wat is de foutcode danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer loog een keer niet toen hij deze melding gister gaf.
[ afbeelding ]
RIP mijn computer. De herstelpogingen van mijzelf met de kennis van een aardappel hebben het niet veel beter gemaaktIk krijg de snoeren er niet meer goed in
Computer start niet meer door. Status : Bad, Back-up and replacequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat is de foutcode dan
Druk eens op details
Je weet het nu tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Iwanius het volgende:
Heeft iemand al zo een melding gekregen van Windows als je XP nog gebruikt dat je moet upgraden?
Ik niet ondanks dat ik de afgelopen tijd in de media gebombardeerd wordt met berichten dat je echt moet gaan upgraden en XP echt niet meer kan.
ai dat is een ekte waarschuwing, je hdd sterft afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Computer start niet meer door. Status : Bad, Back-up and replace
6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ai dat is een ekte waarschuwing, je hdd sterft af
Oud ding?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer loog een keer niet toen hij deze melding gister gaf.
[ afbeelding ]
RIP mijn computer. De herstelpogingen van mijzelf met de kennis van een aardappel hebben het niet veel beter gemaaktIk krijg de snoeren er niet meer goed in
Onslowquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dacht even dat je hem bedoelde
[ afbeelding ]
Je kan de data er vast nog wel afhalen als je hem als 2e hdd aan je pc hangtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.
Nee. Helemaal niks, maar ik ben ook wel heel slecht hierin. Turtorials aflopen lukt mij vaak nog wel, maar dit is iets te complex.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan de data er vast nog wel afhalen als je hem als 2e hdd aan je pc hangt
Boot ie ook niet meer als je doorgaat met F1?
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niks, maar ik ben ook wel heel slecht hierin. Turtorials aflopen lukt mij vaak nog wel, maar dit is iets te complex.
En daar vertrouw ik dan maar op. Binnenkort maar eens naar broer ermee dan en bedankt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Die hadden ook niets beters te doen vannacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |