Ik gok dat je geen problemen zult hebben om binnen te komen dan. Ik hoop wel voor je dat de beste man niet een mailtje stuurt naar ticketmaster en zegt "Hallo, ik heb mijn kaart niet ontvangen." In dat geval krijgt hij een nieuwe en wordt de oude ongeldig gemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die verkoper heeft er slechts 1 gekocht via ticketmaster. Ik heb zelfs zijn mail van ticketmaster in bezit (heeft hij doorgesturrd naar mij op mijn verzoek) waarin de bevestiging staat. Aan het kaartje zat zelfs mog de strook met zijn naam erop, maar die moest je volgens het kaartje verwijderen en hoej je niet te tonen bij het concertbezoek.
Dat is ook het enige risico dat ik loop, maar hj aangeeft zijn ticket niet te hebben ontvangen of kwijt te hebben geraakt kan ik wel aantonen met de orginele envelop en adresgegevens dat ik het ticket van hem heb overgenomen en dat hij het niet heeft kwijfgeraakt of niet ontvangen heeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik gok dat je geen problemen zult hebben om binnen te komen dan. Ik hoop wel voor je dat de beste man niet een mailtje stuurt naar ticketmaster en zegt "Hallo, ik heb mijn kaart niet ontvangen." In dat geval krijgt hij een nieuwe en wordt de oude ongeldig gemaakt.
Je denkt te theoretisch. Als hij naar Ticketmaster mailt dat hij zijn kaart niet heeft gekregen en hij krijgt een nieuwe, dan doet jouw kaart het niet als beveiliger 53 hem scant en die persoon interesseert het 0,0 waarom je kaart het niet doet. Als die andere persoon al binnen is doe je daar verder niets meer aan en heeft hij een gratis kaartje.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat is ook het enige risico dat ik loop, maar hj aangeeft zijn ticket niet te hebben ontvangen of kwijt te hebben geraakt kan ik wel aantonen met de orginele envelop en adresgegevens dat ik het ticket van hem heb overgenomen en dat hij het niet heeft kwijfgeraakt of niet ontvangen heeft.
Ticketmaster.nl gok ik.quote:Wel zou er een maand voor aanvang een lijdt worden bekand gemaakt waain ongeldige kaartjes worden gemeld, waar kan ik die lijst vinden als het zover is? Hopelijk is het niet modig, maar nachecken kan toch geen kwaad.
Voor mij is dit ook een leerproces, maar stel dat de koper zijn verkocht kaartje als vermist opgeeft en bij ticketmmaster een nieuwe aanvraagt, krijg hij dan precies het zelfde kaartje met dezelfde barcode? Zoja dan zouden er in principe twee exact dezelfde kaarten in omloop zijn waarbij dan de eerste kaart geldig is op momnet dat hij gescant wordt.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Je denkt te theoretisch. Als hij naar Ticketmaster mailt dat hij zijn kaart niet heeft gekregen en hij krijgt een nieuwe, dan doet jouw kaart het niet als beveiliger 53 hem scant en die persoon interesseert het 0,0 waarom je kaart het niet doet. Als die andere persoon al binnen is doe je daar verder niets meer aan en heeft hij een gratis kaartje.
[..]
marktplaats.
Ticketmaster.nl gok ik.
Nee, hij krijg een nieuwe kaart met nieuwe barcode. Jouw barcode word verwijderd en zal het niet meer doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Voor mij is dit ook een leerproces, maar stel dat de koper zijn verkocht kaartje als vermist opgeeft en bij ticketmmaster een nieuwe aanvraagt, krijg hij dan precies het zelfde kaartje met dezelfde barcode?
Dat klopt en daarom zeggen alle artiesten en festivals: Koop niet van marktplaats!!!! Ik moet eerlijk zijn en heb 1x een kaartje verkocht via Marktplaats. Belangrijkste is dat je een verblijfplaats weet van de beste man. Het beste ook nog eens daar opgehaald. Als je weet waar hij woont, heb je een beginplaats waar je je geld moet terugvragen.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
Dan lopen in feite alle maarktplaats kopers het zelfde risico als de verkopers massaal hun gekochte kaartjes als vermist of niet bezorgd gaan opgeven.
Ze hadden nog plek, gereserveerd, nu effe afwachten tot het definitief is.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
In Den Hof in Heerlen heeft nog voor het hele weekend plaats. Is alleen wat verder weg.
http://indenhof.nl/reserveren/
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres. maar stel dat het kaartje niet geldig is dan zou ik niet weten wat te doen om mijn geld terug te krijgen. Want als hij beweerd dat het kaartje wel goed is en ik niet dan zal hij mij niet het geld teruggeven.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, hij krijg een nieuwe kaart met nieuwe barcode. Jouw barcode word verwijderd en zal het niet meer doen.
[..]
Dat klopt en daarom zeggen alle artiesten en festivals: Koop niet van marktplaats!!!! Ik moet eerlijk zijn en heb 1x een kaartje verkocht via Marktplaats. Belangrijkste is dat je een verblijfplaats weet van de beste man. Het beste ook nog eens daar opgehaald. Als je weet waar hij woont, heb je een beginplaats waar je je geld moet terugvragen.
Dat is ook de reden dat het altijd een risico is. Maar Ticketmaster maakt niet altijd een lijst bekend met ongeldig verklaarde tickets. Dat doen ze maar heel soms zelfs.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres. maar stel dat het kaartje niet geldig is dan zou ik niet weten wat te doen om mijn geld terug te krijgen. Want als hij beweerd dat het kaartje wel goed is en ik niet dan zal hij mij niet het geld teruggeven.
Maargoed eerst maar eens afwachten of er op ticketmaster een lijst te zien is waar kopers kunnen controleren of ze een ongeldig ticket hebben.
Hoop bangmakerij joh, zou je er niet al te druk om maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres. maar stel dat het kaartje niet geldig is dan zou ik niet weten wat te doen om mijn geld terug te krijgen. Want als hij beweerd dat het kaartje wel goed is en ik niet dan zal hij mij niet het geld teruggeven.
Maargoed eerst maar eens afwachten of er op ticketmaster een lijst te zien is waar kopers kunnen controleren of ze een ongeldig ticket hebben.
Ik woon in de flat naast het Amrath Hotelquote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Jurk het volgende:
[..]
Amrath in Heerlen.
prima hotel, dicht bij het station en vaak gezellige medegasten![]()
Twee jaar terug ook gezeten, nog leuk nageborreld met oa Racoon
Dan zal het vast wel goed komen toch? Het is geen dubieus persoon die je zijn kaartje op een station gafquote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje bij hem thuis opgehaald en betaald, heb ook ziijn telefoonnummer en e mail adres.
Kodaline of Jake Bugg ontboekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zal het vast wel goed komen toch? Het is geen dubieus persoon die je zijn kaartje op een station gaf
Ik hoopte dat Karnivool toegevoegd zou worden aan de line-up, maar die kan alleen nog maar op maandag en die dag is al vol
los concertje Karnivool, staan een paar keer in NLquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zal het vast wel goed komen toch? Het is geen dubieus persoon die je zijn kaartje op een station gaf
Ik hoopte dat Karnivool toegevoegd zou worden aan de line-up, maar die kan alleen nog maar op maandag en die dag is al vol
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hadden nog plek, gereserveerd, nu effe afwachten tot het definitief is.
Klopt, buiten het seizoen zijn ze alleen rond de weekenden open. Wel een beetje vervelend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Nog steeds niks gehoord, maar ze zijn morgen pas weer open, nog even afwachten dus.......
Rijden er daarvandaan trouwens pendelbussen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, buiten het seizoen zijn ze alleen rond de weekenden open. Wel een beetje vervelend.
Niet dat ik weet. Je bent vanaf de camping binnen 20 minuten lopen op het station van Heerlen, waar je makkelijk verder kan reizen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Rijden er daarvandaan trouwens pendelbussen?
Tegelijk met Arcade Fire zekerquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:41 schreef JessedeK het volgende:
Compleet over het hoofd gezien dat zij ook komen op de maandag
Ok das wel een optie dan, wij willen kijken om fietsen te huren, ben je van niemand afhankelijk, maar eerst maar eens bevestiging krijgen, dan kijken we wel verder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Je bent vanaf de camping binnen 20 minuten lopen op het station van Heerlen, waar je makkelijk verder kan reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |