Ke? *doet deken over hoofd*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet klaar was met jou.
Meh. ik krijg het er een beetje benauwd van ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik echt moe ben heeft dit bijna hetzelfde effect als een echte massage bij mij. Tintelgevoel enzo.
Nee, maar ik denk dat ik het wel even kan nakijken. Ik heb het bonnetje nog wel ergens..quote:
Van shotjes word ik niet echt dronken.quote:Maar ik was sarcastisch haha. Er is sowieso echt meer nodig om mij dronken te krijgen.
Ze probeerden mij dronken te krijgen in Polen. Na tig shots kon ik niet meer rechtop lopen, maar ik wist precies wat ik deed. Mijn lichaam mag dan weg zijn, mijn mind is intact.
Je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ke? *doet deken over hoofd*
Aluminium hoedje!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik val ook in slaap wanneer ik naar die filmpjes kijk. Uit verveling...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik echt moe ben heeft dit bijna hetzelfde effect als een echte massage bij mij. Tintelgevoel enzo.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik het wel even kan nakijken. Ik heb het bonnetje nog wel ergens..
[..]
Van shotjes word ik niet echt dronken.
Nou ja dat is niet het effect dat ik ervaar, maar dat je in slaap valt is toch positief? Het helpt je iig van je insomnia af.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik val ook in slaap wanneer ik naar die filmpjes kijk. Uit verveling...
Ik val in slaap terwijl ik een beetje door 9gag scrollquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik val ook in slaap wanneer ik naar die filmpjes kijk. Uit verveling...
Er zijn ook andere ASMR filmpjes. Grabbelen in spullen enzo...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. ik krijg het er een beetje benauwd van ofzo.
Ik ben nooit dronken geweest. Wel enkele keren een blackout gehad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Wat maakt jou dan wel dronken?
Bij mij ligt het niet aan de drank, maar aan het percentage alcohol dat ik binnenkrijg.
Nooit dronken maar wel blackout? Dan ben je blijkbaar wel dronken geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken geweest. Wel enkele keren een blackout gehad.![]()
Vraag mij af hoe het is om dronken te zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken geweest. Wel enkele keren een blackout gehad.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yari yolda? Kom op... We hadden net een maand relatie ofzo...
Dat is ook weer. Ik ken de details natuurlijk niet, maar ik had het idee dat je haar hoop had gegeven en zij daarom voorstelde haar ouders te ontmoeten en dat jij toen afhaakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik dronken ben geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nooit dronken maar wel blackout? Dan ben je blijkbaar wel dronken geweest.
sjaak afhaak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook weer. Ik ken de details natuurlijk niet, maar ik had het idee dat je haar hoop had gegeven en zij daarom voorstelde haar ouders te ontmoeten en dat jij toen afhaakte.
Zij heeft zoveel filmpjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn ook andere ASMR filmpjes. Grabbelen in spullen enzo...
Een blackout is toch wel een teken van een dronkenheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik dronken ben geweest.
I challenge you to a duelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
sjaak afhaak.
Dat doe je beter niet bij mij, anders zwaait er wat.
Er zijn nog tig andere kanalen. Thank god for ASMR, echt waar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zij heeft zoveel filmpjesen meerdere kanalen ook. Moet goed op zoek gaan ja.
Nah, geen kater. Zoveel drink ik niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een blackout is toch wel een teken van een dronkenheid.
Heb je weleens last van een kater? Ik heb nooit hoofdpijn maar ben altijd ongelofelijk moe de volgende dag.
'Nog nooit dronken geweest'quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ging eens naar een feestje met een paar pakken appselsap. De volgende ochtend waren die pakken nog ongeopend en kon ik me niks herinneren van de hele nacht...
Tonight I will use my joker.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
I challenge you to a duel
[ afbeelding ]
Juist om haar geen hoop te geven heb ik er een punt achtergezet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook weer. Ik ken de details natuurlijk niet, maar ik had het idee dat je haar hoop had gegeven en zij daarom voorstelde haar ouders te ontmoeten en dat jij toen afhaakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |