Of geen oude lullen iets, maar Muse ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Het is helemaal niet zeker of Jagger ook alle Europese optredens zal cancelen, alleen de Australische optredens zijn afgelast.
Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Vandaar ook de vraag in de TTquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Het is helemaal niet zeker of Jagger ook alle Europese optredens zal cancelen, alleen de Australische optredens zijn afgelast.
Deze logica ontgaat me even geloof ik.quote:Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Zo duur waren de Stones ook weer niet hoorquote:Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Er komt op de zondag nog maar 1 act bij, dus ik ben bang dat je wens niet uit gaat komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er op de zondag nog 2 goede acts (bijv. Lorde en James Blake) komen, koop ik daar wel een dagkaart voor.
Alleen die in Perth is (as of now) afgelast volgende The Rolling Stones websitequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Wtf.quote:Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Hoe weet je dat ze zoveel gekost hebben? Dat geloof ik echt niet.quote:Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Vandaag officieel bekend geworden: De Stones komen niet op Pinkpop.
Bron
Wat de neuk heb ik zojuist gelezenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Bron
hihiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Bron
Daarbij zou de gemiddelde leeftijd van de bezoekers gelijk met 30 jaar zakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
hihiahoahhoo.
Waar ga je staan dit jaar? Welke camping
want die staan er niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.
Ik dit jaar ook weer gok ik. Geef je tentnummer is doorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.
Groen/grijs 2 seconde illuminati tent. Het staat er echt: 2'' illumin. Of misschien gaan we met een grote tent.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook weer gok ik. Geef je tentnummer is door
The Kooks en Paolo Nutini? Vertel het mij maar. De laatste keer dat ik checkte hadden die 8 jaar geleden hun laatste hit. Jan Smeets kon het net laten om The Wombats niet te boeken, die staan er normaal gesproken ook altijd.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Joszwa het volgende:
Redelijk ziekte quotes van Smeets net op Radio 10. ''Deze mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus heeft ook verder geen connectie met de band.'' Over afzeggen Australische show: ''Wel een hele zware beslissing is, ze is geen onderdeel van de band.''
Fragment: http://www.radio10.nl/hea(...)r-stones-op-pinkpop/
Met muse zou ik erg tevreden zijn, misschien wil dat wel zelf lieverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of geen oude lullen iets, maar Muse ofzo
Haha ik ga ook B wss!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.
Die laatste twee, dat is zo jammer hè. Ik vind Live - Throwing Copper echt een lekker album en Led Zeppelin is briljant maar waarom moeten ex zangers dan zo nodig solo met die nummersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Kooks en Paolo Nutini? Vertel het mij maar. De laatste keer dat ik checkte hadden die 8 jaar geleden hun laatste hit. Jan Smeets kon het net laten om The Wombats niet te boeken, die staan er normaal gesproken ook altijd.
En verder zit er niemand te wachten op Ed Kowalczyk of Robert Plant.
Volgens mij heeft Jan Smeets ook een aversie tegen hip-hop. Eminem en Kanye West had je makkelijk kunnen boeken. Dat zijn niet bepaald niche artiesten. Als je Glastonbury kunt headlinen, dan moet je ook geschikt zijn voor Pinkpop.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die laatste twee, dat is zo jammer hè. Ik vind Live - Throwing Copper echt een lekker album en Led Zeppelin is briljant maar waarom moeten ex zangers dan zo nodig solo met die nummersZo jammer.
1. Dan ben je niet goed op de hoogte...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Kooks en Paolo Nutini? Vertel het mij maar. De laatste keer dat ik checkte hadden die 8 jaar geleden hun laatste hit. Jan Smeets kon het net laten om The Wombats niet te boeken, die staan er normaal gesproken ook altijd.
En verder zit er niemand te wachten op Ed Kowalczyk of Robert Plant.
Op Plant zitten mensen zeker te wachten, dezelfde bejaarden die nu massaal kaarten hebben gekocht voor The Stones om naar bejaardenrock te kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
1. Dan ben je niet goed op de hoogte...
2. Op plant zitten zeker wel mensen te wachten.
3. Tip: concentreer je op wat je wel leuk vindt, want je hebt maar 4 namen genoemd van het totaal...
Ik denk niet dat veel mensen die naar Pinkpop gaan zitten te wachten op Eminem en Kanye Westquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jan Smeets ook een aversie tegen hip-hop. Eminem en Kanye West had je makkelijk kunnen boeken. Dat zijn niet bepaald niche artiesten. Als je Glastonbury kunt headlinen, dan moet je ook geschikt zijn voor Pinkpop.
Raar want Eminem heeft toch 8 jaar met enige regelmaat de hitlijsten gedomineerd in Nederland. Indrukwekkend voor een artiest waar mensen niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen die naar Pinkpop gaan zitten te wachten op Eminem en Kanye WestEminem was leuk om een keer mee te maken hoor vorig jaar op Pukkelpop en ik luister graag naar zijn Greatest Hits uit 2005 maar één keer is genoeg voor mij. Dan heb ik liever Muse oid. Kanye West vind ik al helemaal niets.
Het zou andere mensen naar Pinkpop trekken dan The Rolling Stones.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Raar want Eminem heeft toch 8 jaar met enige regelmaat de hitlijsten gedomineerd in Nederland. Indrukwekkend voor een artiest waar mensen niet op zitten te wachten.
Niet dat ik nou zo'n Stones fan ben, maar Muse vind ik nou helemaal niets. Zal wel te maken hebben dat ik als oudere Fokker een beetje in de wat oudere muziek ben blijven vasthangen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:21 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Met muse zou ik erg tevreden zijn, misschien wil dat wel zelf liever
*Arctic Monkeys...quote:
Beyoncé, Jan Smit en Frans Bauer loopt ook heel wat jaren rond in de hitlijsten, moeten die dan ook geboekt worden voor Pinkpop?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Raar want Eminem heeft toch 8 jaar met enige regelmaat de hitlijsten gedomineerd in Nederland. Indrukwekkend voor een artiest waar mensen niet op zitten te wachten.
tja als je zo kortzichtig wilt zijn, dan maak ik geen woorden meer vuil aan je onzin.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op Plant zitten mensen zeker te wachten, dezelfde bejaarden die nu massaal kaarten hebben gekocht voor The Stones om naar bejaardenrock te kijken.
Die laatste 2 zij wel aardig, al doet mij Limp Bizkit wel erg denken aan de Beastie boys van de jaren '80.quote:
Beetje laat, maar is die gast wel helemaal lekker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
'Pinkpop had ook zonder The Rolling Stones gekund'
Festivalorganisator Jan Smeets denkt dat de aankomende editie van Pinkpop ook een succes zal worden als Mick Jagger de tournee van The Rolling Stones zou afzeggen.
"Deze editie is dermate sterk dat Pinkpop ook zonder de Stones had gekund", zegt Smeets op Radio 10 in reactie op het overlijden van Jaggers vriendin L’Wren Scott.
Hij vreest niet dat de tournee wordt afgelast. "Die mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus ze heeft geen connectie met de band en alles wat erbij hoort."
Mocht de band onverhoopt wel de tournee annuleren, dan wordt John Mayer doorgeschoven als hoofdact van de eerste dag Pinkpop. Verder hekelt Smeets het "leedvermaak" op Twitter na het overlijden van Scott, vooral "het gekakel van mensen die geen kaart hebben kunnen krijgen".
Ik weet niet of het de "grap van het jaar" is, maar het is wel ironisch. De reden waarom ze dan niet zouden komen is natuurlijk verschrikkelijk, maar ergens vind ik het ook wel weer een klein beetje grappig dat ze niet komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haha iemand's vriendin heeft zich van kant gemaakt en daarom komt een grote band waar duizenden mensen zich op verheugd hadden niet.
Hi-fucking-la-risch!
Eerste twee albums van Arctic Monkeys zijn briljant, 3e iets minder, 4e nog iets minder en de vijfde (AM) daar staan voor de helft geweldige nummers op zoals de eerste 2 albums en de andere helft vind ik niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:44 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die laatste 2 zij wel aardig, al doet mij Limp Bizkit wel erg denken aan de Beastie boys van de jaren '80.
Artic monkeys (Full album AM) ben ik nu aan het luisteren, maar kan mij tot nu toe niet echt bekoren.
Hij ziet het waarschijnlijk nog zoals in 'zijn tijd'. De vrouw blijft gewoon lekker thuis zitten wachten, en hij snapt niet dat deze mevrouw blijkbaar zelf een hele carrière er op nahield en dus gewoon geen tijd om als een groupie achter de Stones aan te reizen.quote:
Ik kreeg van dat interview eerder het idee dat hij niet doorhad dat het de vriendin van Mick Jagger was. Hij leek te denken dat het alleen maar ging om een kennis ofzo. Maar het feit dat hij zo weinig op de hoogte is en zich ook niet op de hoogte brengt, is wel weer kwalijk...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij ziet het waarschijnlijk nog zoals in 'zijn tijd'. De vrouw blijft gewoon lekker thuis zitten wachten, en hij snapt niet dat deze mevrouw blijkbaar zelf een hele carrière er op nahield en dus gewoon geen tijd om als een groupie achter de Stones aan te reizen.
Een van de redenen dat die man gewoon lekker een stapje terug moet doen en niet meer interviews moet geven, 9 vd 10 keer is het complete onzin wat hij uitkraamt. Ook al met z'n 'Pinkpop zou zonder de Stones net zo'n succes zijn'.
`quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij ziet het waarschijnlijk nog zoals in 'zijn tijd'. De vrouw blijft gewoon lekker thuis zitten wachten, en hij snapt niet dat deze mevrouw blijkbaar zelf een hele carrière er op nahield en dus gewoon geen tijd om als een groupie achter de Stones aan te reizen.
Een van de redenen dat die man gewoon lekker een stapje terug moet doen en niet meer interviews moet geven, 9 vd 10 keer is het complete onzin wat hij uitkraamt. Ook al met z'n 'Pinkpop zou zonder de Stones net zo'n succes zijn'.
Dan zei hij het wat subtieler, maar inderdaad nog steeds onzin, ze trekken nu gewoon even een massa volk, maar verder lijkt er toch een redelijke teloorgang ingezet, mede ook doordat ze gewoon qua speeltijden, aankleding, en sfeer niet mee kunnen met de rest. Daar heeft hij ook ooit eens zo'n debiel interview over gegeven, eens zien of die nog te vinden isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
"Ook een succes" niet "net zo'n succes".
Dan nog is het onzin. Voor het geld van The Stones hadden ze trouwens een heel stel goede bands kunnen krijgen waarmee je ook wel een heel eind komt met de uitverkoop van het festival.
Ik vraag me al jaren af waar die man mee bezig. Hoewel het de laatste jaren wel weer beter gaat met de bands kijkt hij toch wel heel raar tegen bepaalde zaken aan....
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Stones komen gewoon op Pinkpop. Geen reden voor paniek. Ze hebben slechts EEN optreden afgelast.
http://www.telegraaf.nl/f(...)l_op_Pinkpop___.html
Subtiele en empathische opmerking weer.quote:De Engelse band cancelde de show in Perth vanwege het plotselinge overlijden van L'Wren Scott, de vriendin van Mick Jagger. Jan Smeets: "Zolang het niet om Jagger zelf gaat, maken wij ons geen zorgen."
Dát zou dan wel weer episch zijn, zeker na het gejammer in die Pinkpop docu over de vorige fail met Jaggerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef theodoor9 het volgende:
Jezus, Jan gaat het straks nog verpesten ook.
Zie het zo gebeurenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef theodoor9 het volgende:
Paar jaar geleden wilde hij geen mega bedragen uitgeven aan bands waardoor er nog maar 20000 man kwam ofzo. Toen stelde hij dat hij liever een festival maakte voor 20000 man zonder veel geld uit te geven dan een festival voor 50000 man en meer geld uit te geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zei hij het wat subtieler, maar inderdaad nog steeds onzin, ze trekken nu gewoon even een massa volk, maar verder lijkt er toch een redelijke teloorgang ingezet, mede ook doordat ze gewoon qua speeltijden, aankleding, en sfeer niet mee kunnen met de rest. Daar heeft hij ook ooit eens zo'n debiel interview over gegeven, eens zien of die nog te vinden is
In ieder geval; de man is een monument, maar hij wil te lang doorgaan en zich nog met teveel bemoeien. Hij zou gewoon lekker stapje terug moeten doen en alleen nog de presentatie op het festival zelf en de persco ofzo. Verder merk je gewoon dat hij te ver bij het publiek (en dus de realiteit) vandaan is komen te staan.
Die gewaagde uitspraak in de media van Smeets moet niet bij Jagger terechtkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef theodoor9 het volgende:
Sodeju.. wat een azijnpissers hier allemaal.. Laat die man toch lekker met rust en laat hem zijn festival organiseren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die gewaagde uitspraak in de media van Smeets moet niet bij Jagger terechtkomen.
''Zolang het niet om Jagger zelf gaat, maken wij ons geen zorgen.''
Dit was overigens de volledige quote.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die gewaagde uitspraak in de media van Smeets moet niet bij Jagger terechtkomen.
''Zolang het niet om Jagger zelf gaat, maken wij ons geen zorgen.''
Echt, die manquote:'We hebben het wel eens vaker gehad dat er dochters of zonen van bepaalde bandleden zijn overleden, maar die concerten zijn ook gewoon doorgegaan. Zolang het niet om Jagger zelf gaat, maken wij ons geen zorgen.'
Klopt, al vind ik RaR nog wel meer sfeer en beleving hebben dan Pinkpop eigenlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wilde hij geen mega bedragen uitgeven aan bands waardoor er nog maar 20000 man kwam ofzo. Toen stelde hij dat hij liever een festival maakte voor 20000 man zonder veel geld uit te geven dan een festival voor 50000 man en meer geld uit te geven.
Uiteindelijk is hij daar natuurlijk ook op terug gekomen. Je moet wel als groot festival wil je mee komen met de rest.
Op zich hebben ze geen super aankleding aankleding nodig, maar dan moet je wel met een hele sterke line-up komen. Kijk naar Rock am Ring. Die moeten het ook puur van de muziek hebben. Ze zorgen voor een super line-up om het gebrek aan aankleding te compenseren. Of ze doen geen overdadige aankleding om meer geld te hebben voor bands.
Nu is dat wel wat groter en daarom denk ik dat het ook makkelijker is om bands te krijgen, maar dan nog.
In praktijk is het altijd tot 11 uur, nog steeds vroeg. Aan de andere kant op de camping mijzelf altijd goed vermaakt 's nachts. Daarnaast gok dat zolang Jan leeft ze nooit meer dan 3 dagen zullen hebben. Hij is hier radicaal tegen, een festival meer dan 3 dagen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit was overigens de volledige quote.
[..]
Echt, die manDat je het nou denkt, dat kan nog, dat doen er ongetwijfeld meer. Maar als 'publiek figuur' en festivaldirecteur zeg je dan toch 'Onze gedachten zijn op dit moment bij Mick en andere geliefden van L'Wren, we wensen ze sterkte in deze periode en bekijken op een later moment of dit van invloed is op de Europese tour'
[..]
Klopt, al vind ik RaR nog wel meer sfeer en beleving hebben dan Pinkpop eigenlijkMaar goed, die zetten er ook continu een dikke line-up tegenover. Ik heb bij Pinkpop het idee dat ze steeds gekker moeten doen, maar het eigenlijk niet bij kunnen/willen benen. Ook met name gewoon door die vaste eindtijd van 2230, en dat het meer 2,5 dag festival is, dan uberhaupt 3, of zelfs 4 waar sommige festivals (RaR dit jaar, Werchter al een tijdje) naar toe gaan.
Destijds in 1979 was ik erbij en de bedoeling was dat Mick Jagger samen met Peter Tosh het nummer ''You gotta walk Don't look back'' zingen, maar Smeets had al van tevoren aangekondiigd dat hij zo optreden zodat het verrassings effect weg was en daarbij was Jagger niet te spreken dat er TV opnames werden gemaakt die niet van tevoren aan hem waren medegedeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dát zou dan wel weer episch zijn, zeker na het gejammer in die Pinkpop docu over de vorige fail met Jagger
Er zijn artiesten en bands die voor minder een hele tour afgelasten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof de Stones een tour in juni gaan afgelasten omdat zij dood is gegaan
Er wordt soms inderdaad een tour om een kutreden afgelast, maar dat zijn meestal semi-grote namenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Er zijn artiesten en bands die voor minder een hele tour afgelasten.
Pff, hij zegt tenminste wat de mensen willen horen. Alsof het Pinkpop publiek ook meer een ene fuck geeft om L'Wren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Echt, die manDat je het nou denkt, dat kan nog, dat doen er ongetwijfeld meer. Maar als 'publiek figuur' en festivaldirecteur zeg je dan toch 'Onze gedachten zijn op dit moment bij Mick en andere geliefden van L'Wren, we wensen ze sterkte in deze periode en bekijken op een later moment of dit van invloed is op de Europese tour'
Hele tour daar is gecanceld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Stones komen gewoon op Pinkpop. Geen reden voor paniek. Ze hebben slechts EEN optreden afgelast.
http://www.telegraaf.nl/f(...)l_op_Pinkpop___.html
Joh, lees ff boven, ze zijn nogal lichtgeraakt, zie ook het incident met de grap op 3FM waar het management al van over de zeik was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Pff, hij zegt tenminste wat de mensen willen horen. Alsof het Pinkpop publiek ook meer een ene fuck geeft om L'Wren.
En Smeets is toch geen bekende van Mick en co, dus er is totaal geen reden om van die zoetsappige bullshit te zeggen.
Uitgesteld, niet gecanceld.quote:
Het complete AM album vind ik helemaal top. Kan niet wachten om ze te zienquote:
SPOILER: Voor de geïnteresseerden een kleine selectie:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, alleen maar één optreden is gecanceled. De overige optredens in Australie gaan (nog) gewoon door. Het afgelaste optreden daar zou waarschijnlijk op een latere datum alsnog doorgaan. Vergeet niet de Stones hebben naast rechten ook verplichtigen na te komen, dat zijn vriendin komt te overlijden doet daar geen afbreuk aan. Trouwens het was een vriendin, ze waren niet getrouwd en hadden geen kinderen (was wel haar grote wens) en zoals al eerder werd geschreven zij maakte geen deel uit van de Stones bezetting.quote:
Stones-tournee AUS&NZ uitgesteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar één optreden is gecanceled. De overige optredens in Australie gaan (nog) gewoon door. Het afgelaste optreden daar zou waarschijnlijk op een latere datum alsnog doorgaan. Vergeet niet de Stones hebben naast rechten ook verplichtigen na te komen, dat zijn vriendin komt te overlijden doet daar geen afbreuk aan. Trouwens het was een vriendin, ze waren niet getrouwd en hadden geen kinderen (was wel haar grote wens) en zoals al eerder werd geschreven zij maakte geen deel uit van de Stones bezetting.
Alhoewel ik het heel aanstekelijk zou vinden als zij met haar 1,93 lengte op het podium zou staan samen met de rest van de band.
Dus dan mag je niet rouwig zijn? Alleen als je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar één optreden is gecanceled. De overige optredens in Australie gaan (nog) gewoon door. Het afgelaste optreden daar zou waarschijnlijk op een latere datum alsnog doorgaan. Vergeet niet de Stones hebben naast rechten ook verplichtigen na te komen, dat zijn vriendin komt te overlijden doet daar geen afbreuk aan. Trouwens het was een vriendin, ze waren niet getrouwd en hadden geen kinderen (was wel haar grote wens) en zoals al eerder werd geschreven zij maakte geen deel uit van de Stones bezetting.
Alhoewel ik het heel aanstekelijk zou vinden als zij met haar 1,93 lengte op het podium zou staan samen met de rest van de band.
Misschien kan jij haar vervangen? Jij schijnt nogal op haar te lijken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dan kan Jagger mij mailen, op Fok staan genoeg foto's van mij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien kan jij haar vervangen? Jij schijnt nogal op haar te lijken?
Ik vraag me bij elke reactie van je af wat ik zojuist gelezen heb.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dan kan Jagger mij mailen, op Fok staan genoeg foto's van mij.![]()
Wat je zegd, ik had nog nooit van die l'wren scott gehoord, maar toen ik foto's zag met de lengte dacht ik..wow deze vrouw heeft precies mijn lengte en figuur, zelfs de leeftijd komt aardig overeen. De kleding die zij ontwierp is gemaakt voor lange slanke vrouwen, en uitgerekend ik ben lang en heel slank.
Denk dat ik een zwart strak fluwelen jurkje aandoe, met en zwarte legging en een zwart gebreid vestje. en een rode rugtas Ik zal dan mijn haar dat iets langer is dan dat van l'wren scott los dragen. Op het Pinkpop terrein kan ik gerust qua kleding helemaal mezelf zijn.![]()
Eigenlijk is het mij daar om te doen, dat ik ook nog van optredens kan genieten is alleen maar mooi megenemen.
En laat me raden, alleen mannen van 70 vinden je interessant net als bij Mick?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dan kan Jagger mij mailen, op Fok staan genoeg foto's van mij.![]()
Wat je zegd, ik had nog nooit van die l'wren scott gehoord, maar toen ik foto's zag met de lengte dacht ik..wow deze vrouw heeft precies mijn lengte en figuur, zelfs de leeftijd komt aardig overeen. De kleding die zij ontwierp is gemaakt voor lange slanke vrouwen, en uitgerekend ik ben lang en heel slank.
Denk dat ik een zwart strak fluwelen jurkje aandoe, met en zwarte legging en een zwart gebreid vestje. en een rode rugtas Ik zal dan mijn haar dat iets langer is dan dat van l'wren scott los dragen. Op het Pinkpop terrein kan ik gerust qua kleding helemaal mezelf zijn.![]()
Eigenlijk is het mij daar om te doen, dat ik ook nog van optredens kan genieten is alleen maar mooi megenemen.
Zoals deze zwarte jurk, heb ik net even aangedaan en na jaren niet meer aangedaan te hebben past hij nu nog steeds, misschien dat ik deze op Pinkpop draag (wel met een rood of paars topje eronder) zoniet dan draag ik een ander zwart jurkje met een gebreid vestje erover. Het wordt iig iets met zwart.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Roburtt het volgende:
Hij maakt geen grappen over dat hij jurken draagt ben ik achter gekomen.
Maarja, nog 81 dagen tot Pinkpop.
Wie draag je? Het staat je goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Zoals deze zwarte jurk, heb ik net even aangedaan en na jaren niet meer aangedaan te hebben past hij nu nog steeds, misschien dat ik deze op Pinkpop draag (wel met een rood of paars topje eronder) zoniet dan draag ik een ander zwart jurkje met een gebreid vestje erover. Het wordt iig iets met zwart.
[ afbeelding ]
Moest een beetje door de knieen om de foto goed te krijgen,
Eens. Iedereen z'n ding. Al weet ik niet of zo'n lange zwarte jurk handig is als het lekker warm weer wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het te moeilijk om mensen in hun waarde te laten? We zitten niet meer op de middelbare school.
Hoe doet lekker wat die wil.. Maar ik mag toch best een Wtf geven?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het te moeilijk om mensen in hun waarde te laten? We zitten niet meer op de middelbare school.
Mexicanobakkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ONZ SC komt ook even langs hoor
LB![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
d4v1d![]()
HAHA ASSKICKER DRAAGT OOKquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Gezellig even langs in het pinkpop topicquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB![]()
Er is toch niks verkeerds gezegd? Is alleen beetje vreemd een outfit in een pinkpop topicquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga je ook naar Pinkpop?quote:
Jammer genoeg nietquote:
Te laat met kaartjes bestellen of gewoon geen geld eraan uit kunnen/willen geven?quote:
te laatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te laat met kaartjes bestellen of gewoon geen geld eraan uit kunnen/willen geven?
zondagkaarten zijn er toch nog? Maar ja die maandag is ook wel wat voor jou denk ik?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
te laatik zou zo graag Arctic Monkeys willen zien
Oeh, ik dacht dat alles uitverkocht wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zondagkaarten zijn er toch nog? Maar ja die maandag is ook wel wat voor jou denk ik?
Ik ben er.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oeh, ik dacht dat alles uitverkocht wasmaar ff kijken wie mee wilt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oeh, ik dacht dat alles uitverkocht wasmaar ff kijken wie mee wilt
Dan kunnen we niet eens meetenquote:
quote:
Nog altijd hè. Duurt lang verdomme.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet eens meetenIk krijg nog een mexicano van je
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd hè. Duurt lang verdomme.
verkopen ze wel mexicano's op Pinkpop?quote:
Vast welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verkopen ze wel mexicano's op Pinkpop?
Churros op Pinkpopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vast wel
Ze verkopen iig wel churros
Dat is altijd goed jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vast wel
Ze verkopen iig wel churros
ohquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verkopen ze wel mexicano's op Pinkpop?
Zag er niet lekker uit iig.quote:
hoe zag het eruit dan?quote:
Tja, zoals die dingen eruit horen te zien denk ik. Maar ik kende het niet.quote:
ja! ga op de zondag!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
te laatik zou zo graag Arctic Monkeys willen zien
Het is echt lekker. Wel zwaar op de maag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, zoals die dingen eruit horen te zien denk ik. Maar ik kende het niet.
Pinkpop 2013 was mijn eerste Pinkpop, nadat ik al 4x naar Lowlands was geweest. Op Lowlands haalde ik regelmatig 2 of 3 zakken churros per dag omdat ze zo lekker waren. Toen ik op Pinkpop zag dat er ook een churros tent was, was ik blij! Toen begon ik ze te etenquote:
Goh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:04 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Pinkpop 2013 was mijn eerste Pinkpop, nadat ik al 4x naar Lowlands was geweest. Op Lowlands haalde ik regelmatig 2 of 3 zakken churros per dag omdat ze zo lekker waren. Toen ik op Pinkpop zag dat er ook een churros tent was, was ik blij! Toen begon ik ze te etenWat een teleurstelling was dat..
Zonder FusionFreak had Fok niet meer bestaan. Toch maar goed dat hij onder een andere naam verder is gegaan.quote:
nee, hij wil juist dat andere festivals eerder stoppenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Als hij dan toch in de politiek zit kan hij meteen even regelen dat Pinkpop tot 2 uur doorgaat ipv. 22:30.
Precies, en niet langer dan 3 dagen mogen, en weet ik wat voor idiote beperkingen er nog opgelegd moeten worden zodat ze niet langer (of beter) worden dan Pinkpopquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij wil juist dat andere festivals eerder stoppen
jan is altijd lekker tegenstrijdig geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en niet langer dan 3 dagen mogen, en weet ik wat voor idiote beperkingen er nog opgelegd moeten worden zodat ze niet langer (of beter) worden dan Pinkpop
Misschien heeft RaR ook als voordeel dat het op een race circuit plaats vind. Iets wat een meer bijzondere setting is dan het veld van Pinkpop. Daarnaast heeft RaR het voordeel dat Rock im Park het tweeling festival is waardoor bands eerder er naar toe komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik RaR nog wel meer sfeer en beleving hebben dan Pinkpop eigenlijkMaar goed, die zetten er ook continu een dikke line-up tegenover. Ik heb bij Pinkpop het idee dat ze steeds gekker moeten doen, maar het eigenlijk niet bij kunnen/willen benen. Ook met name gewoon door die vaste eindtijd van 2230, en dat het meer 2,5 dag festival is, dan uberhaupt 3, of zelfs 4 waar sommige festivals (RaR dit jaar, Werchter al een tijdje) naar toe gaan.
Dat is niet alleen Smeets. Festivals in Nederland hebben sowieso van dat soort rare regels.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jan is altijd lekker tegenstrijdig geweest.
half 11 moet een festival afgelopen zijn, maar je kunt wel de hele nacht op de camping of bij minli door.
je moet je goed insmeren, maar flessen zonnebrand mogen niet mee naar binnen
je krijgt gratis water, maar een flesje water mag niet mee naar binnen
je mag maar een halve tray bier op de camping, maar je kunt wel ten alle tijden bier erbij halen..
mooi die regels
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij wil juist dat andere festivals eerder stoppen
Vorig jaar naar TW Classic gegaan. Wat een verademing! broodjes, drank in kartonnen pakjes mocht je gewoon meenemen het terrein op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jan is altijd lekker tegenstrijdig geweest.
half 11 moet een festival afgelopen zijn, maar je kunt wel de hele nacht op de camping of bij minli door.
je moet je goed insmeren, maar flessen zonnebrand mogen niet mee naar binnen
je krijgt gratis water, maar een flesje water mag niet mee naar binnen
je mag maar een halve tray bier op de camping, maar je kunt wel ten alle tijden bier erbij halen..
mooi die regels
quote:Overlijden L'Wren Scott
We zijn geschrokken van het verdrietige bericht dat de vriendin van Mick Jagger, L'Wren Scott is overleden. Ons hart gaat uit naar de familie en vrienden van L'Wren Scott en Mick Jagger. We begrijpen dat onze bezoekers bezorgd zijn of het optreden van de Rolling Stones doorgaat op Pinkpop. Wij hebben het volledige vertrouwen dat dit gaat gebeuren. Het is belangrijk dat het Rolling Stones team nu eerst de gelegenheid krijgt om met dit verdriet om te gaan.
RaR vind helemaal niet op een race circuit plaats.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien heeft RaR ook als voordeel dat het op een race circuit plaats vind. Iets wat een meer bijzondere setting is dan het veld van Pinkpop. Daarnaast heeft RaR het voordeel dat Rock im Park het tweeling festival is waardoor bands eerder er naar toe komen.
Volgens mij is er ook meer subsidie voor dit soort dingen in Duitsland, wat een hoop geld uitgeven weer makkelijker maakt.
Overigens zou ik die 23:00 ook maar eens aankaarten als ik Pinkpop was. Dat soort eindtijden kunnen tegenwoordig gewoon niet meer.
dat klopt ook weer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is niet alleen Smeets. Festivals in Nederland hebben sowieso van dat soort rare regels.
Ik ookquote:
Ja kan kloppen ja van RaR, het hele circuit gebeuren heeft wel al meer sfeer. Plus is het ook gewoon leuk als er 's avonds echt wat te doen is nog, niet alleen een gare feesttent op de camping, maar gewoon nog een goede DJ of headliner die lekker tot 00:30 mag spelen ofzo, niet tot 22:30 programmeren en om 23u de stekker er gewoon uittrekken (zoals bij de Foo'squote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien heeft RaR ook als voordeel dat het op een race circuit plaats vind. Iets wat een meer bijzondere setting is dan het veld van Pinkpop. Daarnaast heeft RaR het voordeel dat Rock im Park het tweeling festival is waardoor bands eerder er naar toe komen.
Volgens mij is er ook meer subsidie voor dit soort dingen in Duitsland, wat een hoop geld uitgeven weer makkelijker maakt.
Overigens zou ik die 23:00 ook maar eens aankaarten als ik Pinkpop was. Dat soort eindtijden kunnen tegenwoordig gewoon niet meer.
Bij Rock Werchter wordt ook bijna alles qua eten en drinken toegestaan. Vind dat toch wel ideaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:52 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Vorig jaar naar TW Classic gegaan. Wat een verademing! broodjes, drank in kartonnen pakjes mocht je gewoon meenemen het terrein op.
Er zijn in Nederland zeer weinig (dance)festivals die een nachtvergunning hebben hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Komakie het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
RaR vind helemaal niet op een race circuit plaats.![]()
De Nurburgring is een tolweg zonder snelheidslimiet![]()
Lijkt me toch echt een circuit hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat kan. Toch is het gewoon een tolweg. Met speciale vrijstellingenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef Luni het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me toch echt een circuit hoor
http://www.rock-am-ring.com/rund-ums-festival/plane
Toch wel.... Er is ook een gedeelte dat alleen race circuit is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Rock am Ring gaat soms tot iets van 3 uur s'nachts doorquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kan kloppen ja van RaR, het hele circuit gebeuren heeft wel al meer sfeer. Plus is het ook gewoon leuk als er 's avonds echt wat te doen is nog, niet alleen een gare feesttent op de camping, maar gewoon nog een goede DJ of headliner die lekker tot 00:30 mag spelen ofzo, niet tot 22:30 programmeren en om 23u de stekker er gewoon uittrekken (zoals bij de Foo's). In Nederland beseffen we dat betreft niet dat we met sommige regelgeving ondernemers (Pinkpop in dit geval) dus juist in een nadelige positie brengen, want het wordt steeds lastiger op te boxen tegen de concurrentie over de grenzen, of al in een andere gemeente/provincie.
Maar oh wee als Jan zou zeggen 'Joh, laten we verkassen naar Biddinghuizen, daar kunnen we door zo lang we willen', dan staat vast de provincie/gemeente vooraan om te jammeren over verliest van erfgoed etc.
5km van de in totaal.. 20?km.. De rest is tolweg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch wel.... Er is ook een gedeelte dat alleen race circuit is.
Officieel een tolweg hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef Luni het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me toch echt een circuit hoor
http://www.rock-am-ring.com/rund-ums-festival/plane
Kortom, het vindt wel op een circuit plaats. Dat niet de hele Nurburgring officieel circuit is, is totaal niet relevant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
5km van de in totaal.. 20?km.. De rest is tolweg.
Op een voormalig paardenrenbaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar, is het nou op een circuit of op een tolweg?
Piepertquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een non-discussie weerGa lekker verder in het RaR topic.
Hier: MUZ / Rock am Ring 2014 #1 - Maiden, Metallica, Linkin Park & KoL
Bedoel je niet parkpop?quote:
Er zijn hier wel meer discussie neergeplant die geen enkel nut dienenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een non-discussie weerGa lekker verder in het RaR topic.
Hier: MUZ / Rock am Ring 2014 #1 - Maiden, Metallica, Linkin Park & KoL
Linkje?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Stukje van Dijkshoorn bij DWDD over Smeets was wel prachtig
Ook leuke act erbij! Helaas alleen zondag, dus ben benieuwd of en wat er daar nog bij komt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Young The Giant op Pinkpop maandag!
quote:Gisteravond werd bekend dat Rolling Stones een deel van haar tournee geannuleerd heeft nadat L’Wren Scott afgelopen week onverwachts overleed. Mocht het zover komen dat ook de Europese tournee geen doorgang kan vinden, heeft de Pinkpop dagkaarthouder pech, aldus Jan Smeets. Er volgen geen vergoedingen.
'Zij hebben geen kaart gekocht voor een concert van The Stones, maar voor een dagje Pinkpop', aldus de festivalbaas. Hij meent dat het programma sterk genoeg is, zelfs zonder Rolling Stones. In dat geval wordt John Mayer gepromoveerd tot headliner.
Vooralsnog is daar echter geen sprake van en is alleen het Australische en Nieuw Zeelandse deel gecanceld. Pinkpop vindt dit jaar plaats van 7 tot en met 9 juni. Arctic Monkeys en Metallica zijn de overige twee headliners.
Jan Meijer als headlinerquote:
The Stones boeken, en vervolgens echt gaan doen alsof mensen voor Pinkpop een kaartje kopen en niet alleen voor The Stonesquote:
Ach, zo ging het in 2009 ook. Mensen kopen wel een dagkaart wegens en niet voor de Stones. Het is officieel een dagkaart voor Pinkpop waarbij 'wijzigingen in het programma zijn voorbehouden.' Je kunt ook geen geld terug geven als er een band afzegt, want de kans dat een van de bands op een festivaldag afzegt is relatief groot. Geld terug wordt een grote bende als je voor elke band die afzegt mensen de mogelijkhed moet geven om hun geld terug te krijgen. De vraag is op zo'n moment 'waar leg je de grens?' en door nooit geld terug te geven voorkom je die discussie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The Stones boeken, en vervolgens echt gaan doen alsof mensen voor Pinkpop een kaartje kopen en niet alleen voor The StonesNee, weer een knap staaltje media tactiek van onze Jan.
Nee is natuurlijk ergens ook wel zo, alleen Jan weet het weer zo mooi te verwoorden. Plus heb je nu niet ff 'zomaar een bandje' hé, en dat weet hij ook dondersgoed, en daar maken ze verder als het om de positieve effecten gaat gretig gebruik van.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, zo ging het in 2009 ook. Mensen kopen wel een dagkaart wegens en niet voor de Stones. Het is officieel een dagkaart voor Pinkpop waarbij 'wijzigingen in het programma zijn voorbehouden.' Je kunt ook geen geld terug geven als er een band afzegt, want de kans dat een van de bands op een festivaldag afzegt is relatief groot. Geld terug wordt een grote bende als je voor elke band die afzegt mensen de mogelijkhed moet geven om hun geld terug te krijgen. De vraag is op zo'n moment 'waar leg je de grens?' en door nooit geld terug te geven voorkom je die discussie.
Daar heb je gelijk in inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk ergens ook wel zo, alleen Jan weet het weer zo mooi te verwoorden. Plus heb je nu niet ff 'zomaar een bandje' hé, en dat weet hij ook dondersgoed, en daar maken ze verder als het om de positieve effecten gaat gretig gebruik van.
LIF is de andere kant op.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Zaterdag draag ik een zwart (fluwelen) jurkje met zwarte skinny en zwart gebreid vestje met capuchon. Haartjes in zijvlecht.
Zondag draag ik een rode trui met zwarte ster met daaronder een zwart shirt met capuchon, zwarte skinny. Haartjes in hoge paardestaart.
Maandag zal het met Metallica wat harder eraan toe gaan en dan draag ik alleen maar zwart, een capuchon shirt, met daar overheen een wijde zwarte top en daaoronder een zwarte skinny. Haartjes opgestoken in een knot om te voorkomen dat er aan getrokken gaat worden.
Teringquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb het hard-copy kaartje bij de verkoper opgehaald, is precies geheel naar verwachting. Verkoper liet de kleine envelop van Ticketmaster nog ongeopend zodat we samen het kaartje konden nakijken.
Klantnummer en kaartnummer komt exact overeen van wat er in de bevstigingsmail mail stond die hij mij eerder doorstuurde naar mij toe.
Kortom Hakuna is helemaal Pinkpop klaar.![]()
Zaterdag draag ik een zwart (fluwelen) jurkje met zwarte skinny en zwart gebreid vestje met capuchon. Haartjes in zijvlecht.
Zondag draag ik een rode trui met zwarte ster met daaronder een zwart shirt met capuchon, zwarte skinny. Haartjes in hoge paardestaart
Maandag zal het met Metallica wat harder eraan toe gaan en dan draag ik alleen maar zwart, een capuchon shirt, met daar overheen een wijde zwarte top en daaoronder een zwarte skinny. Haartjes opgestoken in een knot om te voorkomen dat er aan getrokken gaat worden.
Hoe weet je dat nu al? Pinkpop is pas over een jaar of twee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb het hard-copy kaartje bij de verkoper opgehaald, is precies geheel naar verwachting. Verkoper liet de kleine envelop van Ticketmaster nog ongeopend zodat we samen het kaartje konden nakijken.
Klantnummer en kaartnummer komt exact overeen van wat er in de bevstigingsmail mail stond die hij mij eerder doorstuurde naar mij toe.
Zondag draag ik een rode trui met zwarte ster met daaronder een zwart shirt met capuchon, zwarte skinny. Haartjes in hoge paardestaart
Ik vind het hartstikke tof dat je zo je gang gaat en gewoon doet waar je zin in hebt, maar zo ver van tevoren al zo erg in detail weten wat je aan doet, is dat niet iets te veel van het goede?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik zie nergens staan dat iemand vroeg naar je kledingdracht en bezigheden tijdens Pinpop.. Kan je dit gewoon lekker thuis aan je cavia vertellen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:48 schreef -Hakuna- het volgende:
De reden waarom ik zo met mijn kleding bezig ben is dat ik bij zoiets als Pinkpop 3 dagen gewoon mezelf kan zijn en ik combineer ik muziek, beetje socialiseren en mijn zelf gemaakte creatie's laten zien zien, af en toe het terrein verlaten om te wandelen in het ernaast gelgen bos ''Erenstein'' dit bos is voor alle autoverkeer afgesloten, maar niet voor fietsers en voetgangers en daar zijn heel rustige plekjes waar ik even tot rust kan komen en wat kan eten. Ook wil tussendoor even snel naar huis lopen (woon op loopafstand) om mij op te kunnen frissen en eventueel om te kleden afhankelijk van het weer.Normaal kwam ik alleen rondom het terrein, maar nu kan ik sinds 1996 weer zelf van de partij zijj en ik voel mij met mijn bijna 50 jaar beslsit niet te oud voor festivals. Ik zal ook proberen wat foto's te maken.
Ook de vele kraampjes met alternatieve kleren kunnen op mijn belangstelling rekenen, maar uitaraard ga ik voor de 3 grote namen en nog wat kleinere bands die ik de komende dagen en weken op Youtube nader zal beluisteren of het wat is voor mij.
Ook de housegarage van Minli zal ik na 23 uur even aandoen. Aangezien ik toch een 3 dagen kaart inclusief camping heb zal ik ook toegang moeten krijgen tot de grote tent die op een van de campings staat. Daar spelen tot laat in de nacht nog allerlei bands en DJs.
Vertel het liever aan jullie Fokkers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:54 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat iemand vroeg naar je kledingdracht en bezigheden tijdens Pinpop.. Kan je dit gewoon lekker thuis aan je cavia vertellen?
Pinpop?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:54 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat iemand vroeg naar je kledingdracht en bezigheden tijdens Pinpop.. Kan je dit gewoon lekker thuis aan je cavia vertellen?
Het spijt mij, ik zie dat je geinteresseerden hebt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 03:18 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Vertel het liever aan jullie Fokkers.
Zwart van de WE maat S of anders een rode van de Hema ook een S.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:37 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Zwart van de WE maat S of anders een rode van de Hema ook een S.
Tof! Hebben ze wat extra beschikbaar gesteld daarvoor ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Belletje gehad van ticket master na het hele Den Haag uitburo debacle. 4 Kaarten in de pocket nu
Kaarten die telefonisch besteld zijn, maar niet betaald komen na ee week vrij. Kaarten van de zwarte markt zullen ze wel bekend maken als die vrij komen.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik gok op kaarten van de zwarte markt die geblokkeerd zijn. Had in de mail gezet, dat als er kaarten vrij kwamen, we graag gebeld wilden worden.
Van pinkpop zelf kreeg ik zo'n standaard antwoord terug, ze hebben de hele mail waarschijnlijk niet eens gelezen.
Hulde voor ticketmaster dus (voor de verandering![]()
)
op hoeveel afstand wil je (maximaal?)quote:Op zondag 23 maart 2014 10:59 schreef Luni het volgende:
Campeerplek voor 1 nachtje valt ook nog niet echt mee, heb een aantal mailtjes gestuurd naar campings, maar nog niks gehoord......
10 is denk ik wel de max.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op hoeveel afstand wil je (maximaal?)
Deze wacht ik nog op antwoord, staat op de sit wel dat de zaterdag vol is.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:06 schreef 1shot1kill het volgende:
Welke dag? De eerder genoemde camping toen ik er naar vroeg heeft voor de maandag nog wel plaatsen geloof ik, de andere 2 dagen zitten ze vol.
http://limburgerhof.nl/
Thanx, ga ik die effe aanschrijvenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
In Den Hof in Heerlen heeft nog voor het hele weekend plaats. Is alleen wat verder weg.
http://indenhof.nl/reserveren/
Welk hotel zit je?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:49 schreef Jurk het volgende:
Hier ook alle kaarten (6) binnen, hotel is geregeld![]()
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
Wat is nou de definitie van een zwart gekocht kaartje? Als iemand tegen een hogere prijs een orgineel ticket overkoopt van een ander is dat geen zwarthandel. Immers de koper heeft gewoon een orgineel ticket, alleen hij heeft er dan meer voor betaald.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Kaarten van de zwarte markt zullen ze wel bekend maken als die vrij komen.
Via niet-officiële wegen van verkoop.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Wat is nou de definitie van een zwart gekocht kaartje? Als iemand tegen een hogere prijs een orgineel ticket overkoopt van een ander is dat geen zwarthandel. Immers de koper heeft gewoon een orgineel ticket, alleen hij heeft er dan meer voor betaald.
Ik heb mijn kaartje ook niet via de officiele weg gekocht, maar aan de ingang kun je niet zien aan het kaartje waar het vandaan komt. Voor het zelfde geldt kun je ook een kaartje als geschenk krijgen en dat is ook niet via de officiele weg verkregen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Via niet-officiële wegen van verkoop.
Het is vrij simpel: Koop je meerdere kaartjes via Ticketmaster en laat je je vrienden het geld wat 1 kaartje kostte overmaken zodat je gezellig met een groep naar Pinkpop kan -> officiële verkoop.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje ook niet via de officiele weg gekocht, maar aan de ingang kun je niet zien aan het kaartje waar het vandaan komt. Voor het zelfde geldt kun je ook een kaartje als geschenk krijgen en dat is ook niet via de officiele weg verkregen.
Je snapt toch wel dat ze daar rekening mee houden? Ze controleren gewoon via ip-adres hoeveel kaarten er zijn gekocht. Zijn dat er meer dan 6, gaat er automatisch een melding uit.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje ook niet via de officiele weg gekocht, maar aan de ingang kun je niet zien aan het kaartje waar het vandaan komt. Voor het zelfde geldt kun je ook een kaartje als geschenk krijgen en dat is ook niet via de officiele weg verkregen.
Amrath in Heerlen.quote:
Die verkoper heeft er slechts 1 gekocht via ticketmaster. Ik heb zelfs zijn mail van ticketmaster in bezit (heeft hij doorgesturrd naar mij op mijn verzoek) waarin de bevestiging staat. Aan het kaartje zat zelfs mog de strook met zijn naam erop, maar die moest je volgens het kaartje verwijderen en hoej je niet te tonen bij het concertbezoek.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ze daar rekening mee houden? Ze controleren gewoon via ip-adres hoeveel kaarten er zijn gekocht. Zijn dat er meer dan 6, gaat er automatisch een melding uit.
Dus je kaartje heeft niks meer om af te scheuren?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die verkoper heeft er slechts 1 gekocht via ticketmaster. Ik heb zelfs zijn mail van ticketmaster in bezit (heeft hij doorgesturrd naar mij op mijn verzoek) waarin de bevestiging staat. Aan het kaartje zat zelfs mog de strook met zijn naam erop, maar die moest je volgens het kaartje verwijderen en hoej je niet te tonen bij het concertbezoek.
Jawel. de strook zat er nog aan, en zit wel nog een kleine afscheurbare gedeelte aan die ik heb laten zitten. Het grote gedeelte staat alleen de naam van de koper op, meer niet. Uiteraard heb ik wel het grote afgescheurde gedeelte bewaard in geval dat.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dus je kaartje heeft niks meer om af te scheuren?
Want als je alles er af hebt gescheurd, ben je flink genaaid.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Jawel. de strook zat er nog aan, en zit wel nog een kleine afscheurbare gedeelte aan die ik heb laten zitten. Het grote gedeelte staat alleen de naam van de koper op, meer niet. Uiteraard heb ik wel het grote afgescheurde gedeelte bewaard in geval dat.
Oh ja, die heb ik gezien, zat volquote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Jurk het volgende:
[..]
Amrath in Heerlen.
prima hotel, dicht bij het station en vaak gezellige medegasten![]()
Twee jaar terug ook gezeten, nog leuk nageborreld met oa Racoon
Ja, we hadden al geboekt voordat we kaarten hadden hoor, en zelfs toen was het via internet al niet meer te boeken, opgebeld en de laatste kamers kunnen scoren.quote:
Heb niet alles eraf gescheurd alleen het gedeelte wat eraf mocht. Op het tweede gedeelte staat met grote letters de tekst... LET OP: Deze adreskaart kunt u wegdoenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Want als je alles er af hebt gescheurd, ben je flink genaaid.
Ik gok dat je geen problemen zult hebben om binnen te komen dan. Ik hoop wel voor je dat de beste man niet een mailtje stuurt naar ticketmaster en zegt "Hallo, ik heb mijn kaart niet ontvangen." In dat geval krijgt hij een nieuwe en wordt de oude ongeldig gemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die verkoper heeft er slechts 1 gekocht via ticketmaster. Ik heb zelfs zijn mail van ticketmaster in bezit (heeft hij doorgesturrd naar mij op mijn verzoek) waarin de bevestiging staat. Aan het kaartje zat zelfs mog de strook met zijn naam erop, maar die moest je volgens het kaartje verwijderen en hoej je niet te tonen bij het concertbezoek.
Dat is ook het enige risico dat ik loop, maar hj aangeeft zijn ticket niet te hebben ontvangen of kwijt te hebben geraakt kan ik wel aantonen met de orginele envelop en adresgegevens dat ik het ticket van hem heb overgenomen en dat hij het niet heeft kwijfgeraakt of niet ontvangen heeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik gok dat je geen problemen zult hebben om binnen te komen dan. Ik hoop wel voor je dat de beste man niet een mailtje stuurt naar ticketmaster en zegt "Hallo, ik heb mijn kaart niet ontvangen." In dat geval krijgt hij een nieuwe en wordt de oude ongeldig gemaakt.
Je denkt te theoretisch. Als hij naar Ticketmaster mailt dat hij zijn kaart niet heeft gekregen en hij krijgt een nieuwe, dan doet jouw kaart het niet als beveiliger 53 hem scant en die persoon interesseert het 0,0 waarom je kaart het niet doet. Als die andere persoon al binnen is doe je daar verder niets meer aan en heeft hij een gratis kaartje.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat is ook het enige risico dat ik loop, maar hj aangeeft zijn ticket niet te hebben ontvangen of kwijt te hebben geraakt kan ik wel aantonen met de orginele envelop en adresgegevens dat ik het ticket van hem heb overgenomen en dat hij het niet heeft kwijfgeraakt of niet ontvangen heeft.
Ticketmaster.nl gok ik.quote:Wel zou er een maand voor aanvang een lijdt worden bekand gemaakt waain ongeldige kaartjes worden gemeld, waar kan ik die lijst vinden als het zover is? Hopelijk is het niet modig, maar nachecken kan toch geen kwaad.
Voor mij is dit ook een leerproces, maar stel dat de koper zijn verkocht kaartje als vermist opgeeft en bij ticketmmaster een nieuwe aanvraagt, krijg hij dan precies het zelfde kaartje met dezelfde barcode? Zoja dan zouden er in principe twee exact dezelfde kaarten in omloop zijn waarbij dan de eerste kaart geldig is op momnet dat hij gescant wordt.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Je denkt te theoretisch. Als hij naar Ticketmaster mailt dat hij zijn kaart niet heeft gekregen en hij krijgt een nieuwe, dan doet jouw kaart het niet als beveiliger 53 hem scant en die persoon interesseert het 0,0 waarom je kaart het niet doet. Als die andere persoon al binnen is doe je daar verder niets meer aan en heeft hij een gratis kaartje.
[..]
marktplaats.
Ticketmaster.nl gok ik.
Nee, hij krijg een nieuwe kaart met nieuwe barcode. Jouw barcode word verwijderd en zal het niet meer doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Voor mij is dit ook een leerproces, maar stel dat de koper zijn verkocht kaartje als vermist opgeeft en bij ticketmmaster een nieuwe aanvraagt, krijg hij dan precies het zelfde kaartje met dezelfde barcode?
Dat klopt en daarom zeggen alle artiesten en festivals: Koop niet van marktplaats!!!! Ik moet eerlijk zijn en heb 1x een kaartje verkocht via Marktplaats. Belangrijkste is dat je een verblijfplaats weet van de beste man. Het beste ook nog eens daar opgehaald. Als je weet waar hij woont, heb je een beginplaats waar je je geld moet terugvragen.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
Dan lopen in feite alle maarktplaats kopers het zelfde risico als de verkopers massaal hun gekochte kaartjes als vermist of niet bezorgd gaan opgeven.
Ze hadden nog plek, gereserveerd, nu effe afwachten tot het definitief is.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
In Den Hof in Heerlen heeft nog voor het hele weekend plaats. Is alleen wat verder weg.
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres. maar stel dat het kaartje niet geldig is dan zou ik niet weten wat te doen om mijn geld terug te krijgen. Want als hij beweerd dat het kaartje wel goed is en ik niet dan zal hij mij niet het geld teruggeven.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, hij krijg een nieuwe kaart met nieuwe barcode. Jouw barcode word verwijderd en zal het niet meer doen.
[..]
Dat klopt en daarom zeggen alle artiesten en festivals: Koop niet van marktplaats!!!! Ik moet eerlijk zijn en heb 1x een kaartje verkocht via Marktplaats. Belangrijkste is dat je een verblijfplaats weet van de beste man. Het beste ook nog eens daar opgehaald. Als je weet waar hij woont, heb je een beginplaats waar je je geld moet terugvragen.
Dat is ook de reden dat het altijd een risico is. Maar Ticketmaster maakt niet altijd een lijst bekend met ongeldig verklaarde tickets. Dat doen ze maar heel soms zelfs.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres. maar stel dat het kaartje niet geldig is dan zou ik niet weten wat te doen om mijn geld terug te krijgen. Want als hij beweerd dat het kaartje wel goed is en ik niet dan zal hij mij niet het geld teruggeven.
Maargoed eerst maar eens afwachten of er op ticketmaster een lijst te zien is waar kopers kunnen controleren of ze een ongeldig ticket hebben.
Hoop bangmakerij joh, zou je er niet al te druk om maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres. maar stel dat het kaartje niet geldig is dan zou ik niet weten wat te doen om mijn geld terug te krijgen. Want als hij beweerd dat het kaartje wel goed is en ik niet dan zal hij mij niet het geld teruggeven.
Maargoed eerst maar eens afwachten of er op ticketmaster een lijst te zien is waar kopers kunnen controleren of ze een ongeldig ticket hebben.
Ik woon in de flat naast het Amrath Hotelquote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Jurk het volgende:
[..]
Amrath in Heerlen.
prima hotel, dicht bij het station en vaak gezellige medegasten![]()
Twee jaar terug ook gezeten, nog leuk nageborreld met oa Racoon
Dan zal het vast wel goed komen toch? Het is geen dubieus persoon die je zijn kaartje op een station gafquote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres.
Kodaline of Jake Bugg ontboekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zal het vast wel goed komen toch? Het is geen dubieus persoon die je zijn kaartje op een station gaf
Ik hoopte dat Karnivool toegevoegd zou worden aan de line-up, maar die kan alleen nog maar op maandag en die dag is al vol
los concertje Karnivool, staan een paar keer in NLquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zal het vast wel goed komen toch? Het is geen dubieus persoon die je zijn kaartje op een station gaf
Ik hoopte dat Karnivool toegevoegd zou worden aan de line-up, maar die kan alleen nog maar op maandag en die dag is al vol
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hadden nog plek, gereserveerd, nu effe afwachten tot het definitief is.
Klopt, buiten het seizoen zijn ze alleen rond de weekenden open. Wel een beetje vervelend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Nog steeds niks gehoord, maar ze zijn morgen pas weer open, nog even afwachten dus.......
Rijden er daarvandaan trouwens pendelbussen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, buiten het seizoen zijn ze alleen rond de weekenden open. Wel een beetje vervelend.
Niet dat ik weet. Je bent vanaf de camping binnen 20 minuten lopen op het station van Heerlen, waar je makkelijk verder kan reizen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Rijden er daarvandaan trouwens pendelbussen?
Tegelijk met Arcade Fire zekerquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:41 schreef JessedeK het volgende:
Compleet over het hoofd gezien dat zij ook komen op de maandag
Ok das wel een optie dan, wij willen kijken om fietsen te huren, ben je van niemand afhankelijk, maar eerst maar eens bevestiging krijgen, dan kijken we wel verder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Je bent vanaf de camping binnen 20 minuten lopen op het station van Heerlen, waar je makkelijk verder kan reizen.
Vrees ik ook, jammer want Gogol Bordello staat toch een tijdje op mijn verlanglijstje. Maar Arcade Fire gaat dan toch voor.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:49 schreef JessedeK het volgende:
Zou Stromae nog wat zijn? Vind hem geen artiest om voor zo'n groot publiek te staan
Net even Arcade Fire opgezocht, maar dan kun je beter naar Gogol! Paar jaar geleden ook op LL gezien, en dat was een feestquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vrees ik ook, jammer want Gogol Bordello staat toch een tijdje op mijn verlanglijstje. Maar Arcade Fire gaat dan toch voor.
Nee, Arcade Fire is vele malen beter dan Gogol Bordello, de laatste is idd puur feest. Maar dan ga ik toch voor de muziek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Net even Arcade Fire opgezocht, maar dan kun je beter naar Gogol! Paar jaar geleden ook op LL gezien, en dat was een feest
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2014quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch niet zeker dat ze op dezelfde tijd spelen? Sowieso denk ik dat ze beiden op het tweede podium staan
Arcade Fire paar keer gezien. Vind er geen ruk aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef Leonos het volgende:
Gogol Bordello boven Arcade Fire kiezen, my god, jeugd van tegenwoordig
Dat staat gewoon op de Pinkpop site op welk podium ze spelen, de tijden zullen waarschijnlijk pas bekend worden als alle namen bekend zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch niet zeker dat ze op dezelfde tijd spelen? Sowieso denk ik dat ze beiden op het tweede podium staan
Opfrissen op 1 dag tussen optredens door? Op een festival waar 90% stinkt en misschien 40% zelfs 3 dagen niet doet douchen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:26 schreef -Hakuna- het volgende:
Weet nu intussen welke bands er op welke dag komen, maar er staan geen tijdstippen bij van hoelaat tot hoelaat elke band optreed. Toch wel handig, zo kan ik mbv een tijdlijstje de 3 dagen precies inplannen icm met naar huis gaan om mij wat op te frissen, eten ed en tussen de optredens door die mij niet bevallen wat wandelen in het nabij gelegen bos.
Ik keek vorige week een filmpje van Pinkpop 2013, dat was de eerste keer dat ik een toiletgebouw op Pinkpop van binnen zagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Opfrissen op 1 dag tussen optredens door? Op een festival waar 90% stinkt en misschien 40% zelfs 3 dagen niet doet douchen?![]()
40%? Veel meer joh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Opfrissen op 1 dag tussen optredens door? Op een festival waar 90% stinkt en misschien 40% zelfs 3 dagen niet doet douchen?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:26 schreef -Hakuna- het volgende:
Weet nu intussen welke bands er op welke dag komen, maar er staan geen tijdstippen bij van hoelaat tot hoelaat elke band optreed. Toch wel handig, zo kan ik mbv een tijdlijstje de 3 dagen precies inplannen icm met naar huis gaan om mij wat op te frissen, eten ed en tussen de optredens door die mij niet bevallen wat wandelen in het nabij gelegen bos.
Echt hèquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:28 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik keek vorige week een filmpje van Pinkpop 2013, dat was de eerste keer dat ik een toiletgebouw op Pinkpop van binnen zag
She is a hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wou dr niet afschrikken met horrorgedachten![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Again....
Ik moet wel zeggen dat ze de campinggasten terug hebben geschroeft en elke dag veel meer daggasten. Ik denk dat dit jaar 40% misschien wel kan kloppen. Ook omdat er dit jaar veel 3 dagen gasten zijn die niet op de camping overnachten maar in een hotel etc. Ik kan me herinneren dat Marilyn Manson op de eerste dag stond, het gigantisch regende en veel modder was. En echt heel veel mensen waren zondag nog steeds zwart van de modderquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Again....
Dat weet ik ook nog ja, toen kwam het zelfs door alle ponchos en zeiltjes heen, je kon niet veel anders dan t maar accepteren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ze de campinggasten terug hebben geschroeft en elke dag veel meer daggasten. Ik denk dat dit jaar 40% misschien wel kan kloppen. Ook omdat er dit jaar veel 3 dagen gasten zijn die niet op de camping overnachten maar in een hotel etc. Ik kan me herinneren dat Marilyn Manson op de eerste dag stond, het gigantisch regende en veel modder was. En echt heel veel mensen waren zondag nog steeds zwart van de modder![]()
Good memories
Dit is dan ook de laatste echt goede PP geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef chansadres het volgende:
Even opgezocht 2007! 7 jaar geleden! Ik voel me nu een ouwe zak
Maar die line-up![]()
[ afbeelding ]
Die zaterdagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef chansadres het volgende:
Maar die line-up![]()
[ afbeelding ]
Musequote:
Dat is de zondagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Muse![]()
Amy Winehouse in de tent. Jammer genoeg niet aanwezig. Topband Krezip mocht invallen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is de zondag. Die is best oke, zaterdag staat er helemaal niets leuks
Goose en Juliette Lewisquote:
Dat was gaaf toen ja! Vooral het regenmoment met Mansonquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef chansadres het volgende:
Maar die line-up![]()
[ afbeelding ]
Zaterdag was echt rukquote:
Nogmaals, de tijden zullen waarschijnlijk pas komen als alle bands zijn aangekondigd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:26 schreef -Hakuna- het volgende:
Weet nu intussen welke bands er op welke dag komen, maar er staan geen tijdstippen bij van hoelaat tot hoelaat elke band optreed.
quote:
Epic was dat ja! Gewekdige setquote:Op zondag 30 maart 2014 10:42 schreef chansadres het volgende:
[..]![]()
Gewoon een nummer stilleggen om naar een regenboog te gaan kijken. Epic!
Obvious Troll is obviousquote:Op zondag 30 maart 2014 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
En dan met zo'n zwerver als frontman. Gast, ga je wassen en scheren ofzo
quote:
Volquote:Op zondag 23 maart 2014 15:06 schreef 1shot1kill het volgende:
Welke dag? De eerder genoemde camping toen ik er naar vroeg heeft voor de maandag nog wel plaatsen geloof ik, de andere 2 dagen zitten ze vol.
http://limburgerhof.nl/
Volquote:Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Als jij je dan al oud voelt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2001quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef chansadres het volgende:
Maar die line-up![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |