Het kind is wel gewoon netjes dood?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed tegen een skeelerend kind op. Van mn fiets een geschaafde shifter en die staat scheef, zelf een bloedende elleboog en stijfjes. Valt mee
Ik wil een meesterwerk online hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil een meesterwerk in tweeën knippen?![]()
Waarom zou ik iets dat ik op blu-ray heb op youtube gaan kijken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil een meesterwerk online hebben
Jij niet![]()
Zelfs voor jouw begrippen is dit wel erg laag.
Je denkt alleen aan jezelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets dat ik op blu-ray heb op youtube gaan kijken?
Gek.
Niet echt. Iig geen definitie die politicologen gebruikenquote:
Mensen die dit meesterwerk niet op DVD of blu-ray hebben verdienen het niet om dit gratis en voor niets te bekijken. Daarmee naai je de makers van deze film.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je denkt alleen aan jezelf.
Ik denk aan de mensheid.
Deze posts typeren perfect onze karakters.
inspelen op onderbuikgevoelens van het grote volk dan, scheelt niet zo veelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:35 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Niet echt. Iig geen definitie die politicologen gebruiken
Maakt het alleen wel wat makkelijker te operationaliserenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef Adames het volgende:
[..]
inspelen op onderbuikgevoelens van het grote volk dan, scheelt niet zo veel
Jij hebt duidelijk een elitair standpunt, terwijl ik enkel dit meesterwerk wil delen met zoveel mogelijk mensen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die dit meesterwerk niet op DVD of blu-ray hebben verdienen het niet om dit gratis en voor niets te bekijken. Daarmee naai je de makers van deze film.
Het feit dat jij geen reet geeft om de makers van SS Doomtrooper zegt veel over je persoonlijkheid.
Oh nee, ik droom gewoon dat er genoeg geld aan verdiend wordt dat er wellicht een nieuw meesterwerk van deze mensen uit voortkomt. Ik hoor geruchten dat ze bezig zijn met een film over het ontstaan van Amerika, en hoe daar een woeste vleesetende reuzegorilla in voorkwam.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een elitair standpunt, terwijl ik enkel dit meesterwerk wil delen met zoveel mogelijk mensen.
Als jij mij daar op aan wil pakken, ga je gang, maar mijn geweten is zuiver
Volgens mij hebben we dan dezelfde wens en ik snap dan ook niet de reden waarom wij ruzie maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, ik droom gewoon dat er genoeg geld aan verdiend wordt dat er wellicht een nieuw meesterwerk van deze mensen uit voortkomt. Ik hoor geruchten dat ze bezig zijn met een film over het ontstaan van Amerika, en hoe daar een woeste vleesetende reuzegorilla in voorkwam.
Je hebt gelijk. Daar zit hem hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van onze woede.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dan dezelfde wens en ik snap dan ook niet de reden waarom wij ruzie maken.
Vermoedelijk is dit precies wat NBC Universal wilde dat wij zouden toen toen ze de video van Danosvanos90 blokkeerden.
Ik zal alvast mijn messen slijpen. Ongepaste acties vragen om ongepaste gevolgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Daar zit hem hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van onze woede.
Laten we deze op hun richten, niet op elkaar.
what do you want?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
I tell you what i want what i really really want
Ginger en Baby.quote:
Sporty Spicequote:
Ooh dus dat was dat, viel me al op dat ze in het magazijn goede muziek hadden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://q-music.nl/playlist/29/edition/419#
SUPERGABBERRRRRquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://q-music.nl/playlist/29/edition/419#
Heel erg jaren '90 idd.quote:
welk nummer zijn ze nu danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet. Die komt zo, de nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1!
Nu komt nummer 1.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welk nummer zijn ze nu dan
ik heb eigenlijk hekel aan 90s music
Nummer 2 is net geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welk nummer zijn ze nu dan
ik heb eigenlijk hekel aan 90s music
In groep 2 deed ik een legendarische uitvoering van Dromen zijn bedrog van Marco Borsato met gitaar en alles.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sporty Spice
Alleen was ik met de playback show baby spice
En zijn daar video's van?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In groep 2 deed ik een legendarische uitvoering van Dromen zijn bedrog van Marco Borsato met gitaar en alles.
Jammer welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang van nietDaar gaat mijn doorbraak.
Fijn luisteren altijd wel, en i.t.t. andere radiozenders spelen ze zo nu en dan nog eens muziek.quote:
Ik luister nooit radio maar die keren dat ik Veronica opheb, want hun muziek spreekt mij dan nog wel het meeste aan...quote:
ik heb nog niks geluisterd ik ben gloryhunterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even terugblikken op de top 10 voor mensen zonder korte termijn geheugen
Ik luister ook alleen maar radio in de ootooquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister nooit radio maar die keren dat ik Veronica opheb, want hun muziek spreekt mij dan nog wel het meeste aan...
Wat een kwaadaardige tumoren als dj's hebben die
Boeiend, interessant, ga doooooooooooorquote:
Beste periode ooit man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bent zelf een vreselijk decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?quote:
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?
Wel mee eens eigenlijk. Zo'n 2pac zou tegenwoordig ook absoluut geen hits scoren. Allemaal zo onprofessioneel en zwak gemixt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
mwah hoeft nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.
Wel.quote:
hef is na zijn eerste 2 hitjes kutquote:
Great Minds bijv ook niet gecheckt?quote:
Eens met deze man.quote:
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch zeker wel het luisteren waard imo.
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.
Wat versta jij onder rap?quote:
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.Waarom luister je helemaal niks Nederlands dan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.
Ik zocht juist naar Karina, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijf.
Nu snap ik waarom Karina naar mannen zoekt buiten FOK!.
Ah, apart.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.
Misschien wat Arabische kneiters door een speaker pompen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
GGMM heb je nog aanraders voor albums om eens goed te beluisteren als ik in het vliegtuig zit?
Ik krijg er een gevoel bij, dat is niet rationeel te verklaren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat jij zegt raakt echt kant noch wal.
Genoeg, ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
GGMM heb je nog aanraders voor albums om eens goed te beluisteren als ik in het vliegtuig zit?
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er een gevoel bij, dat is niet rationeel te verklaren.
Dom varken.
[..]
Genoeg, ja.
Natti - Still Motion
Shad - Flying Colours
The Doppelgangaz - Peace Kehd
Masta Ace - A Long Hot Summer
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :s
Zijn over het algemeen wel vervelende mensen die dat doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :s
Neuh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet je moeder wel heel erg haten.
Ik vind deze best hard.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Tyron het volgende:
muziek aan t uitzoeken als iemand goede muziek heb pass die shit ja tog
The Eaglesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Tyron het volgende:
muziek aan t uitzoeken als iemand goede muziek heb pass die shit ja tog
afgekeurd srry rensjquote:
Doe hem nu eens in je aquariumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van één van m'n schoenen.
Mwah kleine voldoende.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
woowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kun je er een hele fotoreportage van maken, die hier dan vervolgens wel plaatsen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakte 't bier?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal manZijn levende dieren hoor.
Sjongejongejongejonge
Ik ging op de racefiets naar huis en toen heb ik een kind in een ajaxshirt aangereden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe laat was je eigenlijk bij Leiden? Stond rond 16:00 nog bij Leiden Centraal
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ging op de racefiets naar huis en toen heb ik een kind in een ajaxshirt aangereden.
Ziet er niet uit man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee bedankt, als je die schoenen niet mooi vindt heb je geen stijl.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok.
Mocht je styling tips nodig hebben dan mag je mij DMen.
Prima gymschoenen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, als je die schoenen niet mooi vindt heb je geen stijl.
waar ga je heen en met welke maatschappijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
ik kom er net achter dat ik gewoon een koffer mee kan nemen morgen ipv alleen handbagage
is dat effe fijn jongens
gran canaria transaviaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar ga je heen en met welke maatschappij
Je hebt zelf een kop.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jouw kop eens in m'n aquarium doen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu ben je betrapt
tijd voor een levensles die ik sowieso al zou posten
[ afbeelding ]
quote:
Meepakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
18:30 Bayern Munich - Bayer Leverkusen
18:45 Vitesse - PSV Eindhoven
20:00 Malaga - Real Madrid (Ronaldoshow)
12:30 FC Twente - AZ Alkmaar
14:30 Feyenoord - SC Heerenveen
14:30 Manchester United - Liverpool
17:00 Tottenham Hotspur - Arsenal
21:00 Paris Saint Germain - Saint Etienne (Zlatanshow)
Niks mis mee.
egt skkl jy gwoon eerder op staan ja tog jy tog geen fissa houwe of wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja godver, Twente wéér om 12:30? Dan slaap ik nog
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
egt skkl jy gwoon eerder op staan ja tog jy tog geen fissa houwe of wat?
Het kan dus nog ergerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net toch achterlijke wijven ontmoet op de verjaardag van mijn zus.
Ze vonden zanger Rinus echt daadwerkelijk beter dan The Eagles. Daarbij die opmerkingen
. "Ja ik vind hem gewoon een lekker ding, vooral zijn auto "
![]()
![]()
Weet je zeker dat het niet sarcastisch was?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze vonden zanger Rinus echt daadwerkelijk beter dan The Eagles. Daarbij die opmerkingen
![]()
![]()
GOEIEMORGEN KNUTquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEIEMORGEN
Even wakker worden
[ afbeelding ]
18:30 Bayern München v Bayer Leverkusenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stinho.
Wat zijn ook alweer de topwedstrijden dit weekend. Iig PSV-Vitesse.
Tottenham - Ajax.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:30 Bayern München v Bayer Leverkusen
18:45 Vitesse v PSV
12:30 FC Twente v AZ
14:30 PEC Zwolle v Go Ahead Eagles
14:30 Feyenoord v SC Heerenveen
14:30 Manchester United v Liverpool
16:30 NAC Breda v Ajax
17:00 Tottenham Hotspur v Ajax
Is dat al rond?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zondag moet ik weer voetballen en daarna ga ik bij mn nieuwe huis kijken
Die dag weinig voetbal.
Nee, zo snel gaat dat nou ook weer niet. Maandag hypotheker gesprek. Al denk ik dat ik het zelf ga proberen te regelen.quote:
OK, maar jullie hebben nu dus een optie?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, zo snel gaat dat nou ook weer niet. Maandag hypotheker gesprek. Al denk ik dat ik het zelf ga proberen te regelen.
Zondag voor het eerst binnen kijken
Oh, Arsenalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tottenham - Ajax.
De natte droom van Tyron.
Correct.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, maar jullie hebben nu dus een optie?
Dat lijkt me wel een toffe wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Arsenal. Het lijkt allemaal op elkaar
Zekerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een toffe wedstrijd.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat PSV vanavond wel weer gaat verliezen.
2e, net als de restquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op welke plek richt Feyenoord zich dan?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ik PSV niks gun en hoop dat ze degraderen.
Ranglijsttechnisch is het eigenlijk debiel om te hopen dat Vitesse wint. Die hebben een redelijk makkelijke eindsprint, hun dipje al gehad en de beste papieren voor de tweede plaats.quote:
Pics van je zusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
quote:FC Oss komt met de 8-0 van vanavond tegen FC Emmen verrassend in de boeken met opmerkelijke uitslagen. De nummer voorlaatst van de Jupiler League evenaarde met deze score het resultaat van Go Ahead Eagles uit oktober 2010. De Deventer club droogde destijds FC Dordrecht, nu de koploper, af met 8-0.
De grootst gemaakte verschillen in de eerste divisie staan op naam van Sparta Rotterdam en Heracles. De Rotterdamse club versloeg in augustus 2010 Almere City FC met 12-1, vooral dankzij acht doelpunten van Johan Voskamp. De Almeloërs waren in 1960 'iets' te sterk voor EBOH: 11-0.
?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Huntelaar is ook weer lekker bezig in Duitsland.
Er zijn ook nog andere dingen dan voetbalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:30 Bayern München v Bayer Leverkusen
18:45 Vitesse v PSV
12:30 FC Twente v AZ
14:30 PEC Zwolle v Go Ahead Eagles
14:30 Feyenoord v SC Heerenveen
14:30 Manchester United v Liverpool
16:30 NAC Breda v Ajax
17:00 Tottenham Hotspur v Ajax
geen regen thoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
De lente is weer afgelopen hoor
en lichtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:42 schreef Tyron het volgende:
en in de avond is het nu warmer dan eerst
wat is de foutcode danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer loog een keer niet toen hij deze melding gister gaf.
[ afbeelding ]
RIP mijn computer. De herstelpogingen van mijzelf met de kennis van een aardappel hebben het niet veel beter gemaaktIk krijg de snoeren er niet meer goed in
Computer start niet meer door. Status : Bad, Back-up and replacequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat is de foutcode dan
Druk eens op details
Je weet het nu tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Iwanius het volgende:
Heeft iemand al zo een melding gekregen van Windows als je XP nog gebruikt dat je moet upgraden?
Ik niet ondanks dat ik de afgelopen tijd in de media gebombardeerd wordt met berichten dat je echt moet gaan upgraden en XP echt niet meer kan.
ai dat is een ekte waarschuwing, je hdd sterft afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Computer start niet meer door. Status : Bad, Back-up and replace
6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ai dat is een ekte waarschuwing, je hdd sterft af
Oud ding?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer loog een keer niet toen hij deze melding gister gaf.
[ afbeelding ]
RIP mijn computer. De herstelpogingen van mijzelf met de kennis van een aardappel hebben het niet veel beter gemaaktIk krijg de snoeren er niet meer goed in
Onslowquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dacht even dat je hem bedoelde
[ afbeelding ]
Je kan de data er vast nog wel afhalen als je hem als 2e hdd aan je pc hangtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.
Nee. Helemaal niks, maar ik ben ook wel heel slecht hierin. Turtorials aflopen lukt mij vaak nog wel, maar dit is iets te complex.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan de data er vast nog wel afhalen als je hem als 2e hdd aan je pc hangt
Boot ie ook niet meer als je doorgaat met F1?
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niks, maar ik ben ook wel heel slecht hierin. Turtorials aflopen lukt mij vaak nog wel, maar dit is iets te complex.
En daar vertrouw ik dan maar op. Binnenkort maar eens naar broer ermee dan en bedankt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Die hadden ook niets beters te doen vannacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |