SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echttt he. Leg dit maar uit aan niet-Adanalilar.
Ik heb ook nooit last van de warmte in Adana.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AdanaIk hou zelfs van de warmte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
Wat is het meest vriendelijke volk ter wereld?Ik heb Ben & Jerry'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je?
Ik ook niet. Terwijl de Adanalilar puffen dat het zo warm is, loop ik lekker rond onder de zon. Kom ook altijd terug als een neger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit last van de warmte in Adana.![]()
Oh en altijd lol: Karadenizliler die Adana voor het eerst bezoeken!![]()
Same here. Ook esmer, maar na vakantie neger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl de Adanalilar puffen dat het zo warm is, loop ik lekker rond onder de zon. Kom ook altijd terug als een neger.
Ik ben al esmer van mezelf...
Ga je wel eens naar Karataş? Daar word je pas zwart.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Ook esmer, maar na vakantie neger.
Nee, wel naar yumurtalik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar Karataş? Daar word je pas zwart.Zelfs zonder te zwemmen.
Wtf?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb drie smaken. Een mini brownie en twee van die nieuwe Greek style yoghurt B&J's.
Jullie hadden dan ook niet de beste smaken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
@Borte: mijn nichtje vond de macarons ook niet echt geweldig.
Hoe smaakt de Greek style ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb drie smaken. Een mini brownie en twee van die nieuwe Greek style yoghurt B&J's.
Nee, helemaal geen izin buiten Europa voor mij dit jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oke.
Bu sene gidecenmi?
Het winkelassortiment is gewoon belabberd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook niet de beste smaken.
Een deel van Istanbul is nog wel Europa...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen izin buiten Europa voor mij dit jaar.
Citroenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook niet de beste smaken.
Ik heb spijt dat ik hem zo snel heb uitgespeeld. hhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben level 6. Nog niet zo ver. Ik neem mijn tijd vrouwe King Douchebag.
Jammer. Yoksa düğünüme beklerdim.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen izin buiten Europa voor mij dit jaar.
Wanneer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jammer. Yoksa düğünüme beklerdim.
Gelirdim valla.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jammer. Yoksa düğünüme beklerdim.
Limoncello macaron.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
CitroenCitroen ijs, Citroenmacaron, Citroenwater.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zo veel? Vaak dorst?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Over citroen gesproken, ik drink nu 2.5/3 liter water per dag met citroen erin. Mijn moeder zei dat ik moest oppassen omdat ik teveel water drink en dat slecht kon zijn of iets in die trant. Maar water met citroen is jummie.
Google even op 'watervergiftiging'.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Over citroen gesproken, ik drink nu 2.5/3 liter water per dag met citroen erin. Mijn moeder zei dat ik moest oppassen omdat ik teveel water drink en dat slecht kon zijn of iets in die trant. Maar water met citroen is jummie.
Citroenwater reinigt goed. Niks mis mee denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Volgens mij kan je erdoor juist uitdrogen. Je moet maar op internet kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
Over citroen gesproken, ik drink nu 2.5/3 liter water per dag met citroen erin. Mijn moeder zei dat ik moest oppassen omdat ik teveel water drink en dat slecht
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Lemon Meringue Pie vind ik dan weer te.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
CitroenCitroen ijs, Citroenmacaron, Citroenwater.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]Te laat. Ik ben op 14 juni in Kocaeli voor een bruiloft. Althans, als ik een uitnodiging ontvang... Wanneer ik geen uitnodiging ontvang ga ik op die dag feesten in Istanbul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Belachelijk zoet. Mochten we ooit meeten, neem ik een stuk voor je mee.quote:
Ze nodigde mij uit hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Te laat. Ik ben op 14 juni in Kocaeli voor een bruiloft. Althans, als ik een uitnodiging ontvang... Wanneer ik geen uitnodiging ontvang ga ik op die dag feesten in Istanbul.![]()
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Belachelijk zoet. Mochten we ooit meeten, neem ik een stuk voor je mee.
Nu ga ik weg
hhh ja hhh dan hhh moest hhh je hhh maar hhh de hhh tijd hhh ervoor hhh nemen hhh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik hem zo snel heb uitgespeeld. hhh
Ik ben helemaal gestopt met frisdranken etc. Was echt verslaafd aan redbull hhh. En ik dronk echt helemaal geen water, dus nu heb ik mezelf voorgenomen om water te drinken.. maar dan met citroen omdat het ook veel extra positieve elementen met zich mee brengt. En ik doe het in een kan waarmee ik steeds bijschenk anders vergeet ik alsnog te drinken. hahaquote:
Ja heb ik wel eens van gehoord! Maar dat is toch als je extreem veel water consumeert? Niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Google even op 'watervergiftiging'.
En is heel lekker, vooral spa rood met citroen en mint.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Citroenwater reinigt goed. Niks mis mee denk ik.
Ja ben beetje aan het rondneuzen! Ga het denk ik maximaal op 2 liter houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij kan je erdoor juist uitdrogen. Je moet maar op internet kijken.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
hhh ja hhh dan hhh moest hhh je hhh maar hhh de hhh tijd hhh ervoor hhh nemen hhh.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Klinkt alsof je flink moet rochelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Dan ben je eigenlijk al te laat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja wat ik bedoelde was dat als je drinkt omdat je dorst hebt, het naar mijn weten geen kwaad kan. Je doet gewoon waar je lichaam behoefte aan heeft. Maar ik zou niet heel veel meer gaan drinken dan wat aanbevolen is als je daar verder ook geen behoefte aan hebt..
Ik moet echt overdreven vaak plassen wanneer ik water drink zonder dat ik dorst heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk al te laat.
Oh nee! Ik drink niet als ik merk dat ik vol zit of geen zin heb, gewoon heletijd slokken. Voel me er ook beter door nu ik meer water drinkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nou ja wat ik bedoelde was dat als je drinkt omdat je dorst hebt, het naar mijn weten geen kwaad kan. Je doet gewoon waar je lichaam behoefte aan heeft. Maar ik zou niet heel veel meer gaan drinken dan wat aanbevolen is als je daar verder ook geen behoefte aan hebt..
Wanneer je dorst hebt, dan ben je al gedehydrateerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet echt overdreven vaak plassen wanneer ik water drink zonder dat ik dorst heb.
Ik houd gewoon mij plas in de gaten. Daaraan zie ik wel of ik genoeg drink of niet.
Misschien, maar mij plas ziet er goed uit. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer je dorst hebt, dan ben je al gedehydrateerd.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klinkt alsof je flink moet rochelen.
Het hoeft ook geen probleem te zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien, maar mij plas ziet er goed uit. Dus ik zie het probleem niet.
Ijskoude limonata op een warme zonnige dag bij een kraampje drinken...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik eet in Turkije ook een stuk meer fruit. Bijna overal waar je komt, krijg je het ook aangeboden. Zure kersen, zowel vrucht als sap, is heerlijk verfrissend in die hitte.
Hier in Nederland heb ik vaak niet echt zin.
Thirstyyy allesss woooowwwquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn flesje water is al bijna leegnet gevuld alles wooww
Was ik ook. Maar dit is een andere soort. Het is B&J's maar gemaakt met yoghurtijs. Proberen waard, niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht dat je zei uitgekeken te zijn op B&J, Borte?
Slush puppy?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kent dit nietttt
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was ik ook. Maar dit is een andere soort. Het is B&J's maar gemaakt met yoghurtijs. Proberen waard, niet?
Ik mis iets in mijn levenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sorbet
Zeg dat dan...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sorbet
Is gewoon verkrijgbaar in de super, darlink.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik mis iets in mijn leven!!!
Ik heb mijn bril niet op...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch duidelijk te zien op het plaatje!
In sha Allah!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.Hopelijk word ik niet ziek!
Wa? Wut? For real?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is gewoon verkrijgbaar in de super, darlink.
Bicibici bedoel je.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
Shaved Ice is ook lekker. :3
[ afbeelding ]
Yes, yes, for real. Iedere supermarkt verkoopt het.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wa? Wut? For real?
[ afbeelding ]
Laat jan al je zweet weg likken, helpt volgens sommige mensen,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee.Hopelijk word ik niet ziek!
SPOILER: Sommige mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik weet al wat ik met mijn studiefinanciering ga doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes, yes, for real. Iedere supermarkt verkoopt het.
Zelfs B&J's had ooit een sorbetversie, maar nu kom ik die nergens meer tegen..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik met mijn studiefinanciering ga doen!
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bicibici bedoel je.
[ afbeelding ]
Hoe zou jij sorbets beschrijven (als smaak in je mond)?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfs B&J's had ooit een sorbetversie, maar nu kom ik die nergens meer tegen..
Her biji sorbetijs..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...
Ik ben niet goed met woorden, sorry.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoe zou jij sorbets beschrijven (als smaak in je mond)?
pisi pisiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kwam niet op de naam; ik dacht dat het ijsje op je vorige plaatje zo heette. Ik zat te zoeken op biji biji, pisi pisi...
Verkopen ze sorbets bij de mac?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met woorden, sorry.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Verkopen ze sorbets bij de mac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |