Ik raakte enigszins emotioneel van je laatste quote. Wat geweldig geplaatstquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het gedaan.
Ik kan me voorstellen dat Mikey hier behoorlijk ziek van is.
Ik hoop dat ik het effect van die uitspraak niet ongedaan heb gemaakt met het overschot aan emoticons, maar ik werd door ze overmand en ik kon ze niet meer de baas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik raakte enigszins emotioneel van je laatste quote. Wat geweldig geplaatst
#40-45quote:
ripquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme op m'n smoel gegaan. Rij 35 steekt er zo'n kutkind over. Hoerenjong had nog een jodenshirt aan ook
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
REVOLUTIE DOOD AAN HET BEWIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even aan de ploegleiderswagen hangenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 30 km en ik heb pijn
#flandrien
Post iets vaan Scarlett daar krijg ik moraal vanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even aan de ploegleiderswagen hangen
Waar heb je pijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 30 km en ik heb pijn
#flandrien
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Post iets vaan Scarlett daar krijg ik moraal van
Verdorie. Weer geen halve liters op stations Delft wegtikken dus?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De snelheid schiet weer omhoog
[ afbeelding ]
Uh, ja.. bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben je helemaal the man.
Bijna even stoer als Captain Jack.
Nee, denk dat jij het lastiger heb met dat bultje op je hoofd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het leven lastig als je ene voet 2x zo groot is als de ander?
Aquarium, vissen, douchegordijn, pizza's, GGMM leeft duidelijk op grote voet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plaats even een steunbetuiging in het topic.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zag het pas toen ik je post las.
Een zwarte dag voor de mensheid zie ik #RIPDOOMTROOPER
Als het enkel een bultje betreft weet ik in ieder geval zeker dat je de linkerschoen niet gegooid hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, denk dat jij het lastiger heb met dat bultje op je hoofd.
Bedankt voor de steunquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zag het pas toen ik je post las.
Een zwarte dag voor de mensheid zie ik #RIPDOOMTROOPER
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het enkel een bultje betreft weet ik in ieder geval zeker dat je de linkerschoen niet gegooid hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu de grote onthulling van de top 10
Ik heb mijn haren gewassen terwijl ik geen warm water heb. Ik ben al gestraft vandaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teringjong.
Maar ik geef toe dat ik de foto beter had kunnen nemen. Ik was gewoon zó enthousiast om het direct met jullie te willen delen.
http://nos.nl/artikel/623187-dominee-dood-borst-geen-toeval.htmlquote:Het is geen toeval dat oud-minister Els Borst om het leven is gekomen, zegt dominee Van Andel van de Hersteld Hervormde Kerk in Montfoort (Utrecht). Dat meldt RTV Utrecht, dat met de dominee sprak.
Volgens Van Andel heeft de oud-minister God gekwetst met de "goddeloze wetten" die ze aannam. "Toen de euthanasiewet er door was, zei ze: 'Het is volbracht.' Maar God laat niet met Zich spotten", schrijft de dominee in een blad van de kerk. "God heeft gesproken en ze moest haar Rechter ontmoeten." Hij noemt de oud-minister een "engel des doods".
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
God heeft Els Borst vermoord volgens een dominee.
Zaak opgelost, slotje.
daar was ik je even voor grote NWS expert, maar ik zal voortaan wel even wachten met mijn onthullingenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
Uh Oké
[..]
http://nos.nl/artikel/623187-dominee-dood-borst-geen-toeval.html
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
daar was ik je even voor grote NWS expert, maar ik zal voortaan wel even wachten met mijn onthullingen
Alle topics, dat hoeft niet, maar mijn posts zou wel handig zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Of ik moet voortaan eerst alle topics teruglezen voor ik iets post.
Bedankt Johannes R. Vermeerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
daar was ik je even voor grote NWS expert, maar ik zal voortaan wel even wachten met mijn onthullingen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.
Mijn kalkoenfilet van 5 dagen over datum was nog heerlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:06 schreef Adames het volgende:
verse pasta die 2 weken over de datum is
yolo
en anders val ik wel af door de voedselvergiftiging, kan weinig mis gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kalkoenfilet van 5 dagen over datum was nog heerlijk
een chauffeur die grote groepen op de plaats van bestemming afzet lijkt me juist iets voor het communismequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
in het commiblock had ik nu gewoon met mn trabant naar huis gereden
daarom kijk je ook betwetersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)en_en_tracken_c.html
Mokkeltje wel.
Geert zegt gewoon waar het op staat. Eindelijk eens iemand die dat durft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)a_help.html#comments
Toch knap van Geertje. Zijn teksten zijn achterlijker en generaliserender dan elk LuckyTv filmpje zou kunnen doen voorkomen.
iedereen kende haar al van de Betwetersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)en_en_tracken_c.html
Mokkeltje wel.
Grappiger dan alles wat ooit uit Twente is gekomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat met dat semi-grappige gedoe van die langharige beftekkel?
Ik ga niet voor niks niet stemmen want het zijn toch allemaal ruggengraatloze zakkenvullers. Rutte lacht al mijn problemen toch enkel weg :s :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geert zegt gewoon waar het op staat. Eindelijk eens iemand die dat durft.
Ik niet. Ik kijk die onzin niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iedereen kende haar al van de Betweters
Ik kende haar van de latex/fetisj photoshoots.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iedereen kende haar al van de Betweters
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet voor niks niet stemmen want het zijn toch allemaal ruggengraatloze zakkenvullers. Rutte lacht al mijn problemen toch enkel weg :s :s
Den Haag heeft zijn ziel allang aan de EU verkocht! Nou dan geloof ik echt niet dat de gemeenteraadsverkiezing iets anders is hoor!
tog?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik noem het "zelfportret van de eenzame fietser"
[ afbeelding ]
Ik kende haar van al die naaktfoto's die een ban hebben opgeleverd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kende haar van de latex/fetisj photoshoots.
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
De nieuwe 300 film is trouwens niet zo goed als de eerste
Mooi. Heb je ook nog een foto van de verongelukte fietsen van je eerdere ervaring.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet 'm nog zien. Is Eva Green wel appetijtelijk?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
De nieuwe 300 film is trouwens niet zo goed als de eerste
Ik ook. Kutlevenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Ben hier met Sin City ook bang voor.
hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind zichzelf een weg baantquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
na 9 jaar ontwikkeling moet die toch alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
wat ben je toch een sociale jongenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet mijn vrouw, maar ze wordt nog wel even over de tafel gelegd.
In dat geval wordt Jurassic Park 4 een klassiekertje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
na 9 jaar ontwikkeling moet die toch alleen maar beter worden
Gelukkig zit de beste actrice ter wereld hier in: Jessica Alba.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering sitequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kende haar van al die naaktfoto's die een ban hebben opgeleverd.
Joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
Wat the hell, als je een stukje tekst van iemand selecteert en op quote drukt dan quote je alleen de geselecteerde tekst.
is pas 2 jaar zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
Wat the hell, als je een stukje tekst van iemand selecteert en op quote drukt dan quote je alleen de geselecteerde tekst.
Misschien in tweeën knippenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering siteWie stelt nou een max van 60 minuten in.
[ afbeelding ]
mocht je toch een nieuwe lumia willen, apps installeren gaat erg makkelijk via windowsphone.nlquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kende haar van de latex/fetisj photoshoots.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
Ja, moest even kijken wie het ook al was.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
TwenteFC heeft dus moeten googlen om te zien wie Eva Green is.
ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
TwenteFC heeft dus moeten googlen om te zien wie Eva Green is.
Jij wil een meesterwerk in tweeën knippen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien in tweeën knippen![]()
Wat ben ik toch praktisch ingesteld.
jy egt bek houwe ik steek jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien in tweeën knippen![]()
Wat ben ik toch praktisch ingesteld.
hoiquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef Tyron het volgende:
geertje heeft enigszins gelijk maar het is te makkelijk hoe hij redeneert
beetje definitie van populisme jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:33 schreef Tyron het volgende:
geertje heeft enigszins gelijk maar het is te makkelijk hoe hij redeneert
Ik reed tegen een skeelerend kind op. Van mn fiets een geschaafde shifter en die staat scheef, zelf een bloedende elleboog en stijfjes. Valt meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Heb je ook nog een foto van de verongelukte fietsen van je eerdere ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |