Van John van Lottum heb ik tegenwoordig weinig meer vernomen, die VI Hooligans kunnen inderdaad als beesten tekeer gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven.
Straks eindig ik in het ziekenhuis.
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ge-succes-bayern.htmquote:
Als dat niet zo ver van je vandaan is woon je ook in de buurt van Rensquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik overweeg te verhuizen naar Heino als morele steun aan Knut. Het ligt hier niet zo heel ver vandaan.
[ afbeelding ]
Het spijt me, ik heb me vergist.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee meneer Alzheimer/korsakoff. Dit zeg je nou al voor de 4x en je haalt mijn naam ten onrechte door het slijk.
[..]
Zo, nu met bewijs.
En ik heb inmiddels mijn stemlokaal ook gelokaliseerd dus nu echt weg.
quote:Een opstootje bij een stembureau in de Schilderswijk in Den Haag. Dat gebeurde nadat een vrouw had ontdekt dat ze, vermoedelijk uit onwetendheid, niet één maar alle vakjes van een partij had ingevuld met het stempotlood. Haar stembiljet zat echter al in de stembus, dus ze kon niet opnieuw stemmen. Toen de vrouw van streek raakte, moesten agenten de boel sussen. 'Buiten heeft ze ook nog een tijd staan schreeuwen. Ik weet niet wat ze riep, het was niet in het Nederlands. Een vervelende situatie.'
quote:De stembureauleden van een stemlokaal in Zoetermeer moeten gek hebben opgekeken toen Bobbie Herbig haar entree maakte. De medewerkster van Stadsboerderij De Balijhoeve ging stemmen met een ezel aan haar zijde.
quote:In een stembureau in het Brabantse Oosterhout is vanmiddag een bejaarde man van 85 overleden. Volgens een woordvoerder van de gemeente werd de man onwel in het stemhokje tijdens het invullen van twee stemformulieren. Er was snel hulp en er is nog lang gereanimeerd maar zonder resultaat.
quote:Een man met een nikab - een sluier die het grootste deel van het gezicht bedekt - heeft in Amsterdam-West als vrouw zijn stem proberen uit te brengen. Hij toonde de stempas en het paspoort van een jonge vrouw, bevestigde een woordvoerster van de gemeente een bericht in Het Parool.
Het schijnt dat Rensie wel eens bij het station in Zwolle rondloopt. De kans is groot dat ik hem wel eens gezien heb.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat niet zo ver van je vandaan is woon je ook in de buurt van Rens
Waarom heb je niet eens even gedag gezegd joh
Zo volgens zijn ene twitter profiel fotoquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het schijnt dat Rensie wel eens bij het station in Zwolle rondloopt. De kans is groot dat ik hem wel eens gezien heb.
Ik heb echter geen flauw idee hoe hij eruit ziet.
Ik citeer de heer Rabbit:quote:
Je hebt zijn naam 4 maal ten onrechte door het slijk gehaald, en dan reken ik ook op vier maal excusesquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee meneer Alzheimer/korsakoff. Dit zeg je nou al voor de 4x en je haalt mijn naam ten onrechte door het slijk.
Aha.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik citeer de heer Rabbit:
[..]
Je hebt zijn naam 4 maal ten onrechte door het slijk gehaald, en dan reken ik ook op vier maal excuses
ik wordtquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen ga ik nasi ala Johannes maken maar dan met een vleugje kano
Ik wou ook niet gaan stemmen, maar zag zo juist een flyer met daarop een bijzonder smakelijke dame. Die heeft mijn stem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:17 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee waar ik op zou moeten stemmen. Ik volg het hele gebeuren niet.
Volgens mij ligt m'n stempas al bij het oud papier.
Dit is lekken van achter de schermen knul. Ik ga naar Yvonne toe en deze keer zal je er niet mals vanaf komen.quote:
Ijzeren-Rita doet toch al een tijdje niet meer mee ?:{quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik wou ook niet gaan stemmen, maar zag zo juist een flyer met daarop een bijzonder smakelijke dame. Die heeft mijn stem.
Breek z'n vingers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is lekken van achter de schermen knul. Ik ga naar Yvonne toe en deze keer zal je er niet mals vanaf komen.
Overigens is ik met een hoofdletter![]()
Jij krijgt denk ik meer gedaan bij Yvonne aangezien jij wel een abo hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is lekken van achter de schermen knul. Ik ga naar Yvonne toe en deze keer zal je er niet mals vanaf komen.
Hmm klinkt heerlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen ga ik nasi ala Johannes maken maar dan met een vleugje kano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |