Ik zat 'm hierop te chillen op de kleuterschool of basisschool ja tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet bewust meegemaakt jammer genoeg.
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een paint skills heb ik toch
Op een vrijdagmiddag? Waaromquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee. Ik probeer te leren. Lukt niet echt
Zit niet met mijn klote te spelen joh, ben je zo'n ruggenkruiper of wah. Je bent toch wel gezond?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.
Prachtigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een paint skills heb ik toch
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook de top500 aanstaan?
Uhhhh, omdat er een tentamen aankomt.quote:
Dood aan NBC Universalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
REVOLUTIE DOOD AAN HET BEWIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tough lifequote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uhhhh, omdat er een tentamen aankomt.
Daarnaast heb ik niet zo'n hoog iq, dus duurt het bij mij allemaal wat langer
110 % ANTI NBC UNIVERSALquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe 'm anders op dailymotion.comquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TV / [Topfilm] SS Doomtrooper nu #2 het gaat diep, heel diepquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe 'm anders op dailymotion.com
Één dag na de première al gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:03 schreef Tyron het volgende:
the wolf of wallstreet is te downloaden mensen
Heb het gedaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TV / [Topfilm] SS Doomtrooper nu #2 het gaat diep, heel diep
Spui je gal hier maar. Ik ben er even klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |