Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die helemaal, was blij dat ik die niet in de bios had gekeken. Dat houd ik niet vol.
Rens, Heino, Pascalquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inso is een forumnaam, daar doe ik niet aan.
Nicki zou de andere vissen te jaloers maken.
Sierd vind ik een vervelende babbelzieke dikke naam
Elan is gewoon heel dom.
HAHAHA GODVER WAT GRAPPIG JIJ MOET KAPERETIER WORDENquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ben bang dat als ik één van mijn vissen HMF noem hij met een jetpack naar buiten vliegt.
Schouwburgplein klapstoeltjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.
Wat dacht je van Louis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inso is een forumnaam, daar doe ik niet aan.
Nicki zou de andere vissen te jaloers maken.
Sierd vind ik een vervelende babbelzieke dikke naam
Elan is gewoon heel dom.
Mijn nichtje was naar Wolf geweest en inderdaad geen pauze. Best raar trouwens, daar verdienen ze toch ook aan met verkoop van frisdrank en zo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.
Het was jouw grap, alleen dan gerecycled.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHA GODVER WAT GRAPPIG JIJ MOET KAPERETIER WORDEN
NET ALS DEZE MAN
Ik heb het nooit over jetpacks gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was jouw grap, alleen dan gerecycled.
Ik ben het met je eens dat het een bijzonder matige grap is.
Lijkt me ook ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn nichtje was naar Wolf geweest en inderdaad geen pauze. Best raar trouwens, daar verdienen ze toch ook aan met verkoop van frisdrank en zo?
Haha, okequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over jetpacks gehad.
Heb je die niet dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over jetpacks gehad.
Dat is ook wel weer waar. Al heb ik geen idee hoe vol de zalen tegenwoordig zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Maar aan de andere kant als je geen pauze's inlast kun je per dag zeker één voorstelling per zaal meer doen.
En die popcorn en drinken kopen ze toch wel alleen dan voorafgaand aan de film.
Drinken is echt asociaal duur. Ik haal meestal wat in de supermarkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Maar aan de andere kant als je geen pauze's inlast kun je per dag zeker één voorstelling per zaal meer doen.
En die popcorn en drinken kopen ze toch wel alleen dan voorafgaand aan de film.
Bij Pathé hier is het meeste standaard helemaal vol in de weekenden. Vaak moet je echt bellen anders heb je geen plek of zit je op de eerste rijquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Al heb ik geen idee hoe vol de zalen tegenwoordig zitten.
Ik ga trouwens alleen als het gratis isvia FOK! dus.
Ja en dat moet je dan verstoppenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Drinken is echt asociaal duur. Ik haal meestal wat in de supermarkt.
Controleren ze toch op?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik koop nooit eten en drinken in de bioscoop. Ik koop wel een zak M&M's en een fles cola of zoiets voor de helft van de prijs bij de supermarkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:
Ze controleren wel, maar heel slecht. Krijg je zo mee onder je jas. Als je het kwijt raakt zeggen ze haal het na die tijd maar op en dan krijg je het niet meer mee.quote:
Tas hebben ze nog wel door in Enschede.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik koop nooit eten en drinken in de bioscoop. Ik koop wel een zak M&M's en een fles cola of zoiets voor de helft van de prijs bij de supermarkt.
Bij de bioscoop hier in de buurt wordt dat niet gecontroleerd. Je kunt gewoon met een tas en met volgestouwde jaszakken naar binnen als je dat zou proberen.
In Zwolle wordt echt nergens op gecontroleerd. Ja, of je een kaartje hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tas hebben ze nog wel door in Enschede.
Vond het altijd wel fijn bij films die drie uur duren. ff beentjes strekken. Het zou ook wel fijn zijn bij 3d-films want ik krijg altijd koppijn als ik te lang naar een 3d-film kijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:38 schreef Neuroscience het volgende:
Pauzes zijn hoerenirritant. Goede zaak dat die afgeschaft zijn.
GGMM is een lul.quote:
heel mooi paulquote:
Prima nummer hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |