Vikings heb ik nog nooit gezien, sorry.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Review van die serie die Tyron zo leuk vindt
Dat zijn er veel hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Review van die serie die Tyron zo leuk vindt
Ja maar wel op een lekkere manier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo heel geweldig. Volgens mij een beetje traag.
Bedanktquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Pistone het volgende:
[..]
http://www.aquariumhollan(...)_plantenplanten.html
Doe er je voordeel mee.
Vond hem niet slecht, maar een half uur korter had makkelijk gekund. Trouwens, is met veel films tegenwoordig, duren allemaal te lang.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wel op een lekkere manier.
Ging niet snel vervelen in ieder geval
Grootste beginnersfout volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
BedanktBlij dat er blijkbaar nog andere mensen zin die te dom zijn om een plant in het aquarium te zetten
Inso, Nicki, Sierd, Elan, Strootgodquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daan, Johannes, Karina en Stijn.
Stijn blijft steeds in het huisje wat ik in m'n aquarium heb.
True.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond hem niet slecht, maar een half uur korter had makkelijk gekund. Trouwens, is met veel films tegenwoordig, duren allemaal te lang.
Nou die helemaal, was blij dat ik die niet in de bios had gekeken. Dat houd ik niet vol.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
True.
Wolf on Wall Street was ook al zo'n enorm lange zit.
Denk niet dat ik die eer krijg misschien als er eentje vroegtijdig komt te overlijden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Inso, Nicki, Sierd, Elan
Een paar suggesties voor de twee naamloze vissen.
Inso is een forumnaam, daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Inso, Nicki, Sierd, Elan
Een paar suggesties voor de twee naamloze vissen.
en karina danquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
Inso is een forumnaam, daar doe ik niet aan.
Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die helemaal, was blij dat ik die niet in de bios had gekeken. Dat houd ik niet vol.
Rens, Heino, Pascalquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki zou de andere vissen te jaloers maken.
Sierd vind ik een vervelende babbelzieke dikke naam
Elan is gewoon heel dom.
HAHAHA GODVER WAT GRAPPIG JIJ MOET KAPERETIER WORDENquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ben bang dat als ik één van mijn vissen HMF noem hij met een jetpack naar buiten vliegt.
Schouwburgplein klapstoeltjesquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.
Wat dacht je van Louis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki zou de andere vissen te jaloers maken.
Sierd vind ik een vervelende babbelzieke dikke naam
Elan is gewoon heel dom.
Mijn nichtje was naar Wolf geweest en inderdaad geen pauze. Best raar trouwens, daar verdienen ze toch ook aan met verkoop van frisdrank en zo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en vroeger had je in een film van anderhalf uur nog ff pauze kon je pissen en je poten strekken tegenwoordig zit je 3 uur lang in die klapstoelen van Pathé nauwelijks te doen.
Het was jouw grap, alleen dan gerecycled.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHA GODVER WAT GRAPPIG JIJ MOET KAPERETIER WORDEN
NET ALS DEZE MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |