Haha jij, Juul en zarGon liepen achter. Dit hebben jullie allemaal gemist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb ik allemaal gemist joh?
Hoezo zou ik, volgens mij gaat het over dat ik medelijden had en geen nee kon zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cuush binnen een uur. Je hebt haar wel gebitchslapt hoop ik.
Wat voor ASMR volg?luister?kijk? je dan voor het slapen..? Ben daar wel geïnteresseerd naar eigenlijk..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat ook. ADHD enzo.
HAHA. Zware DEKEN.
Jonge, ik kan zarGon beter dan ieder meid die ik heb ontmoetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo leer je je broertje nog kennen hè?
Ik snap het niet meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoezo zou ik, volgens mij gaat het over dat ik medelijden had en geen nee kon zeggen.
Maar kwam er al snel genoeg achter dat het een wanhoop daad was. tho.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Douchebags met een vuilniszak om?
1 glas wijn toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.
Neyse laat maar. Volgens mij had ik te veel wijntjes op ofzo.
Dit beeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom vinden jullie dat ik een player ben? Ik ben echt benieuwd naar welk beeld jullie van mij hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iets onduidelijk is DM, kan ik vrijer sprekenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer.
Neyse laat maar. Volgens mij had ik te veel wijntjes op ofzo.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom vinden jullie dat ik een player ben? Ik ben echt benieuwd naar welk beeld jullie van mij hebben...
Ik merk het.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha jij, Juul en zarGon liepen achter. Dit hebben jullie allemaal gemist.
Grrrrrquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha jij, Juul en zarGon liepen achter. Dit hebben jullie allemaal gemist.
Er zijn zoveel ASMR filmpjes. Maar deze week kijk ik vooral deze voor het slapen:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor ASMR volg?luister?kijk? je dan voor het slapen..? Ben daar wel geïnteresseerd naar eigenlijk..
Nee, dat wist ik wel, dat het niet super serieus was of dat je het niet echt een relatie kon/kan noemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als iets onduidelijk is DM, kan ik vrijer spreken![]()
Maar zoals ik eerder zei nog nooit een echte, meerdere, serieuze relatie(s) gehad.
En nu weer over Sylvesterrr en zG
Yari yolda? Kom op... We hadden net een maand relatie ofzo...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meisje dat al trouwplannen aan het maken was yari yolda achterlaten bijvoorbeeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles behalve een player tho,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom stop je mij dan in zo'n moeilijke positiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik wel, dat het niet super serieus was of dat je het niet echt een relatie kon/kan noemen.
Nu niet en in de toekomst ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alles behalve een player tho,
Jij kon mijn liefde niet eens aan
Heb je het bijgehouden?quote:
Dat doen vrouwen graag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom stop je mij dan in zo'n moeilijke positie
Beetje geruis ghehe.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn zoveel ASMR filmpjes. Maar deze week kijk ik vooral deze voor het slapen:
Ik plak wel altijd een stikkertje op haar mond omdat het lip likken mij kapot irriteert.
Ik ben echt zo'n moeilijk mens.![]()
Omdat ik nog niet klaar was met jou.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom stop je mij dan in zo'n moeilijke positie
Als ik echt moe ben heeft dit bijna hetzelfde effect als een echte massage bij mij. Tintelgevoel enzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje geruis ghehe.Echt bijzonder..
Komt wel schatjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu niet en in de toekomst ook niet.
Doet mijn zus nooit thoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |