hoe zag het eruit dan?quote:
Tja, zoals die dingen eruit horen te zien denk ik. Maar ik kende het niet.quote:
ja! ga op de zondag!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
te laatik zou zo graag Arctic Monkeys willen zien
Het is echt lekker. Wel zwaar op de maag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, zoals die dingen eruit horen te zien denk ik. Maar ik kende het niet.
Pinkpop 2013 was mijn eerste Pinkpop, nadat ik al 4x naar Lowlands was geweest. Op Lowlands haalde ik regelmatig 2 of 3 zakken churros per dag omdat ze zo lekker waren. Toen ik op Pinkpop zag dat er ook een churros tent was, was ik blij! Toen begon ik ze te etenquote:
Goh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:04 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Pinkpop 2013 was mijn eerste Pinkpop, nadat ik al 4x naar Lowlands was geweest. Op Lowlands haalde ik regelmatig 2 of 3 zakken churros per dag omdat ze zo lekker waren. Toen ik op Pinkpop zag dat er ook een churros tent was, was ik blij! Toen begon ik ze te etenWat een teleurstelling was dat..
Zonder FusionFreak had Fok niet meer bestaan. Toch maar goed dat hij onder een andere naam verder is gegaan.quote:
nee, hij wil juist dat andere festivals eerder stoppenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Als hij dan toch in de politiek zit kan hij meteen even regelen dat Pinkpop tot 2 uur doorgaat ipv. 22:30.
Precies, en niet langer dan 3 dagen mogen, en weet ik wat voor idiote beperkingen er nog opgelegd moeten worden zodat ze niet langer (of beter) worden dan Pinkpopquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij wil juist dat andere festivals eerder stoppen
jan is altijd lekker tegenstrijdig geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en niet langer dan 3 dagen mogen, en weet ik wat voor idiote beperkingen er nog opgelegd moeten worden zodat ze niet langer (of beter) worden dan Pinkpop
Misschien heeft RaR ook als voordeel dat het op een race circuit plaats vind. Iets wat een meer bijzondere setting is dan het veld van Pinkpop. Daarnaast heeft RaR het voordeel dat Rock im Park het tweeling festival is waardoor bands eerder er naar toe komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik RaR nog wel meer sfeer en beleving hebben dan Pinkpop eigenlijkMaar goed, die zetten er ook continu een dikke line-up tegenover. Ik heb bij Pinkpop het idee dat ze steeds gekker moeten doen, maar het eigenlijk niet bij kunnen/willen benen. Ook met name gewoon door die vaste eindtijd van 2230, en dat het meer 2,5 dag festival is, dan uberhaupt 3, of zelfs 4 waar sommige festivals (RaR dit jaar, Werchter al een tijdje) naar toe gaan.
Dat is niet alleen Smeets. Festivals in Nederland hebben sowieso van dat soort rare regels.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jan is altijd lekker tegenstrijdig geweest.
half 11 moet een festival afgelopen zijn, maar je kunt wel de hele nacht op de camping of bij minli door.
je moet je goed insmeren, maar flessen zonnebrand mogen niet mee naar binnen
je krijgt gratis water, maar een flesje water mag niet mee naar binnen
je mag maar een halve tray bier op de camping, maar je kunt wel ten alle tijden bier erbij halen..
mooi die regels
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij wil juist dat andere festivals eerder stoppen
Vorig jaar naar TW Classic gegaan. Wat een verademing! broodjes, drank in kartonnen pakjes mocht je gewoon meenemen het terrein op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jan is altijd lekker tegenstrijdig geweest.
half 11 moet een festival afgelopen zijn, maar je kunt wel de hele nacht op de camping of bij minli door.
je moet je goed insmeren, maar flessen zonnebrand mogen niet mee naar binnen
je krijgt gratis water, maar een flesje water mag niet mee naar binnen
je mag maar een halve tray bier op de camping, maar je kunt wel ten alle tijden bier erbij halen..
mooi die regels
quote:Overlijden L'Wren Scott
We zijn geschrokken van het verdrietige bericht dat de vriendin van Mick Jagger, L'Wren Scott is overleden. Ons hart gaat uit naar de familie en vrienden van L'Wren Scott en Mick Jagger. We begrijpen dat onze bezoekers bezorgd zijn of het optreden van de Rolling Stones doorgaat op Pinkpop. Wij hebben het volledige vertrouwen dat dit gaat gebeuren. Het is belangrijk dat het Rolling Stones team nu eerst de gelegenheid krijgt om met dit verdriet om te gaan.
RaR vind helemaal niet op een race circuit plaats.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien heeft RaR ook als voordeel dat het op een race circuit plaats vind. Iets wat een meer bijzondere setting is dan het veld van Pinkpop. Daarnaast heeft RaR het voordeel dat Rock im Park het tweeling festival is waardoor bands eerder er naar toe komen.
Volgens mij is er ook meer subsidie voor dit soort dingen in Duitsland, wat een hoop geld uitgeven weer makkelijker maakt.
Overigens zou ik die 23:00 ook maar eens aankaarten als ik Pinkpop was. Dat soort eindtijden kunnen tegenwoordig gewoon niet meer.
dat klopt ook weer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is niet alleen Smeets. Festivals in Nederland hebben sowieso van dat soort rare regels.
Ik ookquote:
Ja kan kloppen ja van RaR, het hele circuit gebeuren heeft wel al meer sfeer. Plus is het ook gewoon leuk als er 's avonds echt wat te doen is nog, niet alleen een gare feesttent op de camping, maar gewoon nog een goede DJ of headliner die lekker tot 00:30 mag spelen ofzo, niet tot 22:30 programmeren en om 23u de stekker er gewoon uittrekken (zoals bij de Foo'squote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien heeft RaR ook als voordeel dat het op een race circuit plaats vind. Iets wat een meer bijzondere setting is dan het veld van Pinkpop. Daarnaast heeft RaR het voordeel dat Rock im Park het tweeling festival is waardoor bands eerder er naar toe komen.
Volgens mij is er ook meer subsidie voor dit soort dingen in Duitsland, wat een hoop geld uitgeven weer makkelijker maakt.
Overigens zou ik die 23:00 ook maar eens aankaarten als ik Pinkpop was. Dat soort eindtijden kunnen tegenwoordig gewoon niet meer.
Bij Rock Werchter wordt ook bijna alles qua eten en drinken toegestaan. Vind dat toch wel ideaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:52 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Vorig jaar naar TW Classic gegaan. Wat een verademing! broodjes, drank in kartonnen pakjes mocht je gewoon meenemen het terrein op.
Er zijn in Nederland zeer weinig (dance)festivals die een nachtvergunning hebben hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Komakie het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
RaR vind helemaal niet op een race circuit plaats.![]()
De Nurburgring is een tolweg zonder snelheidslimiet![]()
Lijkt me toch echt een circuit hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
RaR vind helemaal niet op een race circuit plaats.![]()
De Nurburgring is een tolweg zonder snelheidslimiet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |