Ik ook. Kutlevenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Ben hier met Sin City ook bang voor.
hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind zichzelf een weg baantquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik noem het "zelfportret van de eenzame fietser"
[ afbeelding ]
na 9 jaar ontwikkeling moet die toch alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
wat ben je toch een sociale jongenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet mijn vrouw, maar ze wordt nog wel even over de tafel gelegd.
In dat geval wordt Jurassic Park 4 een klassiekertje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
na 9 jaar ontwikkeling moet die toch alleen maar beter worden
Gelukkig zit de beste actrice ter wereld hier in: Jessica Alba.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering sitequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kende haar van al die naaktfoto's die een ban hebben opgeleverd.
Joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
Wat the hell, als je een stukje tekst van iemand selecteert en op quote drukt dan quote je alleen de geselecteerde tekst.
is pas 2 jaar zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
Wat the hell, als je een stukje tekst van iemand selecteert en op quote drukt dan quote je alleen de geselecteerde tekst.
Misschien in tweeën knippenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering siteWie stelt nou een max van 60 minuten in.
[ afbeelding ]
mocht je toch een nieuwe lumia willen, apps installeren gaat erg makkelijk via windowsphone.nlquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kende haar van de latex/fetisj photoshoots.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
Ja, moest even kijken wie het ook al was.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
TwenteFC heeft dus moeten googlen om te zien wie Eva Green is.
ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
TwenteFC heeft dus moeten googlen om te zien wie Eva Green is.
Jij wil een meesterwerk in tweeën knippen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien in tweeën knippen![]()
Wat ben ik toch praktisch ingesteld.
jy egt bek houwe ik steek jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien in tweeën knippen![]()
Wat ben ik toch praktisch ingesteld.
hoiquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef Tyron het volgende:
geertje heeft enigszins gelijk maar het is te makkelijk hoe hij redeneert
beetje definitie van populisme jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef Tyron het volgende:
geertje heeft enigszins gelijk maar het is te makkelijk hoe hij redeneert
Ik reed tegen een skeelerend kind op. Van mn fiets een geschaafde shifter en die staat scheef, zelf een bloedende elleboog en stijfjes. Valt meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Heb je ook nog een foto van de verongelukte fietsen van je eerdere ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |