Er is toch niks verkeerds gezegd? Is alleen beetje vreemd een outfit in een pinkpop topicquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het te moeilijk om mensen in hun waarde te laten? We zitten niet meer op de middelbare school.
Ga je ook naar Pinkpop?quote:
Jammer genoeg nietquote:
Te laat met kaartjes bestellen of gewoon geen geld eraan uit kunnen/willen geven?quote:
te laatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te laat met kaartjes bestellen of gewoon geen geld eraan uit kunnen/willen geven?
zondagkaarten zijn er toch nog? Maar ja die maandag is ook wel wat voor jou denk ik?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
te laatik zou zo graag Arctic Monkeys willen zien
Oeh, ik dacht dat alles uitverkocht wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zondagkaarten zijn er toch nog? Maar ja die maandag is ook wel wat voor jou denk ik?
Ik ben er.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oeh, ik dacht dat alles uitverkocht wasmaar ff kijken wie mee wilt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oeh, ik dacht dat alles uitverkocht wasmaar ff kijken wie mee wilt
Dan kunnen we niet eens meetenquote:
quote:
Nog altijd hè. Duurt lang verdomme.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan kunnen we niet eens meetenIk krijg nog een mexicano van je
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd hè. Duurt lang verdomme.
verkopen ze wel mexicano's op Pinkpop?quote:
Vast welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verkopen ze wel mexicano's op Pinkpop?
Churros op Pinkpopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vast wel
Ze verkopen iig wel churros
Dat is altijd goed jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vast wel
Ze verkopen iig wel churros
ohquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verkopen ze wel mexicano's op Pinkpop?
Zag er niet lekker uit iig.quote:
hoe zag het eruit dan?quote:
Tja, zoals die dingen eruit horen te zien denk ik. Maar ik kende het niet.quote:
ja! ga op de zondag!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
te laatik zou zo graag Arctic Monkeys willen zien
Het is echt lekker. Wel zwaar op de maag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, zoals die dingen eruit horen te zien denk ik. Maar ik kende het niet.
Pinkpop 2013 was mijn eerste Pinkpop, nadat ik al 4x naar Lowlands was geweest. Op Lowlands haalde ik regelmatig 2 of 3 zakken churros per dag omdat ze zo lekker waren. Toen ik op Pinkpop zag dat er ook een churros tent was, was ik blij! Toen begon ik ze te etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |