Oké. Oprechte excuses. Ik zal het de betreffende persoon meedelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is verboden een DM te posten en het is verboden om namens een gebande te posten.
Niet meer doen dus
Als een geband persoon mij vraagt iets totaal niet te posten, en dan doe ik het wel, mag dat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is verboden een DM te posten en het is verboden om namens een gebande te posten.
Niet meer doen dus
Jij post daar toch ook onder je oude naam?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ah juist ja, wel eerder van gehoord. Even bestuderen.
Graag zelfs. Zeker als hij hier mee bedoelt dat je helemaal niet moet posten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een geband persoon mij vraagt iets totaal niet te posten, en dan doe ik het wel, mag dat?
Nope.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij post daar toch ook onder je oude naam?
Wat een ingewikkelde vraag Johannes. En als je het toch doet en je vraagt dit niet dan weet ook niemand het. Als je me nog snaptquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een geband persoon mij vraagt iets totaal niet te posten, en dan doe ik het wel, mag dat?
Is niet zoveel aan daar eigenlijk. Veel topics zijn behoorlijk dood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:49 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nope.
Ik zie er zo op het eerste oog wel een hoop users die hier ook actief zijn/waren.
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul-89.
Langzaam maar zeker is heel WZV weer terug aan het komen. Zo zag ik vandaag ook Rellende_rotscholier al posten.
Ja, ik dacht alleen dat hij op WZV zat. Dat had ik hier ooit eens gelezen.quote:
FOKquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alleen dat hij op WZV zat. Dat had ik hier ooit eens gelezen.
Kom zelf niet op dat slappe aftreksel van FOK.
haha. aftreksel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alleen dat hij op WZV zat. Dat had ik hier ooit eens gelezen.
Kom zelf niet op dat slappe aftreksel van FOK.
Is inderdaad niet heel levendig, maar er hangt mij vaag iets bij dat hun ooit zijn ontstaan na wat relletjes hier ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Is niet zoveel aan daar eigenlijk. Veel topics zijn behoorlijk dood.
Deze post heb ik moeten rapporteren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jou ken ik ook. Broertje van Stijn zeker? Aan je naam te zien?
Oh noes. Shaking in my boots.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze post heb ik moeten rapporteren.
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Is inderdaad niet heel levendig, maar er hangt mij vaag iets bij dat hun ooit zijn ontstaan na wat relletjes hier ?
Anti-fok zelfs ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Zijn de afvalligen of zo. Anti-FOK! en shit tamelijk lachwekkend allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |