Mijn kalkoenfilet van 5 dagen over datum was nog heerlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:06 schreef Adames het volgende:
verse pasta die 2 weken over de datum is
yolo
en anders val ik wel af door de voedselvergiftiging, kan weinig mis gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kalkoenfilet van 5 dagen over datum was nog heerlijk
een chauffeur die grote groepen op de plaats van bestemming afzet lijkt me juist iets voor het communismequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
in het commiblock had ik nu gewoon met mn trabant naar huis gereden
daarom kijk je ook betwetersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)en_en_tracken_c.html
Mokkeltje wel.
Geert zegt gewoon waar het op staat. Eindelijk eens iemand die dat durft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)a_help.html#comments
Toch knap van Geertje. Zijn teksten zijn achterlijker en generaliserender dan elk LuckyTv filmpje zou kunnen doen voorkomen.
iedereen kende haar al van de Betwetersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)en_en_tracken_c.html
Mokkeltje wel.
Grappiger dan alles wat ooit uit Twente is gekomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat met dat semi-grappige gedoe van die langharige beftekkel?
Ik ga niet voor niks niet stemmen want het zijn toch allemaal ruggengraatloze zakkenvullers. Rutte lacht al mijn problemen toch enkel weg :s :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geert zegt gewoon waar het op staat. Eindelijk eens iemand die dat durft.
Ik niet. Ik kijk die onzin niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iedereen kende haar al van de Betweters
Ik kende haar van de latex/fetisj photoshoots.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iedereen kende haar al van de Betweters
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet voor niks niet stemmen want het zijn toch allemaal ruggengraatloze zakkenvullers. Rutte lacht al mijn problemen toch enkel weg :s :s
Den Haag heeft zijn ziel allang aan de EU verkocht! Nou dan geloof ik echt niet dat de gemeenteraadsverkiezing iets anders is hoor!
tog?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik noem het "zelfportret van de eenzame fietser"
[ afbeelding ]
Ik kende haar van al die naaktfoto's die een ban hebben opgeleverd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kende haar van de latex/fetisj photoshoots.
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
De nieuwe 300 film is trouwens niet zo goed als de eerste
Mooi. Heb je ook nog een foto van de verongelukte fietsen van je eerdere ervaring.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik noem het "zelfportret van de eenzame fietser"
[ afbeelding ]
Ik moet 'm nog zien. Is Eva Green wel appetijtelijk?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
De nieuwe 300 film is trouwens niet zo goed als de eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |