Bij mij ook. Heb een keer in Turkije een klok moeten laten weghalen uit de logeerkamerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mij moet het doodstil zijn als ik slaap. Vraag me af wat ik later ga doen als ik een snurkende echtgenoot heb.
Moet je nooit met zG nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mij moet het doodstil zijn als ik slaap. Vraag me af wat ik later ga doen als ik een snurkende echtgenoot heb.
Als ik op mijn rechteroor slaap, dan hoor ik al zo goed als niets meer...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mij moet het doodstil zijn als ik slaap.
Ervoor zorgen dat je nooit met die persoon bent getrouwd?quote:Vraag me af wat ik later ga doen als ik een snurkende echtgenoot heb.
Pussyquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij mij ook. Heb een keer in Turkije een klok moeten laten weghalen uit de logeerkamer
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ken er wel paar, maar ze kunnen anime niet waarderen. Dan houd het al snel op, heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Een oom van me is horlogemaker en heeft thuis een hele verzameling klokken..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij mij ook. Heb een keer in Turkije een klok moeten laten weghalen uit de logeerkamer
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb al een waifuh.
Jij hebt een vriendin? Ben ik de enige hier zonder of wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, bedankt vandaag nog man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Speeksel met tandpasta op mijn kleren?
Echt he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin? Ben ik de enige hier zonder of wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee joh, ik heb nog nooit een vriendin gehad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik wou je alleen bang maken, het was niet meer onder mijn controle dat ik moest lachenquote:
Leefde hier een oudje in de buurt, die sinds kort naar een bejaardetehuis is gegaan. Haar huis zat ook vol met klokken. Dan gaan al die klokken in 1 keer af. Daar word je echt gek vanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een oom van me is horlogemaker en heeft thuis een hele verzameling klokken..
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]nee joh, ik heb nog nooit een vriendin gehad!
Jij hebt inderdaad nooit één vriendin gehad. Jij hebt altijd meerdere vriendinnen gehad. Jij vieze player.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter verduidelijking, nog nooit één of meerdere vriendinnen gehad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad nooit één vriendin gehad. Jij hebt altijd meerdere vriendinnen gehad. Jij vieze player.
Look who's talking...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad nooit één vriendin gehad. Jij hebt altijd meerdere vriendinnen gehad. Jij vieze player.
Waarom noem je mij nou een playerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]nee joh, ik heb nog nooit een vriendin gehad!
Leugenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, echt nietquote:
Vraag mijn zusquote:
Ik tel bij deze habbo hotel, runescape en internet vriendinnen niet mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan heb je tegen mij gelogen op de meet..
Je vergeet de persoon die tegenover je zat op de meet...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, de grootste player die ik ken is toch Sylvesterrr.
Dat was ze volgens jou ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik tel bij deze habbo hotel, runescape en internet vriendinnen niet mee.
Oooooeeeehquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan heb je tegen mij gelogen op de meet..
Ik praat meer dan ik aan kan om niet wanhopig over te komenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was ze volgens jou ook niet.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om vriendje te worden, of om te stoppen met stalken.
Vriendjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om vriendje te worden, of om te stoppen met stalken.
Ik ben gewoon, ik.quote:
Nee, je was serieus. Het had niet lang geduurd volgens mij door iets wat zij had gedaan.. Maar Turq is mijn getuige.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik praat meer dan ik aan kan om niet wanhopig over te komen!
Moet je flink denken voordat je slaapt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan niet meer slapen zonder zware denken en ASMR..
Oh en iets waar ik ook een hekel aan heb is het geluid van de verwarming. Mijn slaapgebrek deze winter kwam mede daardoor. Nu het warmer is en de verwarming uitstaat slaap ik opeens een stuk beter..
Ja, dat ook. ADHD enzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet je flink denken voordat je slaapt?
Dat één uur gebeurenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je was serieus. Het had niet lang geduurd volgens mij door iets wat zij had gedaan.. Maar Turq is mijn getuige.
Wie bedoel je? Weiss?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je vergeet de persoon die tegenover je zat op de meet...
Wat heb ik allemaal gemist joh?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je was serieus. Het had niet lang geduurd volgens mij door iets wat zij had gedaan.. Maar Turq is mijn getuige.
Is dat zo Kubi poepie?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaren geleden, toen ik nog een Runescape fan was.quote:
uhuhquote:
Omdat men zijn eigen geluk moet zoeken en niet wachten totdat het voor zijn deur staatquote:
Douchebags met een vuilniszak om?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
uhuh
Maar serieus, dat jullie mij een player noemen...Ik ben benieuwd hoe jullie 'echte' players noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |