waar ga je heen en met welke maatschappijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
ik kom er net achter dat ik gewoon een koffer mee kan nemen morgen ipv alleen handbagage
is dat effe fijn jongens

gran canaria transaviaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar ga je heen en met welke maatschappij

Je hebt zelf een kop.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jouw kop eens in m'n aquarium doen.

quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu ben je betrapt
tijd voor een levensles die ik sowieso al zou posten
[ afbeelding ]
quote:

Meepakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
18:30 Bayern Munich - Bayer Leverkusen
18:45 Vitesse - PSV Eindhoven
20:00 Malaga - Real Madrid (Ronaldoshow)
12:30 FC Twente - AZ Alkmaar
14:30 Feyenoord - SC Heerenveen
14:30 Manchester United - Liverpool
17:00 Tottenham Hotspur - Arsenal
21:00 Paris Saint Germain - Saint Etienne (Zlatanshow)
Niks mis mee.

egt skkl jy gwoon eerder op staan ja tog jy tog geen fissa houwe of wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja godver, Twente wéér om 12:30? Dan slaap ik nog

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
egt skkl jy gwoon eerder op staan ja tog jy tog geen fissa houwe of wat?

Het kan dus nog ergerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net toch achterlijke wijven ontmoet op de verjaardag van mijn zus.
Ze vonden zanger Rinus echt daadwerkelijk beter dan The Eagles. Daarbij die opmerkingen
. "Ja ik vind hem gewoon een lekker ding, vooral zijn auto "
![]()
![]()

Weet je zeker dat het niet sarcastisch was?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze vonden zanger Rinus echt daadwerkelijk beter dan The Eagles. Daarbij die opmerkingen
![]()
![]()

GOEIEMORGEN KNUTquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEIEMORGEN
Even wakker worden
[ afbeelding ]

18:30 Bayern München v Bayer Leverkusenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stinho.
Wat zijn ook alweer de topwedstrijden dit weekend. Iig PSV-Vitesse.

Tottenham - Ajax.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:30 Bayern München v Bayer Leverkusen
18:45 Vitesse v PSV
12:30 FC Twente v AZ
14:30 PEC Zwolle v Go Ahead Eagles
14:30 Feyenoord v SC Heerenveen
14:30 Manchester United v Liverpool
16:30 NAC Breda v Ajax
17:00 Tottenham Hotspur v Ajax

Is dat al rond?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zondag moet ik weer voetballen en daarna ga ik bij mn nieuwe huis kijken
Die dag weinig voetbal.

Nee, zo snel gaat dat nou ook weer niet. Maandag hypotheker gesprek. Al denk ik dat ik het zelf ga proberen te regelen.quote:

OK, maar jullie hebben nu dus een optie?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, zo snel gaat dat nou ook weer niet. Maandag hypotheker gesprek. Al denk ik dat ik het zelf ga proberen te regelen.
Zondag voor het eerst binnen kijken

Oh, Arsenalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tottenham - Ajax.
De natte droom van Tyron.

Correct.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, maar jullie hebben nu dus een optie?

Dat lijkt me wel een toffe wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Arsenal. Het lijkt allemaal op elkaar

Zekerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een toffe wedstrijd.

Ik hoop het.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat PSV vanavond wel weer gaat verliezen.

2e, net als de restquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op welke plek richt Feyenoord zich dan?

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ik PSV niks gun en hoop dat ze degraderen.

Ranglijsttechnisch is het eigenlijk debiel om te hopen dat Vitesse wint. Die hebben een redelijk makkelijke eindsprint, hun dipje al gehad en de beste papieren voor de tweede plaats.quote:

Pics van je zusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()

quote:FC Oss komt met de 8-0 van vanavond tegen FC Emmen verrassend in de boeken met opmerkelijke uitslagen. De nummer voorlaatst van de Jupiler League evenaarde met deze score het resultaat van Go Ahead Eagles uit oktober 2010. De Deventer club droogde destijds FC Dordrecht, nu de koploper, af met 8-0.
De grootst gemaakte verschillen in de eerste divisie staan op naam van Sparta Rotterdam en Heracles. De Rotterdamse club versloeg in augustus 2010 Almere City FC met 12-1, vooral dankzij acht doelpunten van Johan Voskamp. De Almeloërs waren in 1960 'iets' te sterk voor EBOH: 11-0.

?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Huntelaar is ook weer lekker bezig in Duitsland.

Er zijn ook nog andere dingen dan voetbalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:30 Bayern München v Bayer Leverkusen
18:45 Vitesse v PSV
12:30 FC Twente v AZ
14:30 PEC Zwolle v Go Ahead Eagles
14:30 Feyenoord v SC Heerenveen
14:30 Manchester United v Liverpool
16:30 NAC Breda v Ajax
17:00 Tottenham Hotspur v Ajax

geen regen thoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
De lente is weer afgelopen hoor

en lichtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:42 schreef Tyron het volgende:
en in de avond is het nu warmer dan eerst

wat is de foutcode danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer loog een keer niet toen hij deze melding gister gaf.
[ afbeelding ]
RIP mijn computer. De herstelpogingen van mijzelf met de kennis van een aardappel hebben het niet veel beter gemaaktIk krijg de snoeren er niet meer goed in

Computer start niet meer door. Status : Bad, Back-up and replacequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat is de foutcode dan
Druk eens op details

Je weet het nu tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Iwanius het volgende:
Heeft iemand al zo een melding gekregen van Windows als je XP nog gebruikt dat je moet upgraden?
Ik niet ondanks dat ik de afgelopen tijd in de media gebombardeerd wordt met berichten dat je echt moet gaan upgraden en XP echt niet meer kan.

ai dat is een ekte waarschuwing, je hdd sterft afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Computer start niet meer door. Status : Bad, Back-up and replace

6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ai dat is een ekte waarschuwing, je hdd sterft af
Oud ding?

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn computer loog een keer niet toen hij deze melding gister gaf.
[ afbeelding ]
RIP mijn computer. De herstelpogingen van mijzelf met de kennis van een aardappel hebben het niet veel beter gemaaktIk krijg de snoeren er niet meer goed in

Onslowquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dacht even dat je hem bedoelde
[ afbeelding ]

Je kan de data er vast nog wel afhalen als je hem als 2e hdd aan je pc hangtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6/7 jaar of zo, maar opgegeven. Dat ding gaat niet meer werken. Ik huil van binnen. Alles kwijt.

Nee. Helemaal niks, maar ik ben ook wel heel slecht hierin. Turtorials aflopen lukt mij vaak nog wel, maar dit is iets te complex.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan de data er vast nog wel afhalen als je hem als 2e hdd aan je pc hangt
Boot ie ook niet meer als je doorgaat met F1?

RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niks, maar ik ben ook wel heel slecht hierin. Turtorials aflopen lukt mij vaak nog wel, maar dit is iets te complex.
En daar vertrouw ik dan maar op. Binnenkort maar eens naar broer ermee dan en bedankt.

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Die hadden ook niets beters te doen vannacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |