehad.
Dat is ook wel weer waar. Al heb ik geen idee hoe vol de zalen tegenwoordig zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Maar aan de andere kant als je geen pauze's inlast kun je per dag zeker één voorstelling per zaal meer doen.
En die popcorn en drinken kopen ze toch wel alleen dan voorafgaand aan de film.
Drinken is echt asociaal duur. Ik haal meestal wat in de supermarkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Maar aan de andere kant als je geen pauze's inlast kun je per dag zeker één voorstelling per zaal meer doen.
En die popcorn en drinken kopen ze toch wel alleen dan voorafgaand aan de film.
Bij Pathé hier is het meeste standaard helemaal vol in de weekenden. Vaak moet je echt bellen anders heb je geen plek of zit je op de eerste rijquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Al heb ik geen idee hoe vol de zalen tegenwoordig zitten.
Ik ga trouwens alleen als het gratis isvia FOK! dus.
Ja en dat moet je dan verstoppenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Drinken is echt asociaal duur. Ik haal meestal wat in de supermarkt.
Controleren ze toch op?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik koop nooit eten en drinken in de bioscoop. Ik koop wel een zak M&M's en een fles cola of zoiets voor de helft van de prijs bij de supermarkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:
Ze controleren wel, maar heel slecht. Krijg je zo mee onder je jas. Als je het kwijt raakt zeggen ze haal het na die tijd maar op en dan krijg je het niet meer mee.quote:
Tas hebben ze nog wel door in Enschede.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik koop nooit eten en drinken in de bioscoop. Ik koop wel een zak M&M's en een fles cola of zoiets voor de helft van de prijs bij de supermarkt.
Bij de bioscoop hier in de buurt wordt dat niet gecontroleerd. Je kunt gewoon met een tas en met volgestouwde jaszakken naar binnen als je dat zou proberen.
In Zwolle wordt echt nergens op gecontroleerd. Ja, of je een kaartje hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tas hebben ze nog wel door in Enschede.
Vond het altijd wel fijn bij films die drie uur duren. ff beentjes strekken. Het zou ook wel fijn zijn bij 3d-films want ik krijg altijd koppijn als ik te lang naar een 3d-film kijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef Neuroscience het volgende:
Pauzes zijn hoerenirritant. Goede zaak dat die afgeschaft zijn.
GGMM is een lul.quote:
heel mooi paulquote:
Prima nummer hoorquote:
Nina Dobrev snijdt haar polsen door als ze dat hoort.quote:
Als je dan gaat trollen doe dan op zijn minst je best..quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:54 schreef TwenteFC het volgende:
KLB / Baan aangeboden gekregen en een Wajong hebben...die TS.
doe eens normaal johquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nina Dobrev snijdt haar polsen door als ze dat hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |