Boeiend, interessant, ga doooooooooooorquote:
Beste periode ooit man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bent zelf een vreselijk decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat moet de 90s toch een vreselijk decennium zijn geweest qua muziek.
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?quote:
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat jij voornamelijk rap luistert?
Wel mee eens eigenlijk. Zo'n 2pac zou tegenwoordig ook absoluut geen hits scoren. Allemaal zo onprofessioneel en zwak gemixt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee de rest van de muziek in dat tijdstip was vrij zaad als ik deze lijst zo eens bekijk
mwah hoeft nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mainstream is bijna altijd kut. Ongeacht decennium.
Wel.quote:
hef is na zijn eerste 2 hitjes kutquote:
Great Minds bijv ook niet gecheckt?quote:
Eens met deze man.quote:
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch zeker wel het luisteren waard imo.
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dat vinden mensen die naar Frans Bauer luisteren ook van Frans Bauer.
Wat versta jij onder rap?quote:
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
True, alleen valt Great Minds wel in het straatje hiphop. Iets wat jij dus luistert.Waarom luister je helemaal niks Nederlands dan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.
Ik zocht juist naar Karina, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijf.
Nu snap ik waarom Karina naar mannen zoekt buiten FOK!.
Ah, apart.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de taal kan ik het op een of andere manier totaal niet serieus nemen. Vind het altijd quasi-diepzinnig of gewoon genant. Zelfde heb ik met Nederlandse films.
Misschien wat Arabische kneiters door een speaker pompen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
GGMM heb je nog aanraders voor albums om eens goed te beluisteren als ik in het vliegtuig zit?
Ik krijg er een gevoel bij, dat is niet rationeel te verklaren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat jij zegt raakt echt kant noch wal.
Genoeg, ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
GGMM heb je nog aanraders voor albums om eens goed te beluisteren als ik in het vliegtuig zit?
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er een gevoel bij, dat is niet rationeel te verklaren.
Dom varken.
[..]
Genoeg, ja.
Natti - Still Motion
Shad - Flying Colours
The Doppelgangaz - Peace Kehd
Masta Ace - A Long Hot Summer
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :s
Zijn over het algemeen wel vervelende mensen die dat doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je braakt zeker ook engelse woorden uit door het nederlands heen :s
Neuh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet je moeder wel heel erg haten.
Ik vind deze best hard.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Tyron het volgende:
muziek aan t uitzoeken als iemand goede muziek heb pass die shit ja tog
The Eaglesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Tyron het volgende:
muziek aan t uitzoeken als iemand goede muziek heb pass die shit ja tog
afgekeurd srry rensjquote:
Doe hem nu eens in je aquariumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van één van m'n schoenen.
Mwah kleine voldoende.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
woowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kun je er een hele fotoreportage van maken, die hier dan vervolgens wel plaatsen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakte 't bier?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal manZijn levende dieren hoor.
Sjongejongejongejonge
Ik ging op de racefiets naar huis en toen heb ik een kind in een ajaxshirt aangereden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe laat was je eigenlijk bij Leiden? Stond rond 16:00 nog bij Leiden Centraal
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ging op de racefiets naar huis en toen heb ik een kind in een ajaxshirt aangereden.
Ziet er niet uit man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee bedankt, als je die schoenen niet mooi vindt heb je geen stijl.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok.
Mocht je styling tips nodig hebben dan mag je mij DMen.
Prima gymschoenen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, als je die schoenen niet mooi vindt heb je geen stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |