Ik raakte enigszins emotioneel van je laatste quote. Wat geweldig geplaatstquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het gedaan.
Ik kan me voorstellen dat Mikey hier behoorlijk ziek van is.
Ik hoop dat ik het effect van die uitspraak niet ongedaan heb gemaakt met het overschot aan emoticons, maar ik werd door ze overmand en ik kon ze niet meer de baas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik raakte enigszins emotioneel van je laatste quote. Wat geweldig geplaatst
#40-45quote:
ripquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme op m'n smoel gegaan. Rij 35 steekt er zo'n kutkind over. Hoerenjong had nog een jodenshirt aan ook
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
REVOLUTIE DOOD AAN HET BEWIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even aan de ploegleiderswagen hangenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 30 km en ik heb pijn
#flandrien
Post iets vaan Scarlett daar krijg ik moraal vanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even aan de ploegleiderswagen hangen
Waar heb je pijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 30 km en ik heb pijn
#flandrien
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Post iets vaan Scarlett daar krijg ik moraal van
Verdorie. Weer geen halve liters op stations Delft wegtikken dus?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De snelheid schiet weer omhoog
[ afbeelding ]
Uh, ja.. bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben je helemaal the man.
Bijna even stoer als Captain Jack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |