quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:49 schreef JessedeK het volgende:
Zou Stromae nog wat zijn? Vind hem geen artiest om voor zo'n groot publiek te staan
Net even Arcade Fire opgezocht, maar dan kun je beter naar Gogol! Paar jaar geleden ook op LL gezien, en dat was een feestquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vrees ik ook, jammer want Gogol Bordello staat toch een tijdje op mijn verlanglijstje. Maar Arcade Fire gaat dan toch voor.
Nee, Arcade Fire is vele malen beter dan Gogol Bordello, de laatste is idd puur feest. Maar dan ga ik toch voor de muziek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Net even Arcade Fire opgezocht, maar dan kun je beter naar Gogol! Paar jaar geleden ook op LL gezien, en dat was een feest
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2014quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch niet zeker dat ze op dezelfde tijd spelen? Sowieso denk ik dat ze beiden op het tweede podium staan
Arcade Fire paar keer gezien. Vind er geen ruk aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef Leonos het volgende:
Gogol Bordello boven Arcade Fire kiezen, my god, jeugd van tegenwoordig
Dat staat gewoon op de Pinkpop site op welk podium ze spelen, de tijden zullen waarschijnlijk pas bekend worden als alle namen bekend zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch niet zeker dat ze op dezelfde tijd spelen? Sowieso denk ik dat ze beiden op het tweede podium staan
Opfrissen op 1 dag tussen optredens door? Op een festival waar 90% stinkt en misschien 40% zelfs 3 dagen niet doet douchen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:26 schreef -Hakuna- het volgende:
Weet nu intussen welke bands er op welke dag komen, maar er staan geen tijdstippen bij van hoelaat tot hoelaat elke band optreed. Toch wel handig, zo kan ik mbv een tijdlijstje de 3 dagen precies inplannen icm met naar huis gaan om mij wat op te frissen, eten ed en tussen de optredens door die mij niet bevallen wat wandelen in het nabij gelegen bos.
Ik keek vorige week een filmpje van Pinkpop 2013, dat was de eerste keer dat ik een toiletgebouw op Pinkpop van binnen zagquote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Opfrissen op 1 dag tussen optredens door? Op een festival waar 90% stinkt en misschien 40% zelfs 3 dagen niet doet douchen?![]()
40%? Veel meer joh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 05:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Opfrissen op 1 dag tussen optredens door? Op een festival waar 90% stinkt en misschien 40% zelfs 3 dagen niet doet douchen?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 04:26 schreef -Hakuna- het volgende:
Weet nu intussen welke bands er op welke dag komen, maar er staan geen tijdstippen bij van hoelaat tot hoelaat elke band optreed. Toch wel handig, zo kan ik mbv een tijdlijstje de 3 dagen precies inplannen icm met naar huis gaan om mij wat op te frissen, eten ed en tussen de optredens door die mij niet bevallen wat wandelen in het nabij gelegen bos.
Echt hèquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:28 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik keek vorige week een filmpje van Pinkpop 2013, dat was de eerste keer dat ik een toiletgebouw op Pinkpop van binnen zag
She is a hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wou dr niet afschrikken met horrorgedachten![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Again....
Ik moet wel zeggen dat ze de campinggasten terug hebben geschroeft en elke dag veel meer daggasten. Ik denk dat dit jaar 40% misschien wel kan kloppen. Ook omdat er dit jaar veel 3 dagen gasten zijn die niet op de camping overnachten maar in een hotel etc. Ik kan me herinneren dat Marilyn Manson op de eerste dag stond, het gigantisch regende en veel modder was. En echt heel veel mensen waren zondag nog steeds zwart van de modderquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Again....
Dat weet ik ook nog ja, toen kwam het zelfs door alle ponchos en zeiltjes heen, je kon niet veel anders dan t maar accepteren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ze de campinggasten terug hebben geschroeft en elke dag veel meer daggasten. Ik denk dat dit jaar 40% misschien wel kan kloppen. Ook omdat er dit jaar veel 3 dagen gasten zijn die niet op de camping overnachten maar in een hotel etc. Ik kan me herinneren dat Marilyn Manson op de eerste dag stond, het gigantisch regende en veel modder was. En echt heel veel mensen waren zondag nog steeds zwart van de modder![]()
Good memories
Dit is dan ook de laatste echt goede PP geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef chansadres het volgende:
Even opgezocht 2007! 7 jaar geleden! Ik voel me nu een ouwe zak
Maar die line-up![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |