Het kind is wel gewoon netjes dood?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed tegen een skeelerend kind op. Van mn fiets een geschaafde shifter en die staat scheef, zelf een bloedende elleboog en stijfjes. Valt mee
Ik wil een meesterwerk online hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wil een meesterwerk in tweeën knippen?![]()
Waarom zou ik iets dat ik op blu-ray heb op youtube gaan kijken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil een meesterwerk online hebben
Jij niet![]()
Zelfs voor jouw begrippen is dit wel erg laag.
Je denkt alleen aan jezelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets dat ik op blu-ray heb op youtube gaan kijken?
Gek.
Niet echt. Iig geen definitie die politicologen gebruikenquote:
Mensen die dit meesterwerk niet op DVD of blu-ray hebben verdienen het niet om dit gratis en voor niets te bekijken. Daarmee naai je de makers van deze film.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je denkt alleen aan jezelf.
Ik denk aan de mensheid.
Deze posts typeren perfect onze karakters.
inspelen op onderbuikgevoelens van het grote volk dan, scheelt niet zo veelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:35 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Niet echt. Iig geen definitie die politicologen gebruiken
Maakt het alleen wel wat makkelijker te operationaliserenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef Adames het volgende:
[..]
inspelen op onderbuikgevoelens van het grote volk dan, scheelt niet zo veel
Jij hebt duidelijk een elitair standpunt, terwijl ik enkel dit meesterwerk wil delen met zoveel mogelijk mensen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die dit meesterwerk niet op DVD of blu-ray hebben verdienen het niet om dit gratis en voor niets te bekijken. Daarmee naai je de makers van deze film.
Het feit dat jij geen reet geeft om de makers van SS Doomtrooper zegt veel over je persoonlijkheid.
Oh nee, ik droom gewoon dat er genoeg geld aan verdiend wordt dat er wellicht een nieuw meesterwerk van deze mensen uit voortkomt. Ik hoor geruchten dat ze bezig zijn met een film over het ontstaan van Amerika, en hoe daar een woeste vleesetende reuzegorilla in voorkwam.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een elitair standpunt, terwijl ik enkel dit meesterwerk wil delen met zoveel mogelijk mensen.
Als jij mij daar op aan wil pakken, ga je gang, maar mijn geweten is zuiver
Volgens mij hebben we dan dezelfde wens en ik snap dan ook niet de reden waarom wij ruzie maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, ik droom gewoon dat er genoeg geld aan verdiend wordt dat er wellicht een nieuw meesterwerk van deze mensen uit voortkomt. Ik hoor geruchten dat ze bezig zijn met een film over het ontstaan van Amerika, en hoe daar een woeste vleesetende reuzegorilla in voorkwam.
Je hebt gelijk. Daar zit hem hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van onze woede.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dan dezelfde wens en ik snap dan ook niet de reden waarom wij ruzie maken.
Vermoedelijk is dit precies wat NBC Universal wilde dat wij zouden toen toen ze de video van Danosvanos90 blokkeerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |