Tof! Hebben ze wat extra beschikbaar gesteld daarvoor ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Belletje gehad van ticket master na het hele Den Haag uitburo debacle. 4 Kaarten in de pocket nu
Kaarten die telefonisch besteld zijn, maar niet betaald komen na ee week vrij. Kaarten van de zwarte markt zullen ze wel bekend maken als die vrij komen.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik gok op kaarten van de zwarte markt die geblokkeerd zijn. Had in de mail gezet, dat als er kaarten vrij kwamen, we graag gebeld wilden worden.
Van pinkpop zelf kreeg ik zo'n standaard antwoord terug, ze hebben de hele mail waarschijnlijk niet eens gelezen.
Hulde voor ticketmaster dus (voor de verandering![]()
)
op hoeveel afstand wil je (maximaal?)quote:Op zondag 23 maart 2014 10:59 schreef Luni het volgende:
Campeerplek voor 1 nachtje valt ook nog niet echt mee, heb een aantal mailtjes gestuurd naar campings, maar nog niks gehoord......
10 is denk ik wel de max.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op hoeveel afstand wil je (maximaal?)
Deze wacht ik nog op antwoord, staat op de sit wel dat de zaterdag vol is.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:06 schreef 1shot1kill het volgende:
Welke dag? De eerder genoemde camping toen ik er naar vroeg heeft voor de maandag nog wel plaatsen geloof ik, de andere 2 dagen zitten ze vol.
http://limburgerhof.nl/
Thanx, ga ik die effe aanschrijvenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
In Den Hof in Heerlen heeft nog voor het hele weekend plaats. Is alleen wat verder weg.
http://indenhof.nl/reserveren/
Welk hotel zit je?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:49 schreef Jurk het volgende:
Hier ook alle kaarten (6) binnen, hotel is geregeld![]()
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
Wat is nou de definitie van een zwart gekocht kaartje? Als iemand tegen een hogere prijs een orgineel ticket overkoopt van een ander is dat geen zwarthandel. Immers de koper heeft gewoon een orgineel ticket, alleen hij heeft er dan meer voor betaald.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Kaarten van de zwarte markt zullen ze wel bekend maken als die vrij komen.
Via niet-officiële wegen van verkoop.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Wat is nou de definitie van een zwart gekocht kaartje? Als iemand tegen een hogere prijs een orgineel ticket overkoopt van een ander is dat geen zwarthandel. Immers de koper heeft gewoon een orgineel ticket, alleen hij heeft er dan meer voor betaald.
Ik heb mijn kaartje ook niet via de officiele weg gekocht, maar aan de ingang kun je niet zien aan het kaartje waar het vandaan komt. Voor het zelfde geldt kun je ook een kaartje als geschenk krijgen en dat is ook niet via de officiele weg verkregen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Via niet-officiële wegen van verkoop.
Het is vrij simpel: Koop je meerdere kaartjes via Ticketmaster en laat je je vrienden het geld wat 1 kaartje kostte overmaken zodat je gezellig met een groep naar Pinkpop kan -> officiële verkoop.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje ook niet via de officiele weg gekocht, maar aan de ingang kun je niet zien aan het kaartje waar het vandaan komt. Voor het zelfde geldt kun je ook een kaartje als geschenk krijgen en dat is ook niet via de officiele weg verkregen.
Je snapt toch wel dat ze daar rekening mee houden? Ze controleren gewoon via ip-adres hoeveel kaarten er zijn gekocht. Zijn dat er meer dan 6, gaat er automatisch een melding uit.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje ook niet via de officiele weg gekocht, maar aan de ingang kun je niet zien aan het kaartje waar het vandaan komt. Voor het zelfde geldt kun je ook een kaartje als geschenk krijgen en dat is ook niet via de officiele weg verkregen.
Amrath in Heerlen.quote:
Die verkoper heeft er slechts 1 gekocht via ticketmaster. Ik heb zelfs zijn mail van ticketmaster in bezit (heeft hij doorgesturrd naar mij op mijn verzoek) waarin de bevestiging staat. Aan het kaartje zat zelfs mog de strook met zijn naam erop, maar die moest je volgens het kaartje verwijderen en hoej je niet te tonen bij het concertbezoek.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ze daar rekening mee houden? Ze controleren gewoon via ip-adres hoeveel kaarten er zijn gekocht. Zijn dat er meer dan 6, gaat er automatisch een melding uit.
Dus je kaartje heeft niks meer om af te scheuren?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die verkoper heeft er slechts 1 gekocht via ticketmaster. Ik heb zelfs zijn mail van ticketmaster in bezit (heeft hij doorgesturrd naar mij op mijn verzoek) waarin de bevestiging staat. Aan het kaartje zat zelfs mog de strook met zijn naam erop, maar die moest je volgens het kaartje verwijderen en hoej je niet te tonen bij het concertbezoek.
Jawel. de strook zat er nog aan, en zit wel nog een kleine afscheurbare gedeelte aan die ik heb laten zitten. Het grote gedeelte staat alleen de naam van de koper op, meer niet. Uiteraard heb ik wel het grote afgescheurde gedeelte bewaard in geval dat.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dus je kaartje heeft niks meer om af te scheuren?
Want als je alles er af hebt gescheurd, ben je flink genaaid.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Jawel. de strook zat er nog aan, en zit wel nog een kleine afscheurbare gedeelte aan die ik heb laten zitten. Het grote gedeelte staat alleen de naam van de koper op, meer niet. Uiteraard heb ik wel het grote afgescheurde gedeelte bewaard in geval dat.
Oh ja, die heb ik gezien, zat volquote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Jurk het volgende:
[..]
Amrath in Heerlen.
prima hotel, dicht bij het station en vaak gezellige medegasten![]()
Twee jaar terug ook gezeten, nog leuk nageborreld met oa Racoon
Ja, we hadden al geboekt voordat we kaarten hadden hoor, en zelfs toen was het via internet al niet meer te boeken, opgebeld en de laatste kamers kunnen scoren.quote:
Heb niet alles eraf gescheurd alleen het gedeelte wat eraf mocht. Op het tweede gedeelte staat met grote letters de tekst... LET OP: Deze adreskaart kunt u wegdoenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Want als je alles er af hebt gescheurd, ben je flink genaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |