Of geen oude lullen iets, maar Muse ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Het is helemaal niet zeker of Jagger ook alle Europese optredens zal cancelen, alleen de Australische optredens zijn afgelast.
Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Vandaar ook de vraag in de TTquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Het is helemaal niet zeker of Jagger ook alle Europese optredens zal cancelen, alleen de Australische optredens zijn afgelast.
Deze logica ontgaat me even geloof ik.quote:Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Zo duur waren de Stones ook weer niet hoorquote:Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Er komt op de zondag nog maar 1 act bij, dus ik ben bang dat je wens niet uit gaat komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er op de zondag nog 2 goede acts (bijv. Lorde en James Blake) komen, koop ik daar wel een dagkaart voor.
Alleen die in Perth is (as of now) afgelast volgende The Rolling Stones websitequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Wtf.quote:Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Hoe weet je dat ze zoveel gekost hebben? Dat geloof ik echt niet.quote:Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Vandaag officieel bekend geworden: De Stones komen niet op Pinkpop.
Bron
Wat de neuk heb ik zojuist gelezenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Bron
hihiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Bron
Daarbij zou de gemiddelde leeftijd van de bezoekers gelijk met 30 jaar zakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
hihiahoahhoo.
Waar ga je staan dit jaar? Welke camping
want die staan er niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.
Ik dit jaar ook weer gok ik. Geef je tentnummer is doorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.
Groen/grijs 2 seconde illuminati tent. Het staat er echt: 2'' illumin. Of misschien gaan we met een grote tent.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook weer gok ik. Geef je tentnummer is door
The Kooks en Paolo Nutini? Vertel het mij maar. De laatste keer dat ik checkte hadden die 8 jaar geleden hun laatste hit. Jan Smeets kon het net laten om The Wombats niet te boeken, die staan er normaal gesproken ook altijd.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Joszwa het volgende:
Redelijk ziekte quotes van Smeets net op Radio 10. ''Deze mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus heeft ook verder geen connectie met de band.'' Over afzeggen Australische show: ''Wel een hele zware beslissing is, ze is geen onderdeel van de band.''
Fragment: http://www.radio10.nl/hea(...)r-stones-op-pinkpop/
Met muse zou ik erg tevreden zijn, misschien wil dat wel zelf lieverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of geen oude lullen iets, maar Muse ofzo
Haha ik ga ook B wss!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.
Die laatste twee, dat is zo jammer hè. Ik vind Live - Throwing Copper echt een lekker album en Led Zeppelin is briljant maar waarom moeten ex zangers dan zo nodig solo met die nummersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Kooks en Paolo Nutini? Vertel het mij maar. De laatste keer dat ik checkte hadden die 8 jaar geleden hun laatste hit. Jan Smeets kon het net laten om The Wombats niet te boeken, die staan er normaal gesproken ook altijd.
En verder zit er niemand te wachten op Ed Kowalczyk of Robert Plant.
Volgens mij heeft Jan Smeets ook een aversie tegen hip-hop. Eminem en Kanye West had je makkelijk kunnen boeken. Dat zijn niet bepaald niche artiesten. Als je Glastonbury kunt headlinen, dan moet je ook geschikt zijn voor Pinkpop.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die laatste twee, dat is zo jammer hè. Ik vind Live - Throwing Copper echt een lekker album en Led Zeppelin is briljant maar waarom moeten ex zangers dan zo nodig solo met die nummersZo jammer.
1. Dan ben je niet goed op de hoogte...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Kooks en Paolo Nutini? Vertel het mij maar. De laatste keer dat ik checkte hadden die 8 jaar geleden hun laatste hit. Jan Smeets kon het net laten om The Wombats niet te boeken, die staan er normaal gesproken ook altijd.
En verder zit er niemand te wachten op Ed Kowalczyk of Robert Plant.
Op Plant zitten mensen zeker te wachten, dezelfde bejaarden die nu massaal kaarten hebben gekocht voor The Stones om naar bejaardenrock te kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
1. Dan ben je niet goed op de hoogte...
2. Op plant zitten zeker wel mensen te wachten.
3. Tip: concentreer je op wat je wel leuk vindt, want je hebt maar 4 namen genoemd van het totaal...
Ik denk niet dat veel mensen die naar Pinkpop gaan zitten te wachten op Eminem en Kanye Westquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jan Smeets ook een aversie tegen hip-hop. Eminem en Kanye West had je makkelijk kunnen boeken. Dat zijn niet bepaald niche artiesten. Als je Glastonbury kunt headlinen, dan moet je ook geschikt zijn voor Pinkpop.
Raar want Eminem heeft toch 8 jaar met enige regelmaat de hitlijsten gedomineerd in Nederland. Indrukwekkend voor een artiest waar mensen niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen die naar Pinkpop gaan zitten te wachten op Eminem en Kanye WestEminem was leuk om een keer mee te maken hoor vorig jaar op Pukkelpop en ik luister graag naar zijn Greatest Hits uit 2005 maar één keer is genoeg voor mij. Dan heb ik liever Muse oid. Kanye West vind ik al helemaal niets.
Het zou andere mensen naar Pinkpop trekken dan The Rolling Stones.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Raar want Eminem heeft toch 8 jaar met enige regelmaat de hitlijsten gedomineerd in Nederland. Indrukwekkend voor een artiest waar mensen niet op zitten te wachten.
Niet dat ik nou zo'n Stones fan ben, maar Muse vind ik nou helemaal niets. Zal wel te maken hebben dat ik als oudere Fokker een beetje in de wat oudere muziek ben blijven vasthangen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:21 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Met muse zou ik erg tevreden zijn, misschien wil dat wel zelf liever
*Arctic Monkeys...quote:
Beyoncé, Jan Smit en Frans Bauer loopt ook heel wat jaren rond in de hitlijsten, moeten die dan ook geboekt worden voor Pinkpop?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Raar want Eminem heeft toch 8 jaar met enige regelmaat de hitlijsten gedomineerd in Nederland. Indrukwekkend voor een artiest waar mensen niet op zitten te wachten.
tja als je zo kortzichtig wilt zijn, dan maak ik geen woorden meer vuil aan je onzin.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op Plant zitten mensen zeker te wachten, dezelfde bejaarden die nu massaal kaarten hebben gekocht voor The Stones om naar bejaardenrock te kijken.
Die laatste 2 zij wel aardig, al doet mij Limp Bizkit wel erg denken aan de Beastie boys van de jaren '80.quote:
Beetje laat, maar is die gast wel helemaal lekker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
'Pinkpop had ook zonder The Rolling Stones gekund'
Festivalorganisator Jan Smeets denkt dat de aankomende editie van Pinkpop ook een succes zal worden als Mick Jagger de tournee van The Rolling Stones zou afzeggen.
"Deze editie is dermate sterk dat Pinkpop ook zonder de Stones had gekund", zegt Smeets op Radio 10 in reactie op het overlijden van Jaggers vriendin L’Wren Scott.
Hij vreest niet dat de tournee wordt afgelast. "Die mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus ze heeft geen connectie met de band en alles wat erbij hoort."
Mocht de band onverhoopt wel de tournee annuleren, dan wordt John Mayer doorgeschoven als hoofdact van de eerste dag Pinkpop. Verder hekelt Smeets het "leedvermaak" op Twitter na het overlijden van Scott, vooral "het gekakel van mensen die geen kaart hebben kunnen krijgen".
Ik weet niet of het de "grap van het jaar" is, maar het is wel ironisch. De reden waarom ze dan niet zouden komen is natuurlijk verschrikkelijk, maar ergens vind ik het ook wel weer een klein beetje grappig dat ze niet komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haha iemand's vriendin heeft zich van kant gemaakt en daarom komt een grote band waar duizenden mensen zich op verheugd hadden niet.
Hi-fucking-la-risch!
Eerste twee albums van Arctic Monkeys zijn briljant, 3e iets minder, 4e nog iets minder en de vijfde (AM) daar staan voor de helft geweldige nummers op zoals de eerste 2 albums en de andere helft vind ik niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:44 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die laatste 2 zij wel aardig, al doet mij Limp Bizkit wel erg denken aan de Beastie boys van de jaren '80.
Artic monkeys (Full album AM) ben ik nu aan het luisteren, maar kan mij tot nu toe niet echt bekoren.
Hij ziet het waarschijnlijk nog zoals in 'zijn tijd'. De vrouw blijft gewoon lekker thuis zitten wachten, en hij snapt niet dat deze mevrouw blijkbaar zelf een hele carrière er op nahield en dus gewoon geen tijd om als een groupie achter de Stones aan te reizen.quote:
Ik kreeg van dat interview eerder het idee dat hij niet doorhad dat het de vriendin van Mick Jagger was. Hij leek te denken dat het alleen maar ging om een kennis ofzo. Maar het feit dat hij zo weinig op de hoogte is en zich ook niet op de hoogte brengt, is wel weer kwalijk...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij ziet het waarschijnlijk nog zoals in 'zijn tijd'. De vrouw blijft gewoon lekker thuis zitten wachten, en hij snapt niet dat deze mevrouw blijkbaar zelf een hele carrière er op nahield en dus gewoon geen tijd om als een groupie achter de Stones aan te reizen.
Een van de redenen dat die man gewoon lekker een stapje terug moet doen en niet meer interviews moet geven, 9 vd 10 keer is het complete onzin wat hij uitkraamt. Ook al met z'n 'Pinkpop zou zonder de Stones net zo'n succes zijn'.
`quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij ziet het waarschijnlijk nog zoals in 'zijn tijd'. De vrouw blijft gewoon lekker thuis zitten wachten, en hij snapt niet dat deze mevrouw blijkbaar zelf een hele carrière er op nahield en dus gewoon geen tijd om als een groupie achter de Stones aan te reizen.
Een van de redenen dat die man gewoon lekker een stapje terug moet doen en niet meer interviews moet geven, 9 vd 10 keer is het complete onzin wat hij uitkraamt. Ook al met z'n 'Pinkpop zou zonder de Stones net zo'n succes zijn'.
Dan zei hij het wat subtieler, maar inderdaad nog steeds onzin, ze trekken nu gewoon even een massa volk, maar verder lijkt er toch een redelijke teloorgang ingezet, mede ook doordat ze gewoon qua speeltijden, aankleding, en sfeer niet mee kunnen met de rest. Daar heeft hij ook ooit eens zo'n debiel interview over gegeven, eens zien of die nog te vinden isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
"Ook een succes" niet "net zo'n succes".
Dan nog is het onzin. Voor het geld van The Stones hadden ze trouwens een heel stel goede bands kunnen krijgen waarmee je ook wel een heel eind komt met de uitverkoop van het festival.
Ik vraag me al jaren af waar die man mee bezig. Hoewel het de laatste jaren wel weer beter gaat met de bands kijkt hij toch wel heel raar tegen bepaalde zaken aan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |