Boeiend, interessant, ga doooooooooooorquote:
Beste periode ooit man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bent zelf een vreselijk decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?quote:
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?
Wel mee eens eigenlijk. Zo'n 2pac zou tegenwoordig ook absoluut geen hits scoren. Allemaal zo onprofessioneel en zwak gemixt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
mwah hoeft nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.
quote:
Wel.quote:
Nee, luister geen Nederlandse hiphop.quote:
hef is na zijn eerste 2 hitjes kutquote:
Great Minds bijv ook niet gecheckt?quote:
Nope.quote:
Eens met deze man.quote:
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch zeker wel het luisteren waard imo.
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.
Wat versta jij onder rap?quote:
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.Waarom luister je helemaal niks Nederlands dan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.
Ik zocht juist naar Karina, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijf.
Nu snap ik waarom Karina naar mannen zoekt buiten FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |