Jezus. Dierenmishandeling.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst had het aquarium ook geen reinigingssyteem dus toen waren alle vissen bijna dood.
Die heb ik al gezien. Dus je kent mijn smaakquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Karina ik kan je deze film van harte aanbevelen![]()
Prisoners (2013) - IMDb
Knut en ik vinden het jammer dat er geen Japans wordt gesproken in die film.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Dus je kent mijn smaak![]()
Ik heb voor van het weekend 47 Ronin klaarliggen.
Christian lijkt mij een mooie naam.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Overigens zijn er nog twee vissen naamloos.
Enig idee hoe groot die beesten kunnen/moeten worden ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist. In mijn 2 vervolgfilmpjes kun je zien dat het aquarium veel groter is dan op filmpje één is te zien.
Dagodanny of zo dat die alleen voor geld gaat niks doet voor de community blablabla maar goed als je die lay-out dan vervolgens ziet daar is FOK! echt een pareltje van een website.quote:
Ik vernoem mijn vis liever naar jou.quote:
Nou heb je wel gelijk in. Dit is dacht ik een remake van een Japanse film. Misschien het origineel ook eens kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut en ik vinden het jammer dat er geen Japans wordt gesproken in die film.
(deze post is gebaseerd op een aanname)
Beetje in de stijl van Seven he. Maar dan wel minder natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Dus je kent mijn smaak![]()
Ik heb voor van het weekend 47 Ronin klaarliggen.
Moeten die er uit ja?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef Pistone het volgende:
[..]
Enig idee hoe groot die beesten kunnen/moeten worden ?
En waarom laat je je planten in potjes of aan een loodje(niet gezond voor je water/vissen) ?
Hoe heten je vissen die al wel een naam hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dagodanny of zo dat die alleen voor geld gaat niks doet voor de community blablabla maar goed als je die lay-out dan vervolgens ziet daar is FOK! echt een pareltje van een website.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Tyron is best een mooie naam inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vernoem mijn vis liever naar jou.
Hiervoor is het echter wel noodzakelijk dat ik je echte voornaam weet.
Ik vond hem niet zo heel geweldig. Volgens mij een beetje traag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje in de stijl van Seven he. Maar dan wel minder natuurlijk
Daan, Johannes, Karina en Stijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoe heten je vissen die al wel een naam hebben?
Jezus man. Als vissen al te moeilijk voor je zijn, neem dan geen hond alsjeblieftquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten die er uit ja?![]()
Er zat ook geen instructieboekje bij
Om het forum nog enig niveau te geven ben ik daar blijven zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef Pascalus het volgende:
Het ziet er wel gezellig uit, dat Wij Zijn Voetbal.
Die johannes_v post alleen maar zinnige teksten.
Review van die serie die Tyron zo leuk vindtquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
Gisteren de eerste aflevering van Dusk till Dawn gezien.
Wel aardig, maar vraag me af hoe ze hier een hele serie van gaan maken.
Voor meer reviews van films en series kan ik altijd geDMt worden.
Heb ik al gehad, maar die sliep gewoon 5 dagen dus toen heb ik hem weggedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus man. Als vissen al te moeilijk voor je zijn, neem dan geen hond alsjeblieft
http://www.aquariumhollan(...)_plantenplanten.htmlquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten die er uit ja?![]()
Er zat ook geen instructieboekje bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |