Wedden dat ze dat ook niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaar "Dr". Julis en niet Dr. Julis.
Ik probeer altijd op mijn rechterzij in slaap te vallen, maar dat lukt niet zo goedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de meesten al gestorven als baby.
http://www.veiligheid.nl/tips-en-advies/wiegendood
Zo'n gevoel had ik al na dat dershane-gebeurenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zeker dat die twee (CHP / Gülen) elkaar steunen?
quote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef Julis het volgende:
[..]
De Gülen-beweging had in november aangekondigd dat ze niet van plan waren om een politieke partij te stichten.
"Gülen movement rules out forming political party now or in future" - Hurriyet Daily News.
Ik denk eerder dat de Gülen-beweging een andere partij gaat steunen, een partij die de privéscholen wél wil behouden.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan de CHP.
De vice-voorzitter(?) van CHP had laatst nog een bezoek gebracht aan een Gülenorganisatie in de VS voor meer 'eenheid'.
Maar hij zei ook:
[..]
Bron
Maar goed, ik vind het moeilijk om te zeggen met welke partij het zou kunnen werken.
En ik geef mezelf een sponsbeurt in de wc van schoolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij rent toch met gemak naar het treinstation?
Ze zit stiekem te giechelen in haar kamerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat ook niet leuk vindt.
Ja, gewoon dagelijks naar school rennen en daar douchen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En ik geef mezelf een sponsbeurt in de wc van school
Oh ze doet gewoon bescheiden dus tssquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ze zit stiekem te giechelen in haar kamer
Dan heeft ze pech.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat ook niet leuk vindt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik probeer altijd op mijn rechterzij in slaap te vallen, maar dat lukt niet zo goed
WAT LUL JIJ. Ik lach niet eens. Yavuz, bevestig mijn bericht, ik kijk koudbloedig naar het scherm.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ze zit stiekem te giechelen in haar kamer
En daarna slapen bij de verzorging afdelingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, gewoon dagelijks naar school rennen en daar douchen.
Zozo, het is wel duidelijk wie de baas is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef Julis het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ. Ik lach niet eens. Yavuz, bevestig mijn bericht, ik kijk koudbloedig naar het scherm.
Same. Van mijn opa en oma kregen 2 zoontjes de wiegdood. Dus bij het derde zoontje lieten ze het licht aanstaan. Mijn oom heeft nooit echt kunnen wennen aan het slapen in het donkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet altijd een zware deken over mij heen hebben, kan niet slapen zonder dat er iets op mij drukt.
Wat zei jij? Negerzoen op mijn neus? Speeksel met tandpasta op mijn kleren?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef Julis het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ. Ik lach niet eens. Yavuz, bevestig mijn bericht, ik kijk koudbloedig naar het scherm.
Met een beetje geluk voor je werkt er op die afdeling een leuke verpleegkundige.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En daarna slapen bij de verzorging afdeling![]()
Terwijl mijn ouders denken dat ik hard aan het leren ben
Ik heb al een waifuh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een beetje geluk voor je werkt er op die afdeling een leuke verpleegkundige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Handig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Same. Van mijn opa en oma kregen 2 zoontjes de wiegdood. Dus bij het derde zoontje lieten ze het licht aanstaan. Mijn oom heeft nooit echt kunnen wennen aan het slapen in het donker
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet altijd een zware deken over mij heen hebben, kan niet slapen zonder dat er iets op mij drukt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb al een waifuh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is onderzoek waardig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou dit gedrag erfelijk (dus genetisch) zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |