Ik mis iets in mijn levenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sorbet
Zeg dat dan...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sorbet
Is gewoon verkrijgbaar in de super, darlink.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik mis iets in mijn leven!!!
Ik heb mijn bril niet op...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch duidelijk te zien op het plaatje!
In sha Allah!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.Hopelijk word ik niet ziek!
Wa? Wut? For real?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is gewoon verkrijgbaar in de super, darlink.
Bicibici bedoel je.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
Shaved Ice is ook lekker. :3
[ afbeelding ]
Yes, yes, for real. Iedere supermarkt verkoopt het.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wa? Wut? For real?
[ afbeelding ]
Laat jan al je zweet weg likken, helpt volgens sommige mensen,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.Hopelijk word ik niet ziek!
SPOILER: Sommige mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik weet al wat ik met mijn studiefinanciering ga doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes, yes, for real. Iedere supermarkt verkoopt het.
Zelfs B&J's had ooit een sorbetversie, maar nu kom ik die nergens meer tegen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik met mijn studiefinanciering ga doen!
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bicibici bedoel je.
[ afbeelding ]
Hoe zou jij sorbets beschrijven (als smaak in je mond)?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfs B&J's had ooit een sorbetversie, maar nu kom ik die nergens meer tegen..
Her biji sorbetijs..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...
Ik ben niet goed met woorden, sorry.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoe zou jij sorbets beschrijven (als smaak in je mond)?
pisi pisiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...
Verkopen ze sorbets bij de mac?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met woorden, sorry.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Verkopen ze sorbets bij de mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |