quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ook geen deo?
Nope. Bleef vorige keer vriend hier logeren en vroeg of ik deo had dat hij kon gebruiken. Kon niet geloven dat ik geen deo had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, joh! Dat doe ik ook vaak. En soms heb ik geen gevoel in mijn armen wanneer ik wakker word. Creepy!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik draai best veel ja.
Ik slaap trouwens graag op mijn buik. Ik ben volgens mij de enige die dit doet.
Ik krijg last van mijn nek wanneer ik op mijn buik slaap.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik draai best veel ja.
Is het nou zeker dat die twee (CHP / Gülen) elkaar steunen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik erger vind is dat ze dat jongetje nu ook plaatsen in dat plaatje van Gulen als middel van propaganda
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar jouw stad is vast niet zo tof als ons dorp.
Ik slaap op mijn rechterarm en buik halfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee, joh! Dat doe ik ook vaak. En soms heb ik geen gevoel in mijn armen wanneer ik wakker word. Creepy!
Dat hebben ze in dat schattige dorpje ook niet hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, daarom.Wij hebben niet eens een treinstation, terwijl een flutdorpje iets verderop dat wel heeft.
Wat dat kan ons dorp niet eens aan man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga serieus een balletje opgooien om het bedrijfsfeest in Limboland te houden. 1200 mensen uit het hele land naar Limboland...
Dat heb ik nogsteeds. Zelfs wanneer het 30+ moet er een deken over mij heen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik slaap op mijn rechterarm en buik half. Vroeger wikkelde ik mezelf in en sliep als een eskimo omdat ik een angst had ontwikkeld voor muggen(beten).
Haha same here. Wij hebben ook geen treinstation, maar het dorpje dat aan mijn dorp grenst heeft het wel. Officieel hoort het er ook bij. Maar voor mij is het geen probleem, aangezien ik er 5 minuten vanaf woon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, daarom.Wij hebben niet eens een treinstation, terwijl een flutdorpje iets verderop dat wel heeft.
Hoe kun je daar nu last van krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik krijg last van mijn nek wanneer ik op mijn buik slaap.
Slecht gebruik maken van een kussenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu last van krijgen?
"Hebben we die Nederlanders weer...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat dat kan ons dorp niet eens aan man.
Treinstation is 20 km ver vanaf mijn huisquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha same here. Wij hebben ook geen treinstation, maar het dorpje dat aan mijn dorp grenst heeft het wel. Officieel hoort het er ook bij. Maar voor mij is het geen probleem, aangezien ik er 5 minuten vanaf woon.
Zou het niet weten. Waarschijnlijk wel aangezien het gewoon letterlijk staat op de website van Zamanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou zeker dat die twee (CHP / Gülen) elkaar steunen?
Politiek is één pot nat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Waarschijnlijk wel aangezien het gewoon letterlijk staat op de website van Zaman?
Jij rent toch met gemak naar het treinstation?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Treinstation is 20 km ver vanaf mijn huis
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat heb ik nogsteeds. Zelfs wanneer het 30+ moet er een deken over mij heen.
Waarschijnlijk zijn de meesten al gestorven als baby.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik draai best veel ja.
Een fleece deken is voor mij wel voldoende (lees: een must) bij zulke temperaturen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat heb ik nogsteeds. Zelfs wanneer het 30+ moet er een deken over mij heen.
Als het maar mijn lichaampje bedekt*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een fleece deken is voor mij wel voldoende (lees: een must) bij zulke temperaturen.
"Dr." Julisquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de meesten al gestorven als baby.
http://www.veiligheid.nl/tips-en-advies/wiegendood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |