abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138080696
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
In Den Hof in Heerlen heeft nog voor het hele weekend plaats. Is alleen wat verder weg.

http://indenhof.nl/reserveren/
Thanx, ga ik die effe aanschrijven
pi_138080883
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:49 schreef Jurk het volgende:
Hier ook alle kaarten (6) binnen, hotel is geregeld *O*
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
Welk hotel zit je?
pi_138080932
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 09:01 schreef Luni het volgende:

[..]
Kaarten van de zwarte markt zullen ze wel bekend maken als die vrij komen.
Wat is nou de definitie van een zwart gekocht kaartje? Als iemand tegen een hogere prijs een orgineel ticket overkoopt van een ander is dat geen zwarthandel. Immers de koper heeft gewoon een orgineel ticket, alleen hij heeft er dan meer voor betaald.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_138081778
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:12 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Wat is nou de definitie van een zwart gekocht kaartje? Als iemand tegen een hogere prijs een orgineel ticket overkoopt van een ander is dat geen zwarthandel. Immers de koper heeft gewoon een orgineel ticket, alleen hij heeft er dan meer voor betaald.
Via niet-officiële wegen van verkoop.
pi_138081885
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Via niet-officiële wegen van verkoop.
Ik heb mijn kaartje ook niet via de officiele weg gekocht, maar aan de ingang kun je niet zien aan het kaartje waar het vandaan komt. Voor het zelfde geldt kun je ook een kaartje als geschenk krijgen en dat is ook niet via de officiele weg verkregen.
pi_138082849
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik heb mijn kaartje ook niet via de officiele weg gekocht, maar aan de ingang kun je niet zien aan het kaartje waar het vandaan komt. Voor het zelfde geldt kun je ook een kaartje als geschenk krijgen en dat is ook niet via de officiele weg verkregen.
Het is vrij simpel: Koop je meerdere kaartjes via Ticketmaster en laat je je vrienden het geld wat 1 kaartje kostte overmaken zodat je gezellig met een groep naar Pinkpop kan -> officiële verkoop.
Koop je één of meerdere kaartjes via Marktplaats voor meer dan de officiële prijs -> zwarte markt.
pi_138083138
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat ze daar rekening mee houden? Ze controleren gewoon via ip-adres hoeveel kaarten er zijn gekocht. Zijn dat er meer dan 6, gaat er automatisch een melding uit.
pi_138085684
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Welk hotel zit je?
Amrath in Heerlen.
prima hotel, dicht bij het station en vaak gezellige medegasten :)
Twee jaar terug ook gezeten, nog leuk nageborreld met oa Racoon
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_138086269
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat ze daar rekening mee houden? Ze controleren gewoon via ip-adres hoeveel kaarten er zijn gekocht. Zijn dat er meer dan 6, gaat er automatisch een melding uit.
Die verkoper heeft er slechts 1 gekocht via ticketmaster. Ik heb zelfs zijn mail van ticketmaster in bezit (heeft hij doorgesturrd naar mij op mijn verzoek) waarin de bevestiging staat. Aan het kaartje zat zelfs mog de strook met zijn naam erop, maar die moest je volgens het kaartje verwijderen en hoej je niet te tonen bij het concertbezoek.
pi_138090212
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Die verkoper heeft er slechts 1 gekocht via ticketmaster. Ik heb zelfs zijn mail van ticketmaster in bezit (heeft hij doorgesturrd naar mij op mijn verzoek) waarin de bevestiging staat. Aan het kaartje zat zelfs mog de strook met zijn naam erop, maar die moest je volgens het kaartje verwijderen en hoej je niet te tonen bij het concertbezoek.
Dus je kaartje heeft niks meer om af te scheuren?
pi_138090416
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dus je kaartje heeft niks meer om af te scheuren?
Jawel. de strook zat er nog aan, en zit wel nog een kleine afscheurbare gedeelte aan die ik heb laten zitten. Het grote gedeelte staat alleen de naam van de koper op, meer niet. Uiteraard heb ik wel het grote afgescheurde gedeelte bewaard in geval dat.
pi_138090533
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Jawel. de strook zat er nog aan, en zit wel nog een kleine afscheurbare gedeelte aan die ik heb laten zitten. Het grote gedeelte staat alleen de naam van de koper op, meer niet. Uiteraard heb ik wel het grote afgescheurde gedeelte bewaard in geval dat.
Want als je alles er af hebt gescheurd, ben je flink genaaid.
pi_138090953
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Jurk het volgende:

[..]

Amrath in Heerlen.
Oh ja, die heb ik gezien, zat vol
pi_138091448
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Oh ja, die heb ik gezien, zat vol
Ja, we hadden al geboekt voordat we kaarten hadden hoor, en zelfs toen was het via internet al niet meer te boeken, opgebeld en de laatste kamers kunnen scoren.
Al die oude Stones fans gaan zeker in hotels....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_138091618
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Want als je alles er af hebt gescheurd, ben je flink genaaid.
Heb niet alles eraf gescheurd alleen het gedeelte wat eraf mocht. Op het tweede gedeelte staat met grote letters de tekst... LET OP: Deze adreskaart kunt u wegdoen

Het kleine afscheurbare gedeelte wat op het andere deel zit heb ik uitaard laten zitten. heb misschien niet veel opleding gehad, maar weet best wel wat ik wel of niet kan afscheuren van een ticket. :)
pi_138094519
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik gok dat je geen problemen zult hebben om binnen te komen dan. Ik hoop wel voor je dat de beste man niet een mailtje stuurt naar ticketmaster en zegt "Hallo, ik heb mijn kaart niet ontvangen." In dat geval krijgt hij een nieuwe en wordt de oude ongeldig gemaakt.
pi_138098467
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik gok dat je geen problemen zult hebben om binnen te komen dan. Ik hoop wel voor je dat de beste man niet een mailtje stuurt naar ticketmaster en zegt "Hallo, ik heb mijn kaart niet ontvangen." In dat geval krijgt hij een nieuwe en wordt de oude ongeldig gemaakt.
Dat is ook het enige risico dat ik loop, maar hj aangeeft zijn ticket niet te hebben ontvangen of kwijt te hebben geraakt kan ik wel aantonen met de orginele envelop en adresgegevens dat ik het ticket van hem heb overgenomen en dat hij het niet heeft kwijfgeraakt of niet ontvangen heeft.

Wel zou er een maand voor aanvang een lijdt worden bekand gemaakt waain ongeldige kaartjes worden gemeld, waar kan ik die lijst vinden als het zover is? Hopelijk is het niet modig, maar nachecken kan toch geen kwaad.
pi_138098719
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dat is ook het enige risico dat ik loop, maar hj aangeeft zijn ticket niet te hebben ontvangen of kwijt te hebben geraakt kan ik wel aantonen met de orginele envelop en adresgegevens dat ik het ticket van hem heb overgenomen en dat hij het niet heeft kwijfgeraakt of niet ontvangen heeft.
Je denkt te theoretisch. Als hij naar Ticketmaster mailt dat hij zijn kaart niet heeft gekregen en hij krijgt een nieuwe, dan doet jouw kaart het niet als beveiliger 53 hem scant en die persoon interesseert het 0,0 waarom je kaart het niet doet. Als die andere persoon al binnen is doe je daar verder niets meer aan en heeft hij een gratis kaartje.
quote:
Wel zou er een maand voor aanvang een lijdt worden bekand gemaakt waain ongeldige kaartjes worden gemeld, waar kan ik die lijst vinden als het zover is? Hopelijk is het niet modig, maar nachecken kan toch geen kwaad.
Ticketmaster.nl gok ik. :)
pi_138103537
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Je denkt te theoretisch. Als hij naar Ticketmaster mailt dat hij zijn kaart niet heeft gekregen en hij krijgt een nieuwe, dan doet jouw kaart het niet als beveiliger 53 hem scant en die persoon interesseert het 0,0 waarom je kaart het niet doet. Als die andere persoon al binnen is doe je daar verder niets meer aan en heeft hij een gratis kaartje.

[..]

marktplaats.

Ticketmaster.nl gok ik. :)
Voor mij is dit ook een leerproces, maar stel dat de koper zijn verkocht kaartje als vermist opgeeft en bij ticketmmaster een nieuwe aanvraagt, krijg hij dan precies het zelfde kaartje met dezelfde barcode? Zoja dan zouden er in principe twee exact dezelfde kaarten in omloop zijn waarbij dan de eerste kaart geldig is op momnet dat hij gescant wordt.
Dan lopen in feite alle maarktplaats kopers het zelfde risico als de verkopers massaal hun gekochte kaartjes als vermist of niet bezorgd gaan opgeven.

Laten we maar niet zo zwart/wit denken, ik ben gelukkig (nog) nooit belazatd geworden op marktplaats.

Heb wel een schermafdruk bewaard van zijn advertentie en daar staat dat hij al 7 jaar actief is op marktplaats.

[ Bericht 11% gewijzigd door -Hakuna- op 24-03-2014 02:49:17 ]
  maandag 24 maart 2014 @ 08:39:57 #230
134538 chansadres
Black & White
pi_138104801
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Voor mij is dit ook een leerproces, maar stel dat de koper zijn verkocht kaartje als vermist opgeeft en bij ticketmmaster een nieuwe aanvraagt, krijg hij dan precies het zelfde kaartje met dezelfde barcode?
Nee, hij krijg een nieuwe kaart met nieuwe barcode. Jouw barcode word verwijderd en zal het niet meer doen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
Dan lopen in feite alle maarktplaats kopers het zelfde risico als de verkopers massaal hun gekochte kaartjes als vermist of niet bezorgd gaan opgeven.
Dat klopt en daarom zeggen alle artiesten en festivals: Koop niet van marktplaats!!!! Ik moet eerlijk zijn en heb 1x een kaartje verkocht via Marktplaats. Belangrijkste is dat je een verblijfplaats weet van de beste man. Het beste ook nog eens daar opgehaald. Als je weet waar hij woont, heb je een beginplaats waar je je geld moet terugvragen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138107495
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
In Den Hof in Heerlen heeft nog voor het hele weekend plaats. Is alleen wat verder weg.

http://indenhof.nl/reserveren/
Ze hadden nog plek, gereserveerd, nu effe afwachten tot het definitief is.
pi_138112702
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:39 schreef chansadres het volgende:

[..]

Nee, hij krijg een nieuwe kaart met nieuwe barcode. Jouw barcode word verwijderd en zal het niet meer doen.

[..]

Dat klopt en daarom zeggen alle artiesten en festivals: Koop niet van marktplaats!!!! Ik moet eerlijk zijn en heb 1x een kaartje verkocht via Marktplaats. Belangrijkste is dat je een verblijfplaats weet van de beste man. Het beste ook nog eens daar opgehaald. Als je weet waar hij woont, heb je een beginplaats waar je je geld moet terugvragen.
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres. maar stel dat het kaartje niet geldig is dan zou ik niet weten wat te doen om mijn geld terug te krijgen. Want als hij beweerd dat het kaartje wel goed is en ik niet dan zal hij mij niet het geld teruggeven.

Maargoed eerst maar eens afwachten of er op ticketmaster een lijst te zien is waar kopers kunnen controleren of ze een ongeldig ticket hebben.
  maandag 24 maart 2014 @ 13:59:08 #233
134538 chansadres
Black & White
pi_138112808
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres. maar stel dat het kaartje niet geldig is dan zou ik niet weten wat te doen om mijn geld terug te krijgen. Want als hij beweerd dat het kaartje wel goed is en ik niet dan zal hij mij niet het geld teruggeven.

Maargoed eerst maar eens afwachten of er op ticketmaster een lijst te zien is waar kopers kunnen controleren of ze een ongeldig ticket hebben.
Dat is ook de reden dat het altijd een risico is. Maar Ticketmaster maakt niet altijd een lijst bekend met ongeldig verklaarde tickets. Dat doen ze maar heel soms zelfs.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138113258
quote:

[..]

Hoop bangmakerij joh, zou je er niet al te druk om maken.
pi_138150269
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Jurk het volgende:

[..]

Amrath in Heerlen.
Ik woon in de flat naast het Amrath Hotel :P. Enige weekend in het jaar dat het hotel vol zit geloof ik. Op wat andere evenementen na.
pi_138173997
quote:

[..]

Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres.
Dan zal het vast wel goed komen toch? Het is geen dubieus persoon die je zijn kaartje op een station gaf :)

Ik hoopte dat Karnivool toegevoegd zou worden aan de line-up, maar die kan alleen nog maar op maandag en die dag is al vol :(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:45:17 #237
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138179036
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Dan zal het vast wel goed komen toch? Het is geen dubieus persoon die je zijn kaartje op een station gaf :)

Ik hoopte dat Karnivool toegevoegd zou worden aan de line-up, maar die kan alleen nog maar op maandag en die dag is al vol :(
Kodaline of Jake Bugg ontboeken :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_138179299
Goed idee :)
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:12:30 #239
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_138184693
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

los concertje Karnivool, staan een paar keer in NL
pi_138184727
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:56 schreef Luni het volgende:

[..]

Ze hadden nog plek, gereserveerd, nu effe afwachten tot het definitief is.
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')