Of zoals HMF zegt: "DAT IS EEN KANKER LEKKER WIJF JA. ZO'N EENTJE KRIJG JIJ NOOIT!"quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat lul je, dat is gewoon een mooi vrouwtje.
Ik heb jouw foto wel eens gezien ja. HMF liegt in dat geval nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of zoals HMF zegt: "DAT IS EEN KANKER LEKKER WIJF JA. ZO'N EENTJE KRIJG JIJ NOOIT!"
Stuur eens foto van jou dan puistenkop.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien ja. HMF liegt in dat geval niet
Jij krijgt ook geen klein wijf met die lengte van jou.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto wel eens gezien ja. HMF liegt in dat geval niet
Zou wel een prima IPH'tje zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij krijgt ook geen klein wijf met die lengte van jou.
Om te laten zien dat......?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stuur eens foto van jou dan puistenkop.
Hoe kom je hier in godsnaam bij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat GGMM Nicki alleen maar ziet als seks object, en niet als filosofe.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor onzin. Hoe verklaar je dit dan???quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat GGMM Nicki alleen maar ziet als seks object, en niet als filosofe.
[ afbeelding ]
Nicki heeft een oogje op GGMM en vergeeft hem zijn banaliteit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin. Hoe verklaar je dit dan???
[ afbeelding ]
GGMM is geen mod te noemen die kan er niks van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef Pistone het volgende:
Wie zijn momenteel eigenlijk de mods van vbl, ggmm en karina ?
Drizzt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef Pistone het volgende:
"Er was net een interessante Feyenoord-Ajax discussiequote:Op woensdag 19 maart 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is geen mod te noemen die kan er niks van.
En ik. Maar ik doe het pro-deo undercover.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef Pistone het volgende:
En jij bent een teringdebiel, zo heeft iedereen zijn gebreken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is geen mod te noemen die kan er niks van.
Ik ben geen jood hé. Die rennen altijd wegquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten ja.
Als dat niet zo is zou ik echt weggaan als ik jou was.
Nou, nou, nou.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent een teringdebiel, zo heeft iedereen zijn gebreken.
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Er was net een interessante Feyenoord-Ajax discussie"
Alsof jij geniaal kan schrijven op paint met een muisquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt het handschrift van een 12 jarige wist je dat?
Er zitten halve gare Fokkers in zijn slowchat, dus is dit een logische actie-reactie reactie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, jij post in VBL. Dit ken ik niet van je.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij geniaal kan schrijven op paint met een muis.
Maar hij post mbt VBL niet op dit forum, gr gr.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten halve gare Fokkers in zijn slowchat, dus is dit een logische actie-reactie reactie.
Ene johannes_v. Wat een lul is dat!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten halve gare Fokkers in zijn slowchat, dus is dit een logische actie-reactie reactie.
Bedankt voor deze eye opener gr grquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij post mbt VBL niet op dit forum, gr gr.
Je haalt zelf telkens Alba uit de OP, dus terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |