SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echttt he. Leg dit maar uit aan niet-Adanalilar.
Ik heb ook nooit last van de warmte in Adana.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AdanaIk hou zelfs van de warmte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
Wat is het meest vriendelijke volk ter wereld?Ik heb Ben & Jerry'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je?
Ik ook niet. Terwijl de Adanalilar puffen dat het zo warm is, loop ik lekker rond onder de zon. Kom ook altijd terug als een neger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit last van de warmte in Adana.![]()
Oh en altijd lol: Karadenizliler die Adana voor het eerst bezoeken!![]()
Same here. Ook esmer, maar na vakantie neger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl de Adanalilar puffen dat het zo warm is, loop ik lekker rond onder de zon. Kom ook altijd terug als een neger.
Ik ben al esmer van mezelf...
Ga je wel eens naar Karataş? Daar word je pas zwart.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Ook esmer, maar na vakantie neger.
Nee, wel naar yumurtalik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar Karataş? Daar word je pas zwart.Zelfs zonder te zwemmen.
Wtf?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb drie smaken. Een mini brownie en twee van die nieuwe Greek style yoghurt B&J's.
Jullie hadden dan ook niet de beste smaken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef sylvesterrr het volgende:
@Borte: mijn nichtje vond de macarons ook niet echt geweldig.
Hoe smaakt de Greek style ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb drie smaken. Een mini brownie en twee van die nieuwe Greek style yoghurt B&J's.
Nee, helemaal geen izin buiten Europa voor mij dit jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oke.
Bu sene gidecenmi?
Het winkelassortiment is gewoon belabberd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jullie hadden dan ook niet de beste smaken.
Een deel van Istanbul is nog wel Europa...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen izin buiten Europa voor mij dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |