SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echttt he. Leg dit maar uit aan niet-Adanalilar.
Ik heb ook nooit last van de warmte in Adana.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AdanaIk hou zelfs van de warmte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
Wat is het meest vriendelijke volk ter wereld?Ik heb Ben & Jerry'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je?
Ik ook niet. Terwijl de Adanalilar puffen dat het zo warm is, loop ik lekker rond onder de zon. Kom ook altijd terug als een neger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit last van de warmte in Adana.![]()
Oh en altijd lol: Karadenizliler die Adana voor het eerst bezoeken!![]()
Same here. Ook esmer, maar na vakantie neger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl de Adanalilar puffen dat het zo warm is, loop ik lekker rond onder de zon. Kom ook altijd terug als een neger.
Ik ben al esmer van mezelf...
Ga je wel eens naar Karataş? Daar word je pas zwart.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Ook esmer, maar na vakantie neger.
Nee, wel naar yumurtalik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar Karataş? Daar word je pas zwart.Zelfs zonder te zwemmen.
Wtf?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb drie smaken. Een mini brownie en twee van die nieuwe Greek style yoghurt B&J's.
Jullie hadden dan ook niet de beste smaken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
@Borte: mijn nichtje vond de macarons ook niet echt geweldig.
Hoe smaakt de Greek style ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb drie smaken. Een mini brownie en twee van die nieuwe Greek style yoghurt B&J's.
Nee, helemaal geen izin buiten Europa voor mij dit jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oke.
Bu sene gidecenmi?
Het winkelassortiment is gewoon belabberd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook niet de beste smaken.
Een deel van Istanbul is nog wel Europa...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen izin buiten Europa voor mij dit jaar.
Citroenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook niet de beste smaken.
Ik heb spijt dat ik hem zo snel heb uitgespeeld. hhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben level 6. Nog niet zo ver. Ik neem mijn tijd vrouwe King Douchebag.
Jammer. Yoksa düğünüme beklerdim.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen izin buiten Europa voor mij dit jaar.
Wanneer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jammer. Yoksa düğünüme beklerdim.
Gelirdim valla.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jammer. Yoksa düğünüme beklerdim.
Limoncello macaron.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
CitroenCitroen ijs, Citroenmacaron, Citroenwater.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zo veel? Vaak dorst?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Over citroen gesproken, ik drink nu 2.5/3 liter water per dag met citroen erin. Mijn moeder zei dat ik moest oppassen omdat ik teveel water drink en dat slecht kon zijn of iets in die trant. Maar water met citroen is jummie.
Google even op 'watervergiftiging'.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Over citroen gesproken, ik drink nu 2.5/3 liter water per dag met citroen erin. Mijn moeder zei dat ik moest oppassen omdat ik teveel water drink en dat slecht kon zijn of iets in die trant. Maar water met citroen is jummie.
Citroenwater reinigt goed. Niks mis mee denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Volgens mij kan je erdoor juist uitdrogen. Je moet maar op internet kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Over citroen gesproken, ik drink nu 2.5/3 liter water per dag met citroen erin. Mijn moeder zei dat ik moest oppassen omdat ik teveel water drink en dat slecht
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Lemon Meringue Pie vind ik dan weer te.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
CitroenCitroen ijs, Citroenmacaron, Citroenwater.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]Te laat. Ik ben op 14 juni in Kocaeli voor een bruiloft. Althans, als ik een uitnodiging ontvang... Wanneer ik geen uitnodiging ontvang ga ik op die dag feesten in Istanbul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Belachelijk zoet. Mochten we ooit meeten, neem ik een stuk voor je mee.quote:
Ze nodigde mij uit hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Te laat. Ik ben op 14 juni in Kocaeli voor een bruiloft. Althans, als ik een uitnodiging ontvang... Wanneer ik geen uitnodiging ontvang ga ik op die dag feesten in Istanbul.![]()
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Belachelijk zoet. Mochten we ooit meeten, neem ik een stuk voor je mee.
Nu ga ik weg
hhh ja hhh dan hhh moest hhh je hhh maar hhh de hhh tijd hhh ervoor hhh nemen hhh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik hem zo snel heb uitgespeeld. hhh
Ik ben helemaal gestopt met frisdranken etc. Was echt verslaafd aan redbull hhh. En ik dronk echt helemaal geen water, dus nu heb ik mezelf voorgenomen om water te drinken.. maar dan met citroen omdat het ook veel extra positieve elementen met zich mee brengt. En ik doe het in een kan waarmee ik steeds bijschenk anders vergeet ik alsnog te drinken. hahaquote:
Ja heb ik wel eens van gehoord! Maar dat is toch als je extreem veel water consumeert? Niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Google even op 'watervergiftiging'.
En is heel lekker, vooral spa rood met citroen en mint.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Citroenwater reinigt goed. Niks mis mee denk ik.
Ja ben beetje aan het rondneuzen! Ga het denk ik maximaal op 2 liter houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij kan je erdoor juist uitdrogen. Je moet maar op internet kijken.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
hhh ja hhh dan hhh moest hhh je hhh maar hhh de hhh tijd hhh ervoor hhh nemen hhh.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Klinkt alsof je flink moet rochelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Dan ben je eigenlijk al te laat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja wat ik bedoelde was dat als je drinkt omdat je dorst hebt, het naar mijn weten geen kwaad kan. Je doet gewoon waar je lichaam behoefte aan heeft. Maar ik zou niet heel veel meer gaan drinken dan wat aanbevolen is als je daar verder ook geen behoefte aan hebt..
Ik moet echt overdreven vaak plassen wanneer ik water drink zonder dat ik dorst heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk al te laat.
Oh nee! Ik drink niet als ik merk dat ik vol zit of geen zin heb, gewoon heletijd slokken. Voel me er ook beter door nu ik meer water drinkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja wat ik bedoelde was dat als je drinkt omdat je dorst hebt, het naar mijn weten geen kwaad kan. Je doet gewoon waar je lichaam behoefte aan heeft. Maar ik zou niet heel veel meer gaan drinken dan wat aanbevolen is als je daar verder ook geen behoefte aan hebt..
Wanneer je dorst hebt, dan ben je al gedehydrateerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet echt overdreven vaak plassen wanneer ik water drink zonder dat ik dorst heb.
Ik houd gewoon mij plas in de gaten. Daaraan zie ik wel of ik genoeg drink of niet.
Misschien, maar mij plas ziet er goed uit. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer je dorst hebt, dan ben je al gedehydrateerd.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klinkt alsof je flink moet rochelen.
Het hoeft ook geen probleem te zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien, maar mij plas ziet er goed uit. Dus ik zie het probleem niet.
Ijskoude limonata op een warme zonnige dag bij een kraampje drinken...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik eet in Turkije ook een stuk meer fruit. Bijna overal waar je komt, krijg je het ook aangeboden. Zure kersen, zowel vrucht als sap, is heerlijk verfrissend in die hitte.
Hier in Nederland heb ik vaak niet echt zin.
Thirstyyy allesss woooowwwquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn flesje water is al bijna leegnet gevuld alles wooww
Was ik ook. Maar dit is een andere soort. Het is B&J's maar gemaakt met yoghurtijs. Proberen waard, niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht dat je zei uitgekeken te zijn op B&J, Borte?
Slush puppy?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kent dit nietttt
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was ik ook. Maar dit is een andere soort. Het is B&J's maar gemaakt met yoghurtijs. Proberen waard, niet?
Ik mis iets in mijn levenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sorbet
Zeg dat dan...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sorbet
Is gewoon verkrijgbaar in de super, darlink.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik mis iets in mijn leven!!!
Ik heb mijn bril niet op...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch duidelijk te zien op het plaatje!
In sha Allah!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.Hopelijk word ik niet ziek!
Wa? Wut? For real?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is gewoon verkrijgbaar in de super, darlink.
Bicibici bedoel je.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
Shaved Ice is ook lekker. :3
[ afbeelding ]
Yes, yes, for real. Iedere supermarkt verkoopt het.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wa? Wut? For real?
[ afbeelding ]
Laat jan al je zweet weg likken, helpt volgens sommige mensen,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.Hopelijk word ik niet ziek!
SPOILER: Sommige mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik weet al wat ik met mijn studiefinanciering ga doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes, yes, for real. Iedere supermarkt verkoopt het.
Zelfs B&J's had ooit een sorbetversie, maar nu kom ik die nergens meer tegen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik met mijn studiefinanciering ga doen!
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bicibici bedoel je.
[ afbeelding ]
Hoe zou jij sorbets beschrijven (als smaak in je mond)?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfs B&J's had ooit een sorbetversie, maar nu kom ik die nergens meer tegen..
Her biji sorbetijs..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...
Ik ben niet goed met woorden, sorry.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoe zou jij sorbets beschrijven (als smaak in je mond)?
pisi pisiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...
Verkopen ze sorbets bij de mac?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met woorden, sorry.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Verkopen ze sorbets bij de mac?
En morgen is het zondagquote:
Dan ren je toch gewoon naar de dichtstbijzijnde grote stad waar de winkels ook op zondag zijn geopend?quote:
Omg zelfs hier zijn de supermarkten open op zondag.quote:
Wij hebben maar één supermarkt open op zondag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg zelfs hier zijn de supermarkten open op zondag.![]()
Ah die tijden dat je op zondag niet naar de supermarkt kon..
Is dat jouw hand?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kent dit nietttt
Wij hebben hier 5 supermarkten in totaal en alle 5 zijn open op zondag. Zelfs de Aldi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben maar één supermarkt open op zondag.Van de 10 ofzo.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben hier 5 supermarkten in totaal en alle 5 zijn open op zondag. Zelfs de Aldi.
Ergens in Limboland.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nu ben ik wel benieuwd waar jij woont.
meh. valt mee. Bij deze kwamen de union cutting ninjas:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
So much feels voor een zaterdagavond. Jeeeeeeetje.![]()
Vieze leugenaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een schattig dorp waar ze met een enorm accent spreken.
GA NIET KIJKEN KAN NIET HANDELEN.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
meh. valt mee. Bij deze kwamen de union cutting ninjas:
of deze:
of:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha-ha. En dan lachen ze ons uit terwijl ze niet eens fatsoenlijke supermarkten hebben. haha
Groenappeltje v5.0quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef Arcadia het volgende:
Wat een leugenaar is die Borte.
http://www.avcisayfamiz.com/forum/index.php?topic=37838.0
Ik snap niet wat er mis mee is, maar goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Just asking, kon beter vragen of jij die foto hebt genomen.
Als je reactie van mij onder die foto had gelezen had je het ook wel doorgehad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef Arcadia het volgende:
Wat een leugenaar is die Borte.
http://www.avcisayfamiz.com/forum/index.php?topic=37838.0
Ja, absoluut. Sterker nog, het centrum van ons dorp is ooit verkozen tot beste binnenstad van NL.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je vindt dat je in een schattig dorpje woont?
*proest*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Sterker nog, het centrum van ons dorp is ooit verkozen tot beste binnenstad van NL.
Ja maar je zei "toevallig komt die foto uit onze stad", dus toevallig dat jij die daar hebt getrokken of dat je een foto vond die toevallig in jouw stad is genomen? Ik zag geen duidelijke ontkenning.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je reactie van mij onder die foto had gelezen had je het ook wel doorgehad.
Laatste dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja maar je zei "toevallig komt die foto uit onze stad", dus toevallig dat jij die daar hebt getrokken of dat je een foto vond die toevallig in jouw stad is genomen? Ik zag geen duidelijke ontkenning.
Huehuehueheuquote:
Kan je daar wakeboarden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Die man in het begin van dit filmpje was mijn sportleraar op de Middelbare.
My bad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat je fake bent?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan je daar wakeboarden?
Tijd voor een bedrijfsuitje in dat schattige dorpje.
Fake parfume. Wie heeft dat niet?quote:
Ik gebruik geen parfum..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Fake parfume. Wie heeft dat niet?
Ben jij zo wild in bed, ja?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kom dan. Ik maak je helemaal kapot dood
Ook geen deo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ja, maar jouw stad is vast niet zo tof als ons dorp.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Wojo, toeristisch filmpje en al.Wij hebben trouwens maar 10.000 inwoners meer en wij zijn een stad.
Ik draai best veel ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ben jij zo wild in bed, ja?
Ik ga serieus een balletje opgooien om het bedrijfsfeest in Limboland te houden. 1200 mensen uit het hele land naar Limboland...quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ook geen deo?
Nope. Bleef vorige keer vriend hier logeren en vroeg of ik deo had dat hij kon gebruiken. Kon niet geloven dat ik geen deo had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, joh! Dat doe ik ook vaak. En soms heb ik geen gevoel in mijn armen wanneer ik wakker word. Creepy!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik draai best veel ja.
Ik slaap trouwens graag op mijn buik. Ik ben volgens mij de enige die dit doet.
Ik krijg last van mijn nek wanneer ik op mijn buik slaap.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik draai best veel ja.
Is het nou zeker dat die twee (CHP / Gülen) elkaar steunen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik erger vind is dat ze dat jongetje nu ook plaatsen in dat plaatje van Gulen als middel van propaganda
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar jouw stad is vast niet zo tof als ons dorp.
Ik slaap op mijn rechterarm en buik halfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee, joh! Dat doe ik ook vaak. En soms heb ik geen gevoel in mijn armen wanneer ik wakker word. Creepy!
Dat hebben ze in dat schattige dorpje ook niet hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, daarom.Wij hebben niet eens een treinstation, terwijl een flutdorpje iets verderop dat wel heeft.
Wat dat kan ons dorp niet eens aan man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga serieus een balletje opgooien om het bedrijfsfeest in Limboland te houden. 1200 mensen uit het hele land naar Limboland...
Dat heb ik nogsteeds. Zelfs wanneer het 30+ moet er een deken over mij heen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik slaap op mijn rechterarm en buik half. Vroeger wikkelde ik mezelf in en sliep als een eskimo omdat ik een angst had ontwikkeld voor muggen(beten).
Haha same here. Wij hebben ook geen treinstation, maar het dorpje dat aan mijn dorp grenst heeft het wel. Officieel hoort het er ook bij. Maar voor mij is het geen probleem, aangezien ik er 5 minuten vanaf woon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, daarom.Wij hebben niet eens een treinstation, terwijl een flutdorpje iets verderop dat wel heeft.
Hoe kun je daar nu last van krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik krijg last van mijn nek wanneer ik op mijn buik slaap.
Slecht gebruik maken van een kussenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu last van krijgen?
"Hebben we die Nederlanders weer...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat dat kan ons dorp niet eens aan man.
Treinstation is 20 km ver vanaf mijn huisquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha same here. Wij hebben ook geen treinstation, maar het dorpje dat aan mijn dorp grenst heeft het wel. Officieel hoort het er ook bij. Maar voor mij is het geen probleem, aangezien ik er 5 minuten vanaf woon.
Zou het niet weten. Waarschijnlijk wel aangezien het gewoon letterlijk staat op de website van Zamanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zeker dat die twee (CHP / Gülen) elkaar steunen?
Politiek is één pot nat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Waarschijnlijk wel aangezien het gewoon letterlijk staat op de website van Zaman?
Jij rent toch met gemak naar het treinstation?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Treinstation is 20 km ver vanaf mijn huis
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat heb ik nogsteeds. Zelfs wanneer het 30+ moet er een deken over mij heen.
Waarschijnlijk zijn de meesten al gestorven als baby.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik draai best veel ja.
Een fleece deken is voor mij wel voldoende (lees: een must) bij zulke temperaturen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat heb ik nogsteeds. Zelfs wanneer het 30+ moet er een deken over mij heen.
Als het maar mijn lichaampje bedekt*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een fleece deken is voor mij wel voldoende (lees: een must) bij zulke temperaturen.
"Dr." Julisquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de meesten al gestorven als baby.
http://www.veiligheid.nl/tips-en-advies/wiegendood
Wedden dat ze dat ook niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaar "Dr". Julis en niet Dr. Julis.
Ik probeer altijd op mijn rechterzij in slaap te vallen, maar dat lukt niet zo goedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de meesten al gestorven als baby.
http://www.veiligheid.nl/tips-en-advies/wiegendood
Zo'n gevoel had ik al na dat dershane-gebeurenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zeker dat die twee (CHP / Gülen) elkaar steunen?
quote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef Julis het volgende:
[..]
De Gülen-beweging had in november aangekondigd dat ze niet van plan waren om een politieke partij te stichten.
"Gülen movement rules out forming political party now or in future" - Hurriyet Daily News.
Ik denk eerder dat de Gülen-beweging een andere partij gaat steunen, een partij die de privéscholen wél wil behouden.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan de CHP.
De vice-voorzitter(?) van CHP had laatst nog een bezoek gebracht aan een Gülenorganisatie in de VS voor meer 'eenheid'.
Maar hij zei ook:
[..]
Bron
Maar goed, ik vind het moeilijk om te zeggen met welke partij het zou kunnen werken.
En ik geef mezelf een sponsbeurt in de wc van schoolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij rent toch met gemak naar het treinstation?
Ze zit stiekem te giechelen in haar kamerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat ook niet leuk vindt.
Ja, gewoon dagelijks naar school rennen en daar douchen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En ik geef mezelf een sponsbeurt in de wc van school
Oh ze doet gewoon bescheiden dus tssquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ze zit stiekem te giechelen in haar kamer
Dan heeft ze pech.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat ook niet leuk vindt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik probeer altijd op mijn rechterzij in slaap te vallen, maar dat lukt niet zo goed
WAT LUL JIJ. Ik lach niet eens. Yavuz, bevestig mijn bericht, ik kijk koudbloedig naar het scherm.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ze zit stiekem te giechelen in haar kamer
En daarna slapen bij de verzorging afdelingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, gewoon dagelijks naar school rennen en daar douchen.
Zozo, het is wel duidelijk wie de baas is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef Julis het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ. Ik lach niet eens. Yavuz, bevestig mijn bericht, ik kijk koudbloedig naar het scherm.
Same. Van mijn opa en oma kregen 2 zoontjes de wiegdood. Dus bij het derde zoontje lieten ze het licht aanstaan. Mijn oom heeft nooit echt kunnen wennen aan het slapen in het donkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet altijd een zware deken over mij heen hebben, kan niet slapen zonder dat er iets op mij drukt.
Wat zei jij? Negerzoen op mijn neus? Speeksel met tandpasta op mijn kleren?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef Julis het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ. Ik lach niet eens. Yavuz, bevestig mijn bericht, ik kijk koudbloedig naar het scherm.
Met een beetje geluk voor je werkt er op die afdeling een leuke verpleegkundige.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En daarna slapen bij de verzorging afdeling![]()
Terwijl mijn ouders denken dat ik hard aan het leren ben
Ik heb al een waifuh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een beetje geluk voor je werkt er op die afdeling een leuke verpleegkundige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Handig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Same. Van mijn opa en oma kregen 2 zoontjes de wiegdood. Dus bij het derde zoontje lieten ze het licht aanstaan. Mijn oom heeft nooit echt kunnen wennen aan het slapen in het donker
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet altijd een zware deken over mij heen hebben, kan niet slapen zonder dat er iets op mij drukt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb al een waifuh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is onderzoek waardig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou dit gedrag erfelijk (dus genetisch) zijn?
Bij mij ook. Heb een keer in Turkije een klok moeten laten weghalen uit de logeerkamerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mij moet het doodstil zijn als ik slaap. Vraag me af wat ik later ga doen als ik een snurkende echtgenoot heb.
Moet je nooit met zG nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mij moet het doodstil zijn als ik slaap. Vraag me af wat ik later ga doen als ik een snurkende echtgenoot heb.
Als ik op mijn rechteroor slaap, dan hoor ik al zo goed als niets meer...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mij moet het doodstil zijn als ik slaap.
Ervoor zorgen dat je nooit met die persoon bent getrouwd?quote:Vraag me af wat ik later ga doen als ik een snurkende echtgenoot heb.
Pussyquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij mij ook. Heb een keer in Turkije een klok moeten laten weghalen uit de logeerkamer
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ken er wel paar, maar ze kunnen anime niet waarderen. Dan houd het al snel op, heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Een oom van me is horlogemaker en heeft thuis een hele verzameling klokken..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij mij ook. Heb een keer in Turkije een klok moeten laten weghalen uit de logeerkamer
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb al een waifuh.
Jij hebt een vriendin? Ben ik de enige hier zonder of wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, bedankt vandaag nog man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Speeksel met tandpasta op mijn kleren?
Echt he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin? Ben ik de enige hier zonder of wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee joh, ik heb nog nooit een vriendin gehad!
Ik wou je alleen bang maken, het was niet meer onder mijn controle dat ik moest lachenquote:
Leefde hier een oudje in de buurt, die sinds kort naar een bejaardetehuis is gegaan. Haar huis zat ook vol met klokken. Dan gaan al die klokken in 1 keer af. Daar word je echt gek vanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een oom van me is horlogemaker en heeft thuis een hele verzameling klokken..
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]nee joh, ik heb nog nooit een vriendin gehad!
Jij hebt inderdaad nooit één vriendin gehad. Jij hebt altijd meerdere vriendinnen gehad. Jij vieze player.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter verduidelijking, nog nooit één of meerdere vriendinnen gehad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad nooit één vriendin gehad. Jij hebt altijd meerdere vriendinnen gehad. Jij vieze player.
Look who's talking...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad nooit één vriendin gehad. Jij hebt altijd meerdere vriendinnen gehad. Jij vieze player.
Waarom noem je mij nou een playerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]nee joh, ik heb nog nooit een vriendin gehad!
Leugenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, echt nietquote:
Vraag mijn zusquote:
Ik tel bij deze habbo hotel, runescape en internet vriendinnen niet mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan heb je tegen mij gelogen op de meet..
Je vergeet de persoon die tegenover je zat op de meet...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, de grootste player die ik ken is toch Sylvesterrr.
Dat was ze volgens jou ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik tel bij deze habbo hotel, runescape en internet vriendinnen niet mee.
Oooooeeeehquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan heb je tegen mij gelogen op de meet..
Ik praat meer dan ik aan kan om niet wanhopig over te komenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was ze volgens jou ook niet.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om vriendje te worden, of om te stoppen met stalken.
Vriendjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om vriendje te worden, of om te stoppen met stalken.
Ik ben gewoon, ik.quote:
Nee, je was serieus. Het had niet lang geduurd volgens mij door iets wat zij had gedaan.. Maar Turq is mijn getuige.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik praat meer dan ik aan kan om niet wanhopig over te komen!
Moet je flink denken voordat je slaapt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan niet meer slapen zonder zware denken en ASMR..
Oh en iets waar ik ook een hekel aan heb is het geluid van de verwarming. Mijn slaapgebrek deze winter kwam mede daardoor. Nu het warmer is en de verwarming uitstaat slaap ik opeens een stuk beter..
Ja, dat ook. ADHD enzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet je flink denken voordat je slaapt?
Dat één uur gebeurenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je was serieus. Het had niet lang geduurd volgens mij door iets wat zij had gedaan.. Maar Turq is mijn getuige.
Wie bedoel je? Weiss?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je vergeet de persoon die tegenover je zat op de meet...
Wat heb ik allemaal gemist joh?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je was serieus. Het had niet lang geduurd volgens mij door iets wat zij had gedaan.. Maar Turq is mijn getuige.
Is dat zo Kubi poepie?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaren geleden, toen ik nog een Runescape fan was.quote:
uhuhquote:
Omdat men zijn eigen geluk moet zoeken en niet wachten totdat het voor zijn deur staatquote:
Douchebags met een vuilniszak om?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
uhuh
Maar serieus, dat jullie mij een player noemen...Ik ben benieuwd hoe jullie 'echte' players noemen...
Haha jij, Juul en zarGon liepen achter. Dit hebben jullie allemaal gemist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb ik allemaal gemist joh?
Hoezo zou ik, volgens mij gaat het over dat ik medelijden had en geen nee kon zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cuush binnen een uur. Je hebt haar wel gebitchslapt hoop ik.
Wat voor ASMR volg?luister?kijk? je dan voor het slapen..? Ben daar wel geïnteresseerd naar eigenlijk..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat ook. ADHD enzo.
HAHA. Zware DEKEN.
Jonge, ik kan zarGon beter dan ieder meid die ik heb ontmoetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo leer je je broertje nog kennen hè?
Ik snap het niet meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoezo zou ik, volgens mij gaat het over dat ik medelijden had en geen nee kon zeggen.
Maar kwam er al snel genoeg achter dat het een wanhoop daad was. tho.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Douchebags met een vuilniszak om?
1 glas wijn toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.
Neyse laat maar. Volgens mij had ik te veel wijntjes op ofzo.
Dit beeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom vinden jullie dat ik een player ben? Ik ben echt benieuwd naar welk beeld jullie van mij hebben...
Als iets onduidelijk is DM, kan ik vrijer sprekenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.
Neyse laat maar. Volgens mij had ik te veel wijntjes op ofzo.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom vinden jullie dat ik een player ben? Ik ben echt benieuwd naar welk beeld jullie van mij hebben...
Ik merk het.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha jij, Juul en zarGon liepen achter. Dit hebben jullie allemaal gemist.
Grrrrrquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha jij, Juul en zarGon liepen achter. Dit hebben jullie allemaal gemist.
Er zijn zoveel ASMR filmpjes. Maar deze week kijk ik vooral deze voor het slapen:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor ASMR volg?luister?kijk? je dan voor het slapen..? Ben daar wel geïnteresseerd naar eigenlijk..
Nee, dat wist ik wel, dat het niet super serieus was of dat je het niet echt een relatie kon/kan noemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als iets onduidelijk is DM, kan ik vrijer spreken![]()
Maar zoals ik eerder zei nog nooit een echte, meerdere, serieuze relatie(s) gehad.
En nu weer over Sylvesterrr en zG
Yari yolda? Kom op... We hadden net een maand relatie ofzo...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meisje dat al trouwplannen aan het maken was yari yolda achterlaten bijvoorbeeld...
Alles behalve een player tho,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom stop je mij dan in zo'n moeilijke positiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik wel, dat het niet super serieus was of dat je het niet echt een relatie kon/kan noemen.
Nu niet en in de toekomst ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alles behalve een player tho,
Jij kon mijn liefde niet eens aan
Heb je het bijgehouden?quote:
Dat doen vrouwen graag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom stop je mij dan in zo'n moeilijke positie
Beetje geruis ghehe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn zoveel ASMR filmpjes. Maar deze week kijk ik vooral deze voor het slapen:
Ik plak wel altijd een stikkertje op haar mond omdat het lip likken mij kapot irriteert.
Ik ben echt zo'n moeilijk mens.![]()
Omdat ik nog niet klaar was met jou.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom stop je mij dan in zo'n moeilijke positie
Als ik echt moe ben heeft dit bijna hetzelfde effect als een echte massage bij mij. Tintelgevoel enzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje geruis ghehe.Echt bijzonder..
Komt wel schatjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu niet en in de toekomst ook niet.
Doet mijn zus nooit thoquote:
Ke? *doet deken over hoofd*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet klaar was met jou.
Meh. ik krijg het er een beetje benauwd van ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik echt moe ben heeft dit bijna hetzelfde effect als een echte massage bij mij. Tintelgevoel enzo.
Nee, maar ik denk dat ik het wel even kan nakijken. Ik heb het bonnetje nog wel ergens..quote:
Van shotjes word ik niet echt dronken.quote:Maar ik was sarcastisch haha. Er is sowieso echt meer nodig om mij dronken te krijgen.
Ze probeerden mij dronken te krijgen in Polen. Na tig shots kon ik niet meer rechtop lopen, maar ik wist precies wat ik deed. Mijn lichaam mag dan weg zijn, mijn mind is intact.
Je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ke? *doet deken over hoofd*
Aluminium hoedje!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel.
Ik val ook in slaap wanneer ik naar die filmpjes kijk. Uit verveling...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik echt moe ben heeft dit bijna hetzelfde effect als een echte massage bij mij. Tintelgevoel enzo.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik het wel even kan nakijken. Ik heb het bonnetje nog wel ergens..
[..]
Van shotjes word ik niet echt dronken.
Nou ja dat is niet het effect dat ik ervaar, maar dat je in slaap valt is toch positief? Het helpt je iig van je insomnia af.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik val ook in slaap wanneer ik naar die filmpjes kijk. Uit verveling...
Ik val in slaap terwijl ik een beetje door 9gag scrollquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik val ook in slaap wanneer ik naar die filmpjes kijk. Uit verveling...
Er zijn ook andere ASMR filmpjes. Grabbelen in spullen enzo...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. ik krijg het er een beetje benauwd van ofzo.
Ik ben nooit dronken geweest. Wel enkele keren een blackout gehad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Wat maakt jou dan wel dronken?
Bij mij ligt het niet aan de drank, maar aan het percentage alcohol dat ik binnenkrijg.
Nooit dronken maar wel blackout? Dan ben je blijkbaar wel dronken geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken geweest. Wel enkele keren een blackout gehad.![]()
Vraag mij af hoe het is om dronken te zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken geweest. Wel enkele keren een blackout gehad.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yari yolda? Kom op... We hadden net een maand relatie ofzo...
Dat is ook weer. Ik ken de details natuurlijk niet, maar ik had het idee dat je haar hoop had gegeven en zij daarom voorstelde haar ouders te ontmoeten en dat jij toen afhaakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik dronken ben geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nooit dronken maar wel blackout? Dan ben je blijkbaar wel dronken geweest.
sjaak afhaak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook weer. Ik ken de details natuurlijk niet, maar ik had het idee dat je haar hoop had gegeven en zij daarom voorstelde haar ouders te ontmoeten en dat jij toen afhaakte.
Zij heeft zoveel filmpjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn ook andere ASMR filmpjes. Grabbelen in spullen enzo...
Een blackout is toch wel een teken van een dronkenheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik dronken ben geweest.
I challenge you to a duelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
sjaak afhaak.
Dat doe je beter niet bij mij, anders zwaait er wat.
Er zijn nog tig andere kanalen. Thank god for ASMR, echt waar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zij heeft zoveel filmpjesen meerdere kanalen ook. Moet goed op zoek gaan ja.
Nah, geen kater. Zoveel drink ik niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een blackout is toch wel een teken van een dronkenheid.
Heb je weleens last van een kater? Ik heb nooit hoofdpijn maar ben altijd ongelofelijk moe de volgende dag.
'Nog nooit dronken geweest'quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ging eens naar een feestje met een paar pakken appselsap. De volgende ochtend waren die pakken nog ongeopend en kon ik me niks herinneren van de hele nacht...
Tonight I will use my joker.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
I challenge you to a duel
[ afbeelding ]
Juist om haar geen hoop te geven heb ik er een punt achtergezet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook weer. Ik ken de details natuurlijk niet, maar ik had het idee dat je haar hoop had gegeven en zij daarom voorstelde haar ouders te ontmoeten en dat jij toen afhaakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |